Reaktywacja Złotej Nitki

Łódzki konkurs dla projektantów mody powraca. Finał Złotej Nitki wejdzie w skład X edycji Manufaktura Fashion Week otwierając 2 października cykl imprez organizowanych przez centrum handlowe.

Po rocznej przerwie Międzynarodowy Konkurs  dla Projektantów Ubioru Złota Nitka powraca do kalendarza łódzkich wydarzeń. Termin zgłoszeń kolekcji upłynął 14 lipca. Jury wybrało 12 finałowych kolekcji, które zostaną zaprezentowane 2 października w gigantycznym namiocie zlokalizowanym na rynku Manufaktury. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 zł oraz pomoc w promocji kolekcji.

Organizatorem tegorocznej edycji Złotej Nitki jest Loweevents Łukasz Lawrenz – agencja eventowa, która otrzymała licencję na organizację konkursu od Expo Łódź. Loweevents współpracowała przy trzech edycjach konkursu w latach 2009-2011 oraz była odpowiedzialna za organizację i produkcję XXI edycji w roku 2013.

Data publikacji: 5.08.2015
Przeczytaj również

Konkursy:
Pokaz Dyplomowy SAPU: “Freak Show” Julii Korzeniowskiej zdobyło tytuł Kolekcji Roku 2024!

Na wybiegu w Centrum Konferencyjnym Open Source zobaczyliśmy 49 kolekcji dyplomowych absolwentów Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru oraz… więcej »

Konkursy:
Loyalty Heroes – konkurs na najlepsze działania lojalnościowe. Trzecia edycja!

Prowadzenie działań lojalnościowych wymaga od marek wielowymiarowych strategii,… więcej »

Aktualności:
Cracow Fashion Awards rozstrzygnięty! Sprawdźcie, jaka kolekcja skradła serca jurorów

To był maraton kreatywności i wyjątkowe przeżycie dla miłośników mody! Tegoroczna edycja konkursu dla młodych projektantów Cracow Fashion… więcej »