21 kwietnia 2016 r. w Warszawie odbędzie się 9. Retail Marketing Forum. Wydarzenie będzie poświęcone zwiększaniu efektywności marketingowej i sprzedażowej w sklepach oraz centrach handlowych.
Tematem przewodnim imprezy będzie „together marketing”. Stworzone przez organizatora hasło ma zachęcać do zwiększania efektywności marketingowej i sprzedażowej w retailu poprzez łączenie sił, integrację działań, poszukiwanie płaszczyzn współpracy, budowanie mostów zamiast murów. Inspiracją dla uczestników wydarzenia będą też z pewnością przykłady wspólnych działań sklepów w ramach tej samej ulicy handlowej czy w szerzej pojętej przestrzenie miejskiej. Podczas forum poznamy także najlepsze sklepy – zwycięzców konkursu Retail Marketing Awards.
PROGRAM RETAIL MARKETING FORUM
od g. 9.00 Rejestracja
9.45 – 9.50 Rozpoczęcie Forum, Jerzy Osika, prezes Promedia
9.50 – 10.20 Together marketing, czyli razem łatwiej, Jerzy Osika, prezes Promedia
10.20 – 10.40 Marketingowy tandem, czyli dlaczego offline powinien współpracować z online, Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Head of PR & Marketing INIS
10.40 – 11.00 Płacę to wymagam! Jakich rozwiązań poszukują Klienci płacąc za zakupy w sklepach? Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży Ecommerce Przelewy24
11.00 – 11.20 E-commerce w centrum handlowym. Wyzwania i rozwiązania, Marcin Rutkowski PR & Marketing Manager, i-systems
11.20 – 12.00 Przerwa kawowa + odwiedzanie stoisk
12.00 – 12.20 Social WiFi jako narzędzie do marketingu i badania jakości. 10 przykładów zastosowania WiFi marketingu, Anna Piwońska, Special Projects Manager Social WiFi
12.20 – 12.30 Social media w centrum handlowym vs social media w sieci handlowej – jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększania obrotów, Magdalena Subdys – Group Account Manager, Pozytywnie
12.30 – 13.00 Kreatywny video marketing w social media, Magda Daniłoś, creative director OFFON Agency
13.00 – 14.00 Lunch, odwiedzanie stoisk.
14.00 – 14.30 Otwarcie galerii na współpracę jako element budowania długoterminowej strategii, Elżbieta Dmowska-Mędrzycka prezes Mediadem
14.30 – 15.15 Jak zyskać przewagę konkurencyjną dzięki współpracy?, panel dyskusyjny, moderator Jerzy Osika, prezes Promedia
15.15 – 15:30 Wręczenie nagród w konkursie Retail Marketing Awards.
Uczestnicy będą mogli nie tylko posłuchać interesujących wykładów, ale też wymienić się doświadczeniami w ramach paneli dyskusyjnych, a także poszerzyć swą wiedzę, dzięki bezpośrednim konsultacjom z ekspertami na stoiskach Partnerów Forum.
Udział w Retail Marketing Forum dla dwóch osób z firmy będącej centrum handlowym, siecią detaliczną, sklepem tradycyjnym lub internetowym jest bezpłatny po uprzedniej akredytacji przez organizatora. Dla pozostałych osób koszt uczestnictwa wynosi 490 zł netto.
Serdecznie zapraszamy!
Termin: 21 kwietnia 2016, godz. 9:00 – 16:00
Miejsce: Warszawa, Business Centre Club, Pl. Żelaznej Bramy 10
Do pobrania:
Patrner Główny:
Partnerzy Strategiczni:
Partner:
Partnerzy Honorowi:
Patroni Medialni:
Sponsorzy upominków:
Patroni medialni Retail Marketing Awards: