Reaktywacja Złotej Nitki

Łódzki konkurs dla projektantów mody powraca. Finał Złotej Nitki wejdzie w skład X edycji Manufaktura Fashion Week otwierając 2 października cykl imprez organizowanych przez centrum handlowe.

Po rocznej przerwie Międzynarodowy Konkurs  dla Projektantów Ubioru Złota Nitka powraca do kalendarza łódzkich wydarzeń. Termin zgłoszeń kolekcji upłynął 14 lipca. Jury wybrało 12 finałowych kolekcji, które zostaną zaprezentowane 2 października w gigantycznym namiocie zlokalizowanym na rynku Manufaktury. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 zł oraz pomoc w promocji kolekcji.

Organizatorem tegorocznej edycji Złotej Nitki jest Loweevents Łukasz Lawrenz – agencja eventowa, która otrzymała licencję na organizację konkursu od Expo Łódź. Loweevents współpracowała przy trzech edycjach konkursu w latach 2009-2011 oraz była odpowiedzialna za organizację i produkcję XXI edycji w roku 2013.

Data publikacji: 5.08.2015
Przeczytaj również

Konkursy:
„Metamorphosis” najlepszą kolekcją Pokazu Dyplomowego Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru

Artur Ryba wygrał tegoroczny Pokaz Dyplomowy Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru SAPU w Krakowie! Jego kolekcja “Metamorphosis”… więcej »

Konkursy:
Łódź Young Fashion 2021 – znamy wyniki konkursów dla młodych projektantów

Wydarzenie Łodź Young Fashion rozpoczęło się w czwartek Galą Dyplomową Instytutu Ubioru łódzkiej ASP, którą przebojowo, zdobywając prawie… więcej »

Konkursy:
EuroShop RetailDesign Award: Nabór do konkursu na najlepsze nowe projekty sklepów
EHI Retail Institute i Messe Düsseldorf ogłosiły nabór do kolejnej edycji konkursu EuroShop RetailDesign Award. Z nadesłanych zgłoszeń z całego świata jury wybierze trzy… więcej »