Zaprojektuj okulary w barze

Marka Ray-Ban umożliwiła klientom personalizację okularów przeciwsłonecznych przy drinku i muzyce na żywo. W ramach promocji nowej koncepcji, we współpracy ze znanym, warszawskim klubem „Znajomi Znajomych” na ul.Wilczej, powstał projekt Ray-Ban Remix Bar.

W ramach akcji promocyjnej, w klubie „Znajomi Znajomych” pojawiła się scena Ray-Ban, która co miesiąc będzie gościła muzyków i młode talenty, a także specjalna strefa „Remix corner”, w której będzie można zaprojektować własne, podkreślające osobowość okulary.

W programie klubu przewidziane są między innymi comiesięczne sesje muzyczne jamm, gdzie każdy może spontanicznie przyjść ze swoim instrumentem i zagrać ze znanymi muzykami. W Ray-Ban Remix Bar można wypić stworzonego wg własnej koncepcji drinka, wziąć udział w licznych konkursach i aktywnościach marki Ray-Ban, a także wygrać kultowe gadżety oraz vouchery z atrakcyjnymi zniżkami na spersonalizowane okulary Ray-Ban Remix.

Ray-Ban Remix Bar to nowy, pilotażowy koncept. Jeśli osiągnie on sukces w Polsce, będzie wykorzystany również w innych miejscach na świecie.

Data publikacji: 11.12.2015
Przeczytaj również

Handel:
Digitalizacja w służbie mody: jak zarządzanie kolekcjami odzieżowymi zmienia się w erze nowych technologii

W świecie mody, gdzie liczy się nie tylko styl, ale i szybkość reagowania na zmieniające się trendy, digitalizacja stała się kluczowym… więcej »

Marketing:
Przewodnik dla firm: influencerzy a rozliczenia podatkowe – co musisz wiedzieć jako przedsiębiorca?

W dzisiejszym marketingu influencerzy odgrywają kluczową rolę, łącząc marki z… więcej »

Aktualności:
Zbliża się 13. Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. Sprawdź, jak zdobyć bilet

Już 16 września przedstawiciele e-sklepów odzieżowych, obuwniczych, galanteryjnych, bieliźnianych i jubilerskich spotkają się na 13. edycji… więcej »