Próchnik w górę, Rage Age w dół

fot. sklep.prochnik.pl

Spółka Próchnik, właściciel marek odzieżowych Adam Feliks Próchnik i Rage Age, osiągnęła w lipcu przychody ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych na poziome 5,48 mln zł. To o 47 proc. więcej niż rok temu.

Motorem wzrostu była pierwsza z marek. Sprzedaż Adama Feliksa Próchnika w porównaniu z lipcem zeszłego roku wzrosła bowiem o 74 proc. do 4,65 mln zł, natomiast Rage Age zanotował spadek o 22 proc. do poziomu 826 tys. zł. Spółka Próchnnik zanotowała jednocześnie spadek marży brutto do 45 proc. z zeszłorocznego poziomu 52 proc.

Data publikacji: 2.08.2016
Przeczytaj również

Handel:
Jak polskie marki modowe mogą zaistnieć na rynku skandynawskim

Kraje nordyckie to łakomy kąsek dla firm z branży fashion. Jaka jest ich specyfika oraz jak je zdobyć opowiada Jakub Grzywacz, Head of Sales z… więcej »

Aktualności:
Zbliża się 13. Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. Sprawdź, jak zdobyć bilet

Już 16 września przedstawiciele e-sklepów odzieżowych, obuwniczych, galanteryjnych, bieliźnianych i jubilerskich spotkają się na 13. edycji… więcej »

Handel:
Fulfillment ma wiele twarzy: Klucz do sukcesu w branży fashion

W branży fashion, gdzie trendy zmieniają się w błyskawicznym tempie, a oczekiwania klientów rosną z dnia na dzień, efektywny fulfillment… więcej »