ReDI: trendy w retailu

Od 10 do 11 czerwca w Warszawie trwały targi ReDI. Zaprezentowano na nich ponad 120 projektów handlowych z Polski, Czech, Rumunii, Białorusi oraz Serbii. Ponad 1400 przedstawicieli branży retail w regionie CEE, w tym niemalże 350 przedstawicieli sieci handlowych, dyskutowało o przyszłości branży oraz prowadziło ożywione negocjacje biznesowe przez dwa dni wydarzenia. Targi ReDI w krótkim czasie stały się  najważniejszym miejscem spotkań w Europie Środkowo-Wschodniej.  

– Infrastruktura handlowa w Polsce jest bardzo dobrze rozwinięta – mówi Radosław Knap, dyrektor operacyjny Polskiej Rady Centrów Handlowych – Polski rynek handlowy cechuje się coraz większą dojrzałością i już dziś plasujemy się na poziomie średniej europejskiej pod względem nasycenia powierzchnią centrów handlowych. Podczas tegorocznych targów ReDI zaprezentowanych zostało ponad 120 obiektów handlowych nie tylko z Polski, ale także z regionu Europy Środkowo Wschodniej. To pokazuje, że Polska stała się najważniejszym ośrodkiem dla branży retail w naszym regionie.

Targi ReDI to europejskie miejsce spotkań i rozmów przedstawicieli miast, najemców, deweloperów oraz instytucji finansowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna edycja okazała się bezkonkurencyjna na tle innych tego typu wydarzeń na rynku, angażując do aktywnego udziału ponad 1400 decydentów z branży.
W tegorocznych targach uczestniczyło ponad 50 wystawców, którzy zaprezentowali portfolio ponad 120 centrów handlowych z Polski oraz Europy Centralnej i Wschodniej. Wśród odwiedzających Targi znaleźli się goście między innymi z Czech, Ukrainy, Łotwy, Litwy, Węgier, Rumunii, Białorusi, Francji, Niemiec, Włoch czy Wielkiej Brytanii. Zagraniczni uczestnicy targów wzięli udział w specjalnej wycieczce studyjnej do kilku obiektów handlowych w Warszawie.
Targi ReDI to także przestrzeń i okazja do wymiany wiedzy oraz doświadczeń. Podczas tegorocznej edycji przygotowanych zostało 5 paneli dyskusyjnych w strefie konferencyjnej „ReDI to TALK”. Paneliści poruszali najważniejsze dla branży tematy, takie jak miejsce polskich projektantów w retailu, rozwój handlu wokół węzłów komunikacyjnych, bariery administracyjno-prawne w rozwoju i modernizacji obiektów handlowych, wzorce międzynarodowe i polskie w rozliczaniu kosztów wspólnych według standardów RICS czy strategie rozwoju sieci handlowych.

Polska Rada Centrów Handlowych we współpracy z firmą Promedia przygotowała także dla uczestników wydarzenia specjalną strefę Omnichannel, w której można było znaleźć punkty konsultacyjne oraz wysłuchać prelekcji dotyczących najnowszych trendów w e-commerce.
Na stoiskach informacyjnych doradzały przedstawiciele firm: I-SYSTEMS (integracja kanałów sprzedaży, systemy informatyczne dla handlu, dystrybucji i e-commerce), SMSAPI.pl (marketing mobilny), SOFORT (płatności on-line), ORBIS SOFTWARE (integracja systemów IT w omnichannel), PRZELEWY 24 (płatności on-line), SOCIAL WiFi (marketing).

W ramach części wykładowej strefy Omnichannel odbyły się następujące wykłady:

Nowoczesny sklep internetowy
Prezentacja: Mateusz Kowalczyk, PR & Marketing Manager, I-systems

Omni-channel, omni-marketing, omni-communication
Prezentacja: Andrzej Ogonowski, Marketing and PR Director, SMSAPI.pl

Nowoczesne systemy płatności on-line
Prezentacja: Dagmara Kruszewska, Country Manager, Sofort

Integracja systemów IT w omnichannel
Prezentacja: Wojciech Adamowski, Prezes Zarządu, Orbis Software

Jak skutecznie zintegrować płatności on-line w omnichannel
Prezentacja: Jacek Kinecki, Dyrektor ds. Sprzedaży, Przelewy 24

Social WiFi jako innowacyjne narzędzie analityczno marketingowe dla retailu
Prezentacja: Artur Racicki, Prezes Zarządu Social WiFi

WSZYSTKIE PREZENTACJE MOŻNA POBRAĆ KLIKAJĄC TUTAJ

Data publikacji: 12.06.2015
Przeczytaj również

Targi:
Za nami kolejna edycja Targów Mody Poznań


Targi Mody Poznań, które odbyły się w dniach 19-20.02.2020, upłynęły w atmosferze wielu merytorycznych spotkań, ciekawych dyskusji… więcej »

Targi:
ILM: nowe kolekcje, trendy i know-how dla branży modnych dodatków

W dniach 29 lutego 2 marca 2020 r. branża galanteryjna spotka się w… więcej »

Targi:
TMP: Miasto Żyje Modą i Kongres Fachowców

Rusza „miejski” projekt Targów Mody Poznań i partnerów, który odbędzie się w dniach 17-23.02.2020. Celem projektu jest poszerzanie… więcej »