Retail Marketing Forum: ostatnie dni na zgłoszenia

21 kwietnia 2016 r. w Warszawie odbędzie się 9. Retail Marketing Forum. Wydarzenie będzie poświęcone zwiększaniu efektywności marketingowej i sprzedażowej w sklepach  oraz centrach handlowych.

Tematem przewodnim imprezy będzie „together marketing”. Stworzone przez organizatora hasło ma zachęcać do zwiększania efektywności  marketingowej i sprzedażowej w retailu poprzez łączenie sił, integrację działań, poszukiwanie płaszczyzn współpracy, budowanie mostów zamiast murów.  Inspiracją dla uczestników wydarzenia będą też z pewnością przykłady wspólnych działań sklepów w ramach tej samej ulicy handlowej czy w szerzej pojętej przestrzenie miejskiej. Podczas forum poznamy także najlepsze sklepy – zwycięzców konkursu Retail Marketing Awards.

PROGRAM RETAIL MARKETING FORUM

od g. 9.00 Rejestracja

9.45 – 9.50 Rozpoczęcie Forum, Jerzy Osika, prezes Promedia

9.50 – 10.20 Together marketing, czyli razem łatwiej, Jerzy Osika, prezes Promedia

10.20 – 10.40 Marketingowy tandem, czyli dlaczego offline powinien współpracować z online, Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Head of PR & Marketing INIS

10.40 – 11.00 Płacę to wymagam! Jakich rozwiązań poszukują Klienci płacąc za zakupy w sklepach? Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży Ecommerce Przelewy24

11.00 – 11.20 E-commerce w centrum handlowym. Wyzwania i rozwiązania, Marcin Rutkowski PR & Marketing Manager, i-systems

11.20 – 12.00 Przerwa kawowa + odwiedzanie stoisk

12.00 – 12.20 Social WiFi jako narzędzie do marketingu i badania jakości. 10 przykładów zastosowania WiFi marketingu, Anna Piwońska, Special Projects Manager Social WiFi

12.20 – 12.30 Social media w centrum handlowym vs social media w sieci handlowej – jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększania obrotów, Magdalena Subdys – Group Account Manager, Pozytywnie

12.30 – 13.00 Kreatywny video marketing w social media, Magda Daniłoś, creative director OFFON Agency

13.00 – 14.00 Lunch, odwiedzanie stoisk.

14.00 – 14.30 Otwarcie galerii na współpracę jako element budowania długoterminowej strategii, Elżbieta Dmowska-Mędrzycka prezes Mediadem

14.30 – 15.15 Jak zyskać przewagę konkurencyjną dzięki współpracy?, panel dyskusyjny, moderator Jerzy Osika, prezes Promedia

15.15 – 15:30 Wręczenie nagród w konkursie Retail Marketing Awards.

Uczestnicy będą mogli nie tylko posłuchać interesujących wykładów, ale też wymienić się doświadczeniami w ramach paneli dyskusyjnych, a także poszerzyć swą wiedzę, dzięki bezpośrednim konsultacjom z ekspertami na stoiskach Partnerów Forum.

Udział w Retail Marketing Forum dla dwóch osób z firmy będącej centrum handlowym, siecią detaliczną, sklepem tradycyjnym lub internetowym jest bezpłatny po uprzedniej akredytacji przez organizatora. Dla pozostałych osób koszt uczestnictwa wynosi 490 zł netto.

Serdecznie zapraszamy!

Termin: 21 kwietnia 2016, godz. 9:00 – 16:00

Miejsce: Warszawa, Business Centre Club, Pl. Żelaznej Bramy 10

Do pobrania:

Formularz zgłoszeniowy

Patrner Główny:

gł

Partnerzy Strategiczni:

strategiczni

Partner:

image010

Partnerzy Honorowi:

honorowi

Patroni Medialni:

medialni

Sponsorzy upominków:

upominki

Patroni medialni Retail Marketing Awards:

medialni RMA

Data publikacji: 14.04.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Tarcza antykryzysowa: ZPPHiU chwali autopoprawkę i krytykuje centra handlowe

Przegłosowana przez Sejm autopoprawka dotycząca tarczy antykryzysowej przynosi korzystne rozwiązania z punktu widzenia Związku Polskich… więcej »

Aktualności:
PRCH wspiera postulaty Rzecznika MŚP w sprawie ochrony miejsc pracy i dopłat do czynszów w zamkniętych placówkach

Trwają konsultacje rządowego programu “tarczy antykryzysowej”. W rozmowach z Ministerstwem Rozwoju, Polska Rada Centrów Handlowych wraz z… więcej »

Aktualności:
Od miseczki do maseczki

Firma Corin, specjalizująca się w produkcji bielizny i kostiumów kąpielowych,… więcej »