Reaktywacja Złotej Nitki

Łódzki konkurs dla projektantów mody powraca. Finał Złotej Nitki wejdzie w skład X edycji Manufaktura Fashion Week otwierając 2 października cykl imprez organizowanych przez centrum handlowe.

Po rocznej przerwie Międzynarodowy Konkurs  dla Projektantów Ubioru Złota Nitka powraca do kalendarza łódzkich wydarzeń. Termin zgłoszeń kolekcji upłynął 14 lipca. Jury wybrało 12 finałowych kolekcji, które zostaną zaprezentowane 2 października w gigantycznym namiocie zlokalizowanym na rynku Manufaktury. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 zł oraz pomoc w promocji kolekcji.

Organizatorem tegorocznej edycji Złotej Nitki jest Loweevents Łukasz Lawrenz – agencja eventowa, która otrzymała licencję na organizację konkursu od Expo Łódź. Loweevents współpracowała przy trzech edycjach konkursu w latach 2009-2011 oraz była odpowiedzialna za organizację i produkcję XXI edycji w roku 2013.

Data publikacji: 5.08.2015
Przeczytaj również

Konkursy:
Już 5 listopada zapraszamy na Galę PRCH Retail Awards

XI edycję niezależnego, eksperckiego konkursu Polskiej Rady Centrów Handlowych zwieńczy finałowa Gala ogłoszenia laureatów. Podczas… więcej »

Konkursy:
Rusza Responsible Fashion Awards. Zgłoszenia do 16 listopada

Responsible Fashion Awards to pierwszy polski konkurs dedykowany zrównoważonej modzie. Jego głównym celem jest szerzenie odpowiedzialnych… więcej »

Konkursy:
Cracow Fashion Awards 2020: Wygrała kolekcja Patrycji Segedyn

Finał konkursu dyplomów SAPU Cracow Fashion Awards 2020 odbył się w Centrum Kongresowym ICE Kraków i rozpoczął 11. edycję Cracow Fashion… więcej »