Promedia członkiem Polskiej Izby Przemysłu Targowego

Firma Promedia Jerzy Osika, właściciel portalu Fashionbusiness.pl, dołączyła dziś do grona członków Polskiej Izby Przemysłu Targowego – organizacji, która od lat zrzesza najważniejsze firmy związane z branżą targową w Polsce.

Polska Izba Przemysłu Targowego od ponad 20 lat zrzesza organizatorów targów, operatorów obiektów targowo – konferencyjnych, przedsiębiorstwa oferujące usługi w zakresie obsługi i spedycji targowej, organizatorów wystąpień polskich firm w targach za granicą, przedstawicielstwa targów zagranicznych w Polsce, jak również firmy z branży reklamy i marketingu, media, przedsiębiorstwa gastronomiczne i firmy oferujące bazę noclegową, także dla klientów targów.

Do obszaru działań Polskiej Izby Przemysłu Targowego należy przede wszystkim szeroko rozumiana promocja targów, w tym działalność wydawnicza, a także edukacja w zakresie marketingu targowego oraz promowanie etycznych zachowań biznesowych w branży. Ważnym celem działalności Izby jest również integracja środowiska targowego, ochrona interesów gospodarczych jej członków, jak i współpraca zagraniczna – PIPT aktywnie wspiera realizację projektów uznanych przez międzynarodowe środowisko ekspertów targowych za istotne dla rozwoju targów na świecie.

PIPT to organizacja o znaczeni międzynarodowym, a wśród jej członków znajdują się wszyscy najważniejsi organizatorzy targów w Polsce, dlatego bardzo cieszymy się z wyróżnienia, jakim jest przyjęcie nas do tego grona.

Data publikacji: 17.01.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Sprawdź, jak najlepiej sprzedawać modę w internecie. Weź udział w Fashion Business Congress

24 października firmy z branży mody spotkają się na 12. edycji Fashion Business Congress w Łodzi. Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone… więcej »

Aktualności:
Poznaj historie kultowych domów mody Prada i Hermes

Wydawnictwo Arkady wypuściło kolejne pozycje opisujące dzieje znanych marek modowych. Po książkach poświęconych domom mody: Louis Vuitton,… więcej »

Aktualności:
Grupa CCC i Authentic podpisały europejski kontrakt dot. marki Reebok

Grupa CCC podpisała z jednym z największych licencjodawców na świecie Authentic Brands Group, 10-letnią umowę licencyjną (z opcją… więcej »