Retail Marketing Forum: jak budować wielokanałowe doświadczenie zakupowe

26 kwietnia 2017 w Warszawie odbędzie się 10. edycja konferencji Retail Marketing Forum. Jej temat przewodni to Omnichannel Customer Experience.

Retail Marketing Forum to wydarzenie skierowane do przedstawicieli sieci detalicznych, pojedynczych sklepów, centrów handlowych, outletów, parków handlowych oraz sklepów internetowych ze wszystkich branż lifestylowych. Forum już na stałe wpisało się w kalendarz profesjonalnych konferencji, jako ważne wydarzenie zarówno dla właścicieli i kadry zarządzającej, jak i wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing.

Głównym zagadnieniem najbliższego forum będzie Omnichannel Customer Experience. Pojęcie to dotyczy nie tylko umożliwienia konsumentom robienia zakupów poprzez różne kanały  sprzedaży, jak np. zamówienie produktów online, a następnie ich odbiór w sklepie tradycyjnym. To także umożliwienie im kontaktu ze sklepem za pomocą różnych kanałów komunikacji. Jak w tym procesie dopasować strategie sprzedaży i marketingu do zmieniających się potrzeb klientów? Jak lepiej wykorzystać potencjał współpracy między retailem a e-commerce? Jak stworzyć unikalne doświadczenie zakupowe, by klient chciał u nas robić zakupy w różnych kanałach sprzedaży? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci z branży.

Miejsce konferencji: Business Centre Club, plac Żelaznej Bramy 10
Czas: 26.04.2017, godz. 9:00-16:00

Więcej informacji, formularz zgłoszeniowy na stronie: http://promedia.biz.pl/pl,aktualnosci-branzowe,49/omnichannel-customer-experience-na-retail-marketing-forum,d952.html

Kontakt: 22 559 39 61, a.lancow@promedia.biz.pl

Data publikacji: 5.04.2017
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zwiększyć sprzedaż, pozbyć się zapasów i obniżyć koszty, mimo pandemii?

Najlepszym sposobem na nowe wyzwania są nowe rozwiązania. W czasie dynamicznych zmian najlepiej radzą sobie Ci, którzy postawili na… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu

9 lutego 2021 zapraszamy na szkolenie online „Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika,… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Trendy w zachowaniach konsumenckich i handlu na 2021 r.

26 listopada warto wziąć udział w szkoleniu online „Retail Trends 2021. Nowe wyzwania. Nowe rozwiązania”. Będzie można zapoznać się z… więcej »