Próchnik w górę, Rage Age w dół

Grupa Próchnik opublikowała raport ze sprzedaży w październiku. O ile sprzedaż w sieci Adam Feliks Próchnik wzrosła prawie o połowę, to druga marka należąca do spółki – Rage Age zanotowała spadki.

Obrót całej grupy wyniósł w październiku br. 4 414 261 zł, co oznacza wzrost o 22 % w stosunku do analogicznego okresu w roku 2014  (3 625 425 zł ). Sklepy Adam Feliks Próchnik  wygenerowały przychód na poziomie 2 997 418 zł, czyli o 42 % więcej niż rok temu. Gorsze wyniki zanotowała natomiast sieć Rage Age, przynosząc spadek o 7 % z 1 525 855 zł do 1 416 843.  Sprzedaż internetowa w październiku osiągnęła wartość 312,8 tys. złotych. Natomiast marża wzrosła z 55 % do 59 %.

Data publikacji: 4.11.2015
Przeczytaj również

Rynek:
Grupa CCC podsumowała kwartał. Wzrost przychodów i poprawa rentowności

Grupa CCC w Q1 2025 (luty’25 – kwiecień’25) odnotowała wynik EBITDA na poziomie 376 mln zł (+25% rdr) i poprawę… więcej »

Rynek:
Wojas z rocznym przychodem ponad 400 mln zł. Firma kontynuuje ekspansję zagraniczną

W 2025 roku firma Wojas obchodzi 35-lecie działalności. Przedsiębiorstwo podała wyniki finansowe za ubiegły rok – przychody ze sprzedaży… więcej »

Rynek:
Zalando: wzrost  przychodów i poprawa rentowności w pierwszym kwartale

Wartość sprzedaży brutto (GMV) niemieckiego sklepu internetowego w pierwszym kwartale… więcej »