Próchnik w górę, Rage Age w dół

Grupa Próchnik opublikowała raport ze sprzedaży w październiku. O ile sprzedaż w sieci Adam Feliks Próchnik wzrosła prawie o połowę, to druga marka należąca do spółki – Rage Age zanotowała spadki.

Obrót całej grupy wyniósł w październiku br. 4 414 261 zł, co oznacza wzrost o 22 % w stosunku do analogicznego okresu w roku 2014  (3 625 425 zł ). Sklepy Adam Feliks Próchnik  wygenerowały przychód na poziomie 2 997 418 zł, czyli o 42 % więcej niż rok temu. Gorsze wyniki zanotowała natomiast sieć Rage Age, przynosząc spadek o 7 % z 1 525 855 zł do 1 416 843.  Sprzedaż internetowa w październiku osiągnęła wartość 312,8 tys. złotych. Natomiast marża wzrosła z 55 % do 59 %.

Data publikacji: 4.11.2015
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje trzeci kwartał 2024 i zdradza plany na przyszły rok

Właściciel markek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay chwiali się mocną dwucyfrową dynamiką sprzedaży i rekordowymi wzrostami w… więcej »

Handel:
Cross border e-commerce:
Jak wejść na rynki zagraniczne w branży fashion

O tym, co zwiększa szanse na odniesienie sukcesu na rynkach międzynarodowych przez sklep internetowy, rozmawiamy z Natalią Leonard i… więcej »

Rynek:
Rynek dóbr luksusowych - wzrost napędzany przez ESG i cyfryzację [raport]

Sektor dóbr luksusowych utrzymuje dynamiczny rozwój, a jego odporność na kryzysy gospodarcze i trudności ekonomiczne przyciąga uwagę… więcej »