Próchnik w górę, Rage Age w dół

fot. sklep.prochnik.pl

Spółka Próchnik, właściciel marek odzieżowych Adam Feliks Próchnik i Rage Age, osiągnęła w lipcu przychody ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych na poziome 5,48 mln zł. To o 47 proc. więcej niż rok temu.

Motorem wzrostu była pierwsza z marek. Sprzedaż Adama Feliksa Próchnika w porównaniu z lipcem zeszłego roku wzrosła bowiem o 74 proc. do 4,65 mln zł, natomiast Rage Age zanotował spadek o 22 proc. do poziomu 826 tys. zł. Spółka Próchnnik zanotowała jednocześnie spadek marży brutto do 45 proc. z zeszłorocznego poziomu 52 proc.

Data publikacji: 2.08.2016
Przeczytaj również

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »

Handel:
Startuje nowa sieć handlowa. Pierwsze 10 sklepów już w maju

W Polsce rusza nowa sieć handlowa HalfPrice. To koncept off-price Grupy CCC, oferujący produkty znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach.… więcej »

Rynek:
Zalando notuje wzrosty i planuje kolejne inwestycje

Po dobrym 2020 roku, Zalando dąży do zwiększenia GMV do ponad 30 miliardów euro do 2025 roku. W perspektywie długoterminowej, firma aspiruje… więcej »