ReDI: tu spotyka się retail

7–8 czerwca 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się czwarta edycja Targów ReDI. Bardzo duże zainteresowanie Polską przełożyło się w tym roku na rekordową obecność ponad 40 nowych marek handlowych, które interesują się otwarciem swoich placówek nad Wisłą.

– Rozmowy z przedstawicielami marek toczyły się od końca 2016 roku, oprócz reprezentantów marek europejskich w ReDI wzięli udział goście z USA, Ukrainy i Turcji. Nie powiedzieliśmy jeszcze jednak ostatniego słowa, mamy już deklarację, że w przyszłorocznej edycji targów udział wezmą inne sieci, których plany ekspansji w naszym regionie nie były jeszcze na tyle dojrzałe, żeby mogły wziąć udział w tej edycji – tłumaczy Radosław Knap, dyrektor generalny PRCH.

W czwartej edycji targów ReDI uczestniczyło niemal 400 przedstawicieli sieci handlowych i usługowych obecnych na polskim rynku. ReDI to jedna z niewielu okazji w roku, kiedy zarządcy, deweloperzy i usługodawcy centrów handlowych mogą spotkać tak szeroki wachlarz najemców. Nie dziwi zatem fakt, że podczas targów zostało podpisanych kilka umów najmu w centrach handlowych. – W ubiegłym roku w Polsce pojawiły się 22 nowe marki. Polski rynek gotowy jest na kolejne nowe sieci, a tych zainteresowanych rozwojem nad Wisłą nie brakuje. Z naszej perspektywy cieszy, że ponad 40 nowych brandów zdecydowało się na otwarcie na polski rynek i uczestnictwo w targach ReDI – mówi Radosław Knap. Tegoroczne targi ReDI były też miejscem ważnych spotkań: deweloperów i sieci handlowych z przedstawicielami kilkunastu miast, którzy prezentowali ofertę gruntów inwestycyjnych oraz lokali na wynajem w atrakcyjnych lokalizacjach.

Targi były także okazją do poszerzenia wiedzy podczas konferencji i wykładów ReDI to Talk. Wśród bloków tematycznych znalazł się m.in. panel dyskusyjny ReDI for Retail Innovations, który ukazywał nowe trendy w handlu, jakimi warto się kierować. Poprowadził go Jerzy Osika, prezes Promedia. W panelu wzięli udział: Leon Goldwater – CEO We are pop-up, Michelle Buxton – CEO Toolbox Group, Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska, Marek Cichocki, CEO Reteam Poland oraz Ewa Ptaszyńska, head of project implementation, senior architect, ARS retail group.

Data publikacji: 16.06.2017
Przeczytaj również

Targi:
Pitti Uomo: Punkt zwrotny dla branży mody męskiej?
Na początku lipca zakończyła się letnia edycja najważniejszych targów mody męskiej Pitti Uomo we Florencji. To tu można podpatrzeć rodzące się zmiany w kroju,… więcej »
Targi:
Francuskie e-targi dla przemysłu lekkiego

Dynamiczny rynek tekstyliów wymaga skutecznych i szybkich rozwiązań, by podążać za potrzebami producentów i konsumentów. Wychodząc… więcej »

Targi:
ISPO Munich Online 2021: ponad 500 wystawców i ciekawy program

Tegoroczna monachijska edycja targów odzieży, obuwia i sprzętu sportowego ISPO odbędzie się w wersji online. Impreza, wraz z programem… więcej »