Próchnik w górę, Rage Age w dół

Grupa Próchnik opublikowała raport ze sprzedaży w październiku. O ile sprzedaż w sieci Adam Feliks Próchnik wzrosła prawie o połowę, to druga marka należąca do spółki – Rage Age zanotowała spadki.

Obrót całej grupy wyniósł w październiku br. 4 414 261 zł, co oznacza wzrost o 22 % w stosunku do analogicznego okresu w roku 2014  (3 625 425 zł ). Sklepy Adam Feliks Próchnik  wygenerowały przychód na poziomie 2 997 418 zł, czyli o 42 % więcej niż rok temu. Gorsze wyniki zanotowała natomiast sieć Rage Age, przynosząc spadek o 7 % z 1 525 855 zł do 1 416 843.  Sprzedaż internetowa w październiku osiągnęła wartość 312,8 tys. złotych. Natomiast marża wzrosła z 55 % do 59 %.

Data publikacji: 4.11.2015
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje kolejny kwartał. Strategia spółki w czasie pandemii.

Sprzedaż LPP  (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) w drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021 była… więcej »

Rynek:
Prezes Esotiq & Henderson pełen optymizmu. Podwójny wzrost e-commerce.

W pierwszej połowie 2020 r. polski producent bielizny Esotiq & Henderson S.A wypracował 78,0 mln zł skonsolidowanych przychodów ze… więcej »

Rynek:
Perspektywy dla branży tekstylno-odzieżowej

Branża tekstylno-odzieżowa w Europie warta 205 mld EUR nie uniknęła szerokiego spadku gospodarczego, który wstrząsa światem od początku… więcej »