Recenzja książki „Marka firmy – Twoja marka”

Marka firmy to suma marek każdej z osób, które ją tworzą – zauważa autor książki, Zenon Żurek, właściciel firmy Partner, która od lat odnosi sukcesy na międzynarodowych rynkach.

Książka, wydana przez Media-Expo Wawrzyniec Wierzejewski, motywuje do zadania sobie pytania, jaką jestem marką dla osób, na których nam zależy. Pomaga też w znalezieniu skutecznych sposobów na tworzenie własnej, silnej marki osobistej.  Podkreśla moc budowania marki na wartościach, unikając pokusy koncentracji na sztuce autopromocji, kojarzonej często nadmiernie z personal brandingiem.  Autor zwraca również uwagę na ważne dziś w Polsce zagadnienie, jakim jest kreowanie marki w firmach rodzinnych. Dzieli się swoimi praktycznymi doświadczeniami, by w tworzeniu silnej marki pomóc każdemu w firmie, począwszy od jej właścicieli, przez kadrę zarządzającą po pracowników każdej specjalizacji. Książka napisana jest przez praktyka dla praktyków i zainteresuje wszystkich, którzy przez swoją osobistą markę chcą tworzyć sukces marki firmy, dla której pracują.

Data publikacji: 13.12.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
LPP rozszerza współpracę ze start-upem Use Waste w zakresie technologii recyklingu odpadów tekstylnych  

Polska spółka LPP kontynuuje prace nad technologią recyklingu odzieży. W związku z sukcesem pierwszego etapu projektu badawczego… więcej »

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »