Próchnik w górę, Rage Age w dół

Grupa Próchnik opublikowała raport ze sprzedaży w październiku. O ile sprzedaż w sieci Adam Feliks Próchnik wzrosła prawie o połowę, to druga marka należąca do spółki – Rage Age zanotowała spadki.

Obrót całej grupy wyniósł w październiku br. 4 414 261 zł, co oznacza wzrost o 22 % w stosunku do analogicznego okresu w roku 2014  (3 625 425 zł ). Sklepy Adam Feliks Próchnik  wygenerowały przychód na poziomie 2 997 418 zł, czyli o 42 % więcej niż rok temu. Gorsze wyniki zanotowała natomiast sieć Rage Age, przynosząc spadek o 7 % z 1 525 855 zł do 1 416 843.  Sprzedaż internetowa w październiku osiągnęła wartość 312,8 tys. złotych. Natomiast marża wzrosła z 55 % do 59 %.

Data publikacji: 4.11.2015
Przeczytaj również

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »

Rynek:
CCC: Poprawa przychodów o 85% w I kw. 2021

Grupa CCC zakończyła I kwartał roku obrotowego 2021/22 przychodami na poziomie 1429 mln zł (+85% r/r). Od lutego do kwietnia spółka… więcej »

Rynek:
LPP podało wyniki za rok 2020/21

Przychody polskiego producenta odzieży w roku obrotowym 2020/21 wyniosły 7,8 mld zł i były niższe r/r o prawie 15 proc.… więcej »