Próchnik w górę, Rage Age w dół

fot. sklep.prochnik.pl

Spółka Próchnik, właściciel marek odzieżowych Adam Feliks Próchnik i Rage Age, osiągnęła w lipcu przychody ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych na poziome 5,48 mln zł. To o 47 proc. więcej niż rok temu.

Motorem wzrostu była pierwsza z marek. Sprzedaż Adama Feliksa Próchnika w porównaniu z lipcem zeszłego roku wzrosła bowiem o 74 proc. do 4,65 mln zł, natomiast Rage Age zanotował spadek o 22 proc. do poziomu 826 tys. zł. Spółka Próchnnik zanotowała jednocześnie spadek marży brutto do 45 proc. z zeszłorocznego poziomu 52 proc.

Data publikacji: 2.08.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje kolejny kwartał. Strategia spółki w czasie pandemii.

Sprzedaż LPP  (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) w drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021 była… więcej »

Rynek:
Prezes Esotiq & Henderson pełen optymizmu. Podwójny wzrost e-commerce.

W pierwszej połowie 2020 r. polski producent bielizny Esotiq & Henderson S.A wypracował 78,0 mln zł skonsolidowanych przychodów ze… więcej »

Rynek:
Perspektywy dla branży tekstylno-odzieżowej

Branża tekstylno-odzieżowa w Europie warta 205 mld EUR nie uniknęła szerokiego spadku gospodarczego, który wstrząsa światem od początku… więcej »