Retail Challenge Poland 2023: IV Forum Liderów Handlu off & on-line

10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego w dobie transformacji cyfrowej i nowych modeli biznesowych. 28-29 września 2022 r., Hotel Arche, Warszawa

Zapytaliśmy praktyków z sektora retail, FMCG i dóbr trwałych o ich największe wyzwania.
Ponad 70-ciu z nich podzieliło się z nami tematami, które są dla nich kluczowe, są to m.in.:
digitalizacja retailu na wielu poziomach, nowa rola sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, szukanie remedium na przerwane łańcuchy dostaw, nowe możliwości sprzedaży: metaverse, social selling, live selling, czy rozwój q-commerce.

Zapraszamy sieci food i non food, oraz dostawców z sektorów FMCG i dobra trwałe do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na 10 największych wyzwań sektora retail w Polsce.

Cel Forum

Wspieramy rozwój biznesu głównych uczestników sektora retail: sieci handlowych, platform e-commerce oraz dostawców food i non-food poprzez wypracowanie eksperckich rozwiązań dla 10 najważniejszych aktualnie wyzwań handlu w Polsce.

Dla kogo?

W Forum udział biorą managerowie wyższego i średniego szczebla, kierujący dynamiką rozwoju firm z sektora retail. Wśród nich m.in. przedstawiciele: zarządu, sprzedaży, e-commerce, logistyki, marketingu, zakupów.

O czym będziemy rozmawiać?

  • Dopasowaniu strategii i funkcjonowania rynku retailowego do rosnących kosztów
  • Digitalizacji w retailu na wielu poziomach
  • Zmianach zachowań zakupowych konsumentów wywołanych inflacją i kryzysem 
  • Przyszłości i roli sklepów stacjonarnych w ramach omnicommerce, przenikania się off i online, shop in the shop
  • Planowaniu dostaw i szukaniu remedium na przerwane łańcuchy dostaw, zarządzaniu magazynami
  • Odpowiedzialności społecznej i trosce o planetę, w tym dostawie „eko” versus „szybko”
  • Nowych możliwościach sprzedaży: metaverse, social selling, live selling, marketplace, dark store
  • Leadershipie & motywowaniu & zatrzymaniu pracowników
  • Rozwoju q-commerce w sektorze FMCG
  • Współpracy i partnerstwie na linii sieć-dostawca w kontekście inflacji i zrównoważonego rozwoju

Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ponad 100 ekspertów z m.in.: 

ACTION, KAUFLAND, BRICOMARCHE, TEDI, MAJSTER BUDOWLANE ABC, BAKALLAND, SUPER-PHARMA POLAND, IKEA POLAND, FRISCO, KAN, DANONE I ŻYWIEC ZDRÓJ, DOUGLAS, MEDIAMARKTSATURN POLSKA, MODIVO, VRG, METRO, PANDORA, TERG, YES, HENKEL, E.LECLERC, EMPIK GROUP, ALLEGRO, CCC, NETTO, BRW, HOMLA, NEONET, H&M, OTCF, OBI, SPAR, INTERSPORT,

JERONIMO MARTINS, GEMINI, L’OREAL, AUCHAN, ALDI, EURO RTV AGD, MAXI ZOO, DECATHLON i in.

Forum potrwa 2 dni, każdego dnia, po sesji plenarnej odbędzie się 6 sesji równoległych:

Fashionbusiness.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Więcej informacji na temat Forum Retail Challenge Poland 2023 można znaleźć na stronie:

https://retailchallengepoland.pl/

 
Data publikacji: 18.08.2022
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszają nabory na dofinansowania do szkoleń dla branży mody. Dowiedz się, jak skorzystać

Uruchomiono dodatkowe środki na program dofinansowań „Przepis na Rozwój – Kompetencje szyte na miarę 2” Nabory startują już 03.10.2022… więcej »

Aktualności:
Wyczerpują się nabory na dofinansowane szkolenia i doradztwo. Jak jeszcze z nich skorzystać?

W tym roku kończy się wiele programów dofinansowań do usług rozwojowych dla firm. W niektórych województwach można jeszcze startować w… więcej »

Aktualności:
Ruszają dofinansowania do szkoleń dla firm handlowych. Sprawdź, czy możesz skorzystać

Wkrótce startuje program dofinansowań do szkoleń i doradztwa dla firm z sektora handlowego, w tym także z branży mody. Projekt „Rozwój… więcej »