Reserved: nowy koncept „open to public”

fot. www.lppsa.com

15 grudnia LPP oficjalnie otworzyło flagowy salon marki Reserved w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. Polski producent odzieży, w dwukondygnacyjnym sklepie o powierzchni 2 500 m2, wdrożył rozwiązania zastosowane w salonie marki na Oxford Street w Londynie. Wnętrze, jako jedno z pierwszych w Polsce, zaprojektowane zostało zgodnie z minimalistyczną koncepcją „open to public”.

– Kolejny flagowy salon w stolicy, zaprojektowaliśmy zgodnie z nowatorskim konceptem „open to public”. Zgodnie z nim wszystko musi znajdować się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. Dzięki temu, klienci bez przekraczania progu będą w stanie objąć wzrokiem całą kolekcję – mówi Olimpia Patej, Dyrektor ds. Inwestycji LPP.

Złote Tarasy to jedno z najbardziej znanych i luksusowych centrów handlowych w Polsce, które rocznie odwiedza około 20 milionów klientów. Wielofunkcyjny kompleks, położony jest między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Dwupiętrowy salon Reserved wyeksponowany jest na parterze w pobliżu głównego wejścia.

– Jesteśmy przekonani, że usytuowanie naszego flagowca w tak prestiżowej lokalizacji przyniesie prognozowane efekty sprzedażowe. Wraz z otwarciem salonu Reserved, poszerzamy obecność marek LPP w Złotych Tarasach, gdzie z powodzeniem działają już salony Cropp, Sinsay i Mohito. Tym samym wraz z otwarciem Reserved, łączna powierzchnia salonów marek LPP w Złotych Tarasach wynosić będzie 4.400 m2 – dodaje Przemysław Lutkiewicz, Wiceprezes Zarządu LPP.

Polska firma odzieżowa kontynuuje strategię dynamicznego wzrostu poprzez rozwój sieci sklepów stacjonarnych i sprzedaży internetowej. W tym roku LPP zadebiutowało na kolejnych zagranicznych rynkach: w Wielkiej Brytanii, na Białorusi i w Serbii.

lpp2

źródło: http://www.lppsa.com/

Data publikacji: 21.12.2017
Przeczytaj również

Handel:
Jak marki i sprzedawcy mogą sprostać nowym oczekiwaniom klientów [raport]

Wyniki raportu Connected Shoppers pokazują, że w miarę jak zaciera się granica między fizycznymi a cyfrowymi punktami kontaktu, klienci… więcej »

Handel:
„Weź do domu zapłać później” – CCC wprowadza płatności odroczone w sklepach stacjonarnych

Grupa CCC jako pierwsza sieć handlowa w Polsce i jedna z pierwszych w Europie udostępni płatności odroczone w sklepach stacjonarnych, za… więcej »

Handel:
Kto kupuje przez internet, a kto stacjonarnie

Kobiety częściej niż mężczyźni kupują w sklepach stacjonarnych, a online jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w grupach wiekowych… więcej »