Reaktywacja Złotej Nitki

Łódzki konkurs dla projektantów mody powraca. Finał Złotej Nitki wejdzie w skład X edycji Manufaktura Fashion Week otwierając 2 października cykl imprez organizowanych przez centrum handlowe.

Po rocznej przerwie Międzynarodowy Konkurs  dla Projektantów Ubioru Złota Nitka powraca do kalendarza łódzkich wydarzeń. Termin zgłoszeń kolekcji upłynął 14 lipca. Jury wybrało 12 finałowych kolekcji, które zostaną zaprezentowane 2 października w gigantycznym namiocie zlokalizowanym na rynku Manufaktury. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 zł oraz pomoc w promocji kolekcji.

Organizatorem tegorocznej edycji Złotej Nitki jest Loweevents Łukasz Lawrenz – agencja eventowa, która otrzymała licencję na organizację konkursu od Expo Łódź. Loweevents współpracowała przy trzech edycjach konkursu w latach 2009-2011 oraz była odpowiedzialna za organizację i produkcję XXI edycji w roku 2013.

Data publikacji: 5.08.2015
Przeczytaj również

Konkursy:
Studenci z Radomia zaprojektowali kolekcje kapsułowe dla CCC

Grupa CCC we współpracy z Wydziałem Sztuki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu rozstrzygnęła konkurs „Zaprojektuj… więcej »

Konkursy:
Najlepsza kolekcja dyplomowa SAPU wybrana!

Anna Szczygieł kolekcją „That’s The Way I Am” wygrała Pokaz Dyplomowy Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru SAPU w Krakowie.… więcej »

Konkursy:
Design by Śliwka Nałęczowska: konkurs na nadruk na T-shircie

Marka Śliwka Nałęczowska już po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie… więcej »