Próchnik w górę, Rage Age w dół

fot. sklep.prochnik.pl

Spółka Próchnik, właściciel marek odzieżowych Adam Feliks Próchnik i Rage Age, osiągnęła w lipcu przychody ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych na poziome 5,48 mln zł. To o 47 proc. więcej niż rok temu.

Motorem wzrostu była pierwsza z marek. Sprzedaż Adama Feliksa Próchnika w porównaniu z lipcem zeszłego roku wzrosła bowiem o 74 proc. do 4,65 mln zł, natomiast Rage Age zanotował spadek o 22 proc. do poziomu 826 tys. zł. Spółka Próchnnik zanotowała jednocześnie spadek marży brutto do 45 proc. z zeszłorocznego poziomu 52 proc.

Data publikacji: 2.08.2016
Przeczytaj również

Rynek:
Grupa CCC w Q4 2024: wzrost zysku operacyjnego i ponad 500 mln zł zysku EBITDA

Grupa CCC w Q4 2024 (listopad’24 – styczeń’25) osiągnęła blisko czterokrotny… więcej »

Rynek:
LPP podsumowuje trzeci kwartał 2024 i zdradza plany na przyszły rok

Właściciel markek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay chwiali się mocną dwucyfrową dynamiką sprzedaży i rekordowymi wzrostami w… więcej »

Handel:
Cross border e-commerce:
Jak wejść na rynki zagraniczne w branży fashion

O tym, co zwiększa szanse na odniesienie sukcesu na rynkach międzynarodowych przez sklep internetowy, rozmawiamy z Natalią Leonard i… więcej »