Recenzja książki „Marka firmy – Twoja marka”

Marka firmy to suma marek każdej z osób, które ją tworzą – zauważa autor książki, Zenon Żurek, właściciel firmy Partner, która od lat odnosi sukcesy na międzynarodowych rynkach.

Książka, wydana przez Media-Expo Wawrzyniec Wierzejewski, motywuje do zadania sobie pytania, jaką jestem marką dla osób, na których nam zależy. Pomaga też w znalezieniu skutecznych sposobów na tworzenie własnej, silnej marki osobistej.  Podkreśla moc budowania marki na wartościach, unikając pokusy koncentracji na sztuce autopromocji, kojarzonej często nadmiernie z personal brandingiem.  Autor zwraca również uwagę na ważne dziś w Polsce zagadnienie, jakim jest kreowanie marki w firmach rodzinnych. Dzieli się swoimi praktycznymi doświadczeniami, by w tworzeniu silnej marki pomóc każdemu w firmie, począwszy od jej właścicieli, przez kadrę zarządzającą po pracowników każdej specjalizacji. Książka napisana jest przez praktyka dla praktyków i zainteresuje wszystkich, którzy przez swoją osobistą markę chcą tworzyć sukces marki firmy, dla której pracują.

Data publikacji: 13.12.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki… więcej »

Aktualności:
Co nowego w branży mody?
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia nie zwalnia tempa i cały czas pracuje na rzecz sektora. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie wiedzy,… więcej »
Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »