Recman wspiera walkę z koronawirusem. Firma uruchamia masową produkcję maseczek


Szwalnia rodzinnej firmy Recman, która od 1986 roku specjalizuje się w szyciu odzieży męskiej, wesprze walkę z koronawirusem. Firma uruchamia produkcję maseczek, a jednocześnie trwają prace nad kombinezonami ochronnymi. Zamówienia są już w realizacji i w pierwszej kolejności zostaną przekazane dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach, gdzie firma ma swoją siedzibę oraz zakład produkcyjny.

– Sytuacja jest bardzo dynamiczna i trudna dla nas wszystkich. Jako polska firma, posiadająca profesjonalną szwalnię, czujemy się społecznie odpowiedzialni, aby podjąć wszelkie kroki, które przyczynią się do ograniczenia epidemii – mówi Roman Tulwin, prezes zarządu i założyciel firmy Recman. – Musimy pamiętać, że nie tylko wspomniane szpitale oraz placówki służby zdrowia potrzebują tego typu produktów. Jesteśmy w pełnej gotowości i zwiększamy produkcję, aby sprostać oczekiwaniom wielu instytucji i firm, które chcą chronić swoich pracowników w tym trudnym czasie. W pierwszym tygodniu będziemy w stanie uszyć kilkadziesiąt tysięcy maseczek wielokrotnego użytku z dwóch warstw bawełny, którą można prać i sterylizować w warunkach domowych, np. za pomocą pary. Jeżeli sytuacja będzie wymagała realizacji dalszych zamówień, to jesteśmy gotowi, aby zwiększyć moce produkcyjne w kolejnych dniach. Pracujemy jednocześnie nad rozpoczęciem produkcji kombinezonów ochronnych. – dodaje Roman Tulwin.

Recman wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, którzy od jutra przy zakupach w sklepie internetowym Recman.pl otrzymają w prezencie bawełnianą maseczkę. – Bezpieczeństwo i zdrowie jest najważniejsze. Zachęcam również inne szwalnie w Polsce do szybkiej reakcji. Musimy się wspierać. Dbajcie o siebie i swoich bliskich – mówi Roman Tulwin.

Recman to rodzinna firma, która specjalizuje się w szyciu odzieży i akcesoriów dla mężczyzn. Sieć liczy blisko 80 salonów firmowych w całej Polsce, a produkty marki są dostępne na stronie www.recman.pl.

Data publikacji: 18.03.2020
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »