Recman wspiera fundację Rak’n’Roll i zachęca mężczyzn do badań profilaktycznych

Od dziś Recman rozpoczyna kampanię pod hasłem Męska Sprawa! Wyrazem męskości jest nie tylko charakter czy wygląd, ale także odpowiedzialność za własne zdrowie. To właśnie ta wartość stała się motywacją do podjęcia działań marki mody męskiej Recman na rzecz jednej z najbardziej rozpoznawalnych fundacji w Polsce – Rak’n’Roll i przekazywania wsparcia finansowego na poczet jej działań.


Data 7 kwietnia nie jest przypadkowa, ponieważ tego dnia obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia, którego celem jest zwrócenie szczególnej uwagi na problemy ze zdrowiem na świecie. Co czwarty mężczyzna uważa, że badania profilaktyczne są zbędne. Najczęściej do wizyty u lekarza zmuszają panów dopiero sytuacje awaryjne i zagrożenie zdrowia lub życia. Dlatego w komunikacji skierowanej do mężczyzn marka Recman chce pokazać, jak dbać o zdrowie i zachęcić ich do badań profilaktycznych. Dodatkowo jej celem jest przekonać oraz udowodnić, że te działania nie wymagają dużej ilości czasu. A pewność bycia zdrowym jest bezcenna.

– Mężczyźni dbają o zdrowie tylko w obszarach, w których mają poczucie kontroli. Profilaktyka, niestety, się do nich nie zalicza – mówi Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll. – Cieszymy się, że marka Recman podejmuje próbę zmiany tego nastawienia i przekonania mężczyzn do potwierdzania zdrowia w regularnych badaniach profilaktycznych. Bo to jest męska sprawa. Dziękujemy za to oraz za finansowe wsparcie działań Fundacji – dodaje.

Elementem wyróżniającym kampanii stał się wąs, który symbolizuje męskość i siłę. Kształt wąsa nie jest przypadkowy – powstał w oparciu o linię litery R z logotypu Recman. W najbliższych miesiącach marka planuje wprowadzić do kolekcji produkty zawierające ten znak, z których przeznaczy 50% dochodu na konto fundacji Rak’n’Roll.

– Odpowiedzialność społeczna jest kluczowym elementem strategii naszej firmy na kolejne lata. Przyczynia się do zrównoważonego rozwoju, w tym dobrobytu i zdrowia społeczeństwa. Czujemy ogromną satysfakcję, że podjęliśmy próbę edukowania i dbania o zdrowie mężczyzn, mając świadomość, że jest to dla nas wielkie wyzwanie. W naszej komunikacji chcemy skupić się na propagowaniu profilaktyki oraz ukazaniu naszym klientom, że warto dbać o siebie i wcale nie zajmuje to wiele czasu – mówi Roman Tulwin, Prezes Zarządu Recman Sp. z o.o. i założyciel marki. – Wierzymy, że w ramach kampanii zrealizujemy wiele interesujących projektów, które przekonają mężczyzn do odpowiedzialności za własne zdrowie – dodaje.


[1] Na podstawie z raportu odnośnie profilaktyki zdrowotnej Polaków przeprowadzonego na zlecenie Szpitala Medicover.

Data publikacji: 7.04.2023
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »