Recenzja książki „Marka firmy – Twoja marka”

Marka firmy to suma marek każdej z osób, które ją tworzą – zauważa autor książki, Zenon Żurek, właściciel firmy Partner, która od lat odnosi sukcesy na międzynarodowych rynkach.

Książka, wydana przez Media-Expo Wawrzyniec Wierzejewski, motywuje do zadania sobie pytania, jaką jestem marką dla osób, na których nam zależy. Pomaga też w znalezieniu skutecznych sposobów na tworzenie własnej, silnej marki osobistej.  Podkreśla moc budowania marki na wartościach, unikając pokusy koncentracji na sztuce autopromocji, kojarzonej często nadmiernie z personal brandingiem.  Autor zwraca również uwagę na ważne dziś w Polsce zagadnienie, jakim jest kreowanie marki w firmach rodzinnych. Dzieli się swoimi praktycznymi doświadczeniami, by w tworzeniu silnej marki pomóc każdemu w firmie, począwszy od jej właścicieli, przez kadrę zarządzającą po pracowników każdej specjalizacji. Książka napisana jest przez praktyka dla praktyków i zainteresuje wszystkich, którzy przez swoją osobistą markę chcą tworzyć sukces marki firmy, dla której pracują.

Data publikacji: 13.12.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Produkcja na żądanie zmienia branżę odzieżową na przyjaźniejszą dla środowiska
Zero nadprodukcji, marnowania wody i redukcja emisji dwutlenku węgla - dzięki produkcji na żądanie firmy odzieżowe mogą wdrażać ekologiczne rozwiązania, ograniczając… więcej »
Aktualności:
Giacomo Conti unowocześnia sklep internetowy. W ofercie e-commerce pojawi się Sunset Suits

Inwestycje w rozwój kanału e-commerce, uruchomienie promocji marki Sunset Suits w internecie i otwarcie nowych salonów stacjonarnych to… więcej »

Aktualności:
Eobuwie.pl ma nowego prezesa zarządu

Nowym prezesem eobuwie.pl został Damian Zapłata. Jego głównym celem będzie wzmocnienie strategicznego rozwoju spółki, w tym… więcej »