Zaprojektuj okulary w barze

Marka Ray-Ban umożliwiła klientom personalizację okularów przeciwsłonecznych przy drinku i muzyce na żywo. W ramach promocji nowej koncepcji, we współpracy ze znanym, warszawskim klubem „Znajomi Znajomych” na ul.Wilczej, powstał projekt Ray-Ban Remix Bar.

W ramach akcji promocyjnej, w klubie „Znajomi Znajomych” pojawiła się scena Ray-Ban, która co miesiąc będzie gościła muzyków i młode talenty, a także specjalna strefa „Remix corner”, w której będzie można zaprojektować własne, podkreślające osobowość okulary.

W programie klubu przewidziane są między innymi comiesięczne sesje muzyczne jamm, gdzie każdy może spontanicznie przyjść ze swoim instrumentem i zagrać ze znanymi muzykami. W Ray-Ban Remix Bar można wypić stworzonego wg własnej koncepcji drinka, wziąć udział w licznych konkursach i aktywnościach marki Ray-Ban, a także wygrać kultowe gadżety oraz vouchery z atrakcyjnymi zniżkami na spersonalizowane okulary Ray-Ban Remix.

Ray-Ban Remix Bar to nowy, pilotażowy koncept. Jeśli osiągnie on sukces w Polsce, będzie wykorzystany również w innych miejscach na świecie.

Data publikacji: 11.12.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Marka mody męskiej wchodzi w segment odzieży dla kobiet

Firma Lancerto, do tej pory specjalizująca się w produkcji i sprzedaży odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn, wprowadziła po raz pierwszy… więcej »

Marketing:
Marki luksusowe walczą ze spadkami dopasowując się do nowych oczekiwań konsumentów [raport]

Przychody ze sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w… więcej »

Aktualności:
4F wprowadza do sklepów używaną odzież sportową. Początek rewolucji?

Obieg cyrkularny odzieży to jedno z głównych założeń projektu Change marki 4F. Inicjatywa OTCF (właściciela 4F) – lidera wśród marek… więcej »