Jedna z największych polskich marek odzieżowych – Reserved – otworzyła właśnie swój pierwszy salon w Berlinie. To już 19. salon w Niemczech uruchomiony przez właściciela brandu, wywodzącą się z Gdańska firmę LPP. Flagowy sklep Reserved znajduje się w prestiżowej lokalizacji, na jednej z głównych ulic stolicy, Tauentzienstraße 18, w dzielnicy Charlottenburg. Z okazji launchu Reserved przygotowało liczne atrakcje dla pierwszych gości sklepu.
Debiut z pompą
W ramach promocji na ulicach Berlina, hostessy i hości przemierzyli miasto na obrandowanych rowerach i rozdawali przechodniom słodkości, zachęcając do wizyty w sklepie. W nowo otwartym salonie flagowym można było wykonać profesjonalny make-up i manicure, a także zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie w fotobudce aplikacji Boomerang.
Jako teaser otwarcia w Berlinie zorganizowane zostały także warsztaty dla najpopularniejszych blogerek z branży mody. Wydarzenie poprowadziła gwiazda niemieckiej edycji programu Top Model – Nikeata Thompson.
Cztery piętra z polską modą
Flagowy salon Reserved znajduje się w centrum Berlina, na jednej z głównych ulic handlowych, gdzie chętnie zakupy robią także turyści. Czterokondygnacyjny budynek zajmuje 2 tys. metrów kwadratowych i jest zaprojektowany według konceptu „Open to public”. Co to oznacza? Salon ma być miejscem łatwo dostępnym, otwartym dla odwiedzających. Transparentne witryny oraz lekkie, mobilne meble pomagają w eksponowaniu produktów. Nowoczesna aranżacja salonu podkreślać ma odświeżony wizerunek marki. Zadbano, by wnętrza były bardziej przyjazne dla środowiska poprzez wykorzystanie energooszczędnego oświetlenia LED.
Ambitne plany LPP w Europie
Obecność Reserved w stolicy to kontynuacja strategii rozwoju globalnej rozpoznawalności marki
i swego rodzaju „perła w koronie” w portfolio sklepów LPP w Niemczech.
– Berlin to kluczowa lokalizacja dla zagranicznej ekspansji Reserved. Dzięki rozszerzaniu sieci sklepów w najlepszych lokalizacjach głównych miast i promocji sklepu online budujemy rozpoznawalność marki na wymagającym, niemieckim rynku, ale również w całej Europie Zachodniej. Nasz kolejny cel w tym regionie to Londyn i równie prestiżowa lokalizacja – pod koniec lata uruchamiamy salon Reserved na kultowej dla miłośników mody Oxford Street – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.
LPP już od 2014 roku rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej i internetowej marki Reserved w Niemczech. W IV kwartale 2016 roku firma uruchomiła tu także sklepy internetowe młodszych marek – Cropp, House, Mohito i Sinsay. Niemcy są obecnie dla firmy czwartym zagranicznym rynkiem pod względem wartości przychodów. W tym roku salony stacjonarne Reserved otwarte zostaną także w Kolonii i we Frankfurcie nad Menem. Łącznie, do końca 2017 roku firma będzie zarządzać w Niemczech 19 sklepami stacjonarnymi flagowego brandu, zlokalizowanymi przy najlepszych ulicach i w popularnych centrach handlowych.