Recenzja książki „Marka firmy – Twoja marka”

Marka firmy to suma marek każdej z osób, które ją tworzą – zauważa autor książki, Zenon Żurek, właściciel firmy Partner, która od lat odnosi sukcesy na międzynarodowych rynkach.

Książka, wydana przez Media-Expo Wawrzyniec Wierzejewski, motywuje do zadania sobie pytania, jaką jestem marką dla osób, na których nam zależy. Pomaga też w znalezieniu skutecznych sposobów na tworzenie własnej, silnej marki osobistej.  Podkreśla moc budowania marki na wartościach, unikając pokusy koncentracji na sztuce autopromocji, kojarzonej często nadmiernie z personal brandingiem.  Autor zwraca również uwagę na ważne dziś w Polsce zagadnienie, jakim jest kreowanie marki w firmach rodzinnych. Dzieli się swoimi praktycznymi doświadczeniami, by w tworzeniu silnej marki pomóc każdemu w firmie, począwszy od jej właścicieli, przez kadrę zarządzającą po pracowników każdej specjalizacji. Książka napisana jest przez praktyka dla praktyków i zainteresuje wszystkich, którzy przez swoją osobistą markę chcą tworzyć sukces marki firmy, dla której pracują.

Data publikacji: 13.12.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Recman i Fundacja Rak’n’Roll: męskie śniadanie z rozmowami poświęconymi zdrowiu

Listopad to miesiąc, kiedy na całym świecie mówi się o męskim zdrowiu i profilaktyce nowotworowej. Firma Recman w ramach kampanii… więcej »

Aktualności:
Krakowski festiwal Zaprojektowani pod znakiem innowacji i ekodizajnu

Jeden z najciekawszych festiwali dizajnu w Polsce dobiegł końca! Po całym tygodniu… więcej »

Aktualności:
Zaprojektowani. Krakowskie Spotkania z Dizajnem

Listopad w Krakowie mija pod znakiem Dizajnu! Wielkimi krokami zbliża się dziesiąta edycja festiwalu Zaprojektowani. Krakowskie Spotkania z… więcej »