Próchnik w górę, Rage Age w dół

Grupa Próchnik opublikowała raport ze sprzedaży w październiku. O ile sprzedaż w sieci Adam Feliks Próchnik wzrosła prawie o połowę, to druga marka należąca do spółki – Rage Age zanotowała spadki.

Obrót całej grupy wyniósł w październiku br. 4 414 261 zł, co oznacza wzrost o 22 % w stosunku do analogicznego okresu w roku 2014  (3 625 425 zł ). Sklepy Adam Feliks Próchnik  wygenerowały przychód na poziomie 2 997 418 zł, czyli o 42 % więcej niż rok temu. Gorsze wyniki zanotowała natomiast sieć Rage Age, przynosząc spadek o 7 % z 1 525 855 zł do 1 416 843.  Sprzedaż internetowa w październiku osiągnęła wartość 312,8 tys. złotych. Natomiast marża wzrosła z 55 % do 59 %.

Data publikacji: 4.11.2015
Przeczytaj również

Rynek:
Globalne marki luksusowe inwestują w sztuczną inteligencję
LVMH, właściciel m.in. takich marek, jak: Louis Vuitton, Christian Dior, Loewe czy Kenzo, będzie opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze… więcej »
Rynek:
Grupa CCC podsumowuje rok obrotowy 2020/21

Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń’21) przychodami na poziomie 5,6 mld zł. Przedłużającym się… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »