Marka Ray-Ban umożliwiła klientom personalizację okularów przeciwsłonecznych przy drinku i muzyce na żywo. W ramach promocji nowej koncepcji, we współpracy ze znanym, warszawskim klubem „Znajomi Znajomych” na ul.Wilczej, powstał projekt Ray-Ban Remix Bar.
W ramach akcji promocyjnej, w klubie „Znajomi Znajomych” pojawiła się scena Ray-Ban, która co miesiąc będzie gościła muzyków i młode talenty, a także specjalna strefa „Remix corner”, w której będzie można zaprojektować własne, podkreślające osobowość okulary.
W programie klubu przewidziane są między innymi comiesięczne sesje muzyczne jamm, gdzie każdy może spontanicznie przyjść ze swoim instrumentem i zagrać ze znanymi muzykami. W Ray-Ban Remix Bar można wypić stworzonego wg własnej koncepcji drinka, wziąć udział w licznych konkursach i aktywnościach marki Ray-Ban, a także wygrać kultowe gadżety oraz vouchery z atrakcyjnymi zniżkami na spersonalizowane okulary Ray-Ban Remix.
Ray-Ban Remix Bar to nowy, pilotażowy koncept. Jeśli osiągnie on sukces w Polsce, będzie wykorzystany również w innych miejscach na świecie.