Próchnik w górę, Rage Age w dół

fot. sklep.prochnik.pl

Spółka Próchnik, właściciel marek odzieżowych Adam Feliks Próchnik i Rage Age, osiągnęła w lipcu przychody ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych na poziome 5,48 mln zł. To o 47 proc. więcej niż rok temu.

Motorem wzrostu była pierwsza z marek. Sprzedaż Adama Feliksa Próchnika w porównaniu z lipcem zeszłego roku wzrosła bowiem o 74 proc. do 4,65 mln zł, natomiast Rage Age zanotował spadek o 22 proc. do poziomu 826 tys. zł. Spółka Próchnnik zanotowała jednocześnie spadek marży brutto do 45 proc. z zeszłorocznego poziomu 52 proc.

Data publikacji: 2.08.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »