Reaktywacja Złotej Nitki

Łódzki konkurs dla projektantów mody powraca. Finał Złotej Nitki wejdzie w skład X edycji Manufaktura Fashion Week otwierając 2 października cykl imprez organizowanych przez centrum handlowe.

Po rocznej przerwie Międzynarodowy Konkurs  dla Projektantów Ubioru Złota Nitka powraca do kalendarza łódzkich wydarzeń. Termin zgłoszeń kolekcji upłynął 14 lipca. Jury wybrało 12 finałowych kolekcji, które zostaną zaprezentowane 2 października w gigantycznym namiocie zlokalizowanym na rynku Manufaktury. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 zł oraz pomoc w promocji kolekcji.

Organizatorem tegorocznej edycji Złotej Nitki jest Loweevents Łukasz Lawrenz – agencja eventowa, która otrzymała licencję na organizację konkursu od Expo Łódź. Loweevents współpracowała przy trzech edycjach konkursu w latach 2009-2011 oraz była odpowiedzialna za organizację i produkcję XXI edycji w roku 2013.

Data publikacji: 5.08.2015
Przeczytaj również

Konkursy:
Design by Śliwka Nałęczowska: konkurs na nadruk na T-shircie

Marka Śliwka Nałęczowska już po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie… więcej »

Konkursy:
Znamy zwycięzców XI edycji konkursu PRCH Retail Awards!

102 zgłoszenia konkursowe w 19 kategoriach, 28 przyznanych nagród. Za nami najbardziej emocjonujący wieczór branży retail w Polsce - PRCH… więcej »

Konkursy:
Już 5 listopada zapraszamy na Galę PRCH Retail Awards

XI edycję niezależnego, eksperckiego konkursu Polskiej Rady Centrów Handlowych zwieńczy finałowa Gala ogłoszenia laureatów. Podczas… więcej »