Reaktywacja Złotej Nitki

Łódzki konkurs dla projektantów mody powraca. Finał Złotej Nitki wejdzie w skład X edycji Manufaktura Fashion Week otwierając 2 października cykl imprez organizowanych przez centrum handlowe.

Po rocznej przerwie Międzynarodowy Konkurs  dla Projektantów Ubioru Złota Nitka powraca do kalendarza łódzkich wydarzeń. Termin zgłoszeń kolekcji upłynął 14 lipca. Jury wybrało 12 finałowych kolekcji, które zostaną zaprezentowane 2 października w gigantycznym namiocie zlokalizowanym na rynku Manufaktury. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 zł oraz pomoc w promocji kolekcji.

Organizatorem tegorocznej edycji Złotej Nitki jest Loweevents Łukasz Lawrenz – agencja eventowa, która otrzymała licencję na organizację konkursu od Expo Łódź. Loweevents współpracowała przy trzech edycjach konkursu w latach 2009-2011 oraz była odpowiedzialna za organizację i produkcję XXI edycji w roku 2013.

Data publikacji: 5.08.2015
Przeczytaj również

Konkursy:
Znamy laureatów Konkursu PIPT Ekspozycja Roku 2019

15 kwietnia 2020 r. Jury Konkursu Polskiej Izby Przemysłu Targowego EKSPOZYCJA ROKU wyłoniło laureatów konkursu „Ekspozycja Roku 2019”. Do… więcej »

Konkursy:
Adrian Krupa zwycięzcą Fashion Designer Awards
27 maja w hali Global Expo, odbył się jubileuszowy 10. finał prestiżowego konkursu autorstwa Joanny Sokołowskiej-Pronobis. Autorskie kolekcje inspirowane tematem „Be… więcej »
Konkursy:
Cracow Fashion Awards: zwyciężyła Nowak-Curyło
Anna Nowak-Curyło kolekcją „Identity” wygrała bezapelacyjnie konkurs Cracow Fashion Awards SAPU, zdobywając nagrody Kolekcji Roku oraz Kolekcji Mediów. Wydarzenie… więcej »