Robert Lewandowski inwestuje w aplikację Less

fot. Łukasz Skwiot

Less to dostępna w AppStore i GooglePlay aplikacja mobilna służąca do sprzedaży i zakupów odzieży z drugiej ręki, którą w 10 miesięcy od startu zainstalowało 465 tys. osób. Na rynkowy potencjał projektu zwrócili uwagę inwestorzy: w wiosennej rundzie seed Less zebrało 12 mln zł na rozwój technologiczny aplikacji i budowę świadomości marki. Razem z Robertem Lewandowskim w akcjonariacie pojawili się, m.in. Krzysztof Pawiński, współzałożyciel i prezes Maspeksu oraz dwaj założyciele Allegro.

Less założyli Mateusz Oleksiuk, były menedżer audytu w Deloitte, oraz Dawid Urban, Business Angel (współzałożyciel e-Smoking World, a obecnie właściciel m.in. Take&Go) – Fakt, że Robert zainwestował w naszą aplikację to dobry prognostyk, ponieważ do 2023 roku zamierzamy zrobić z Less markę globalną – mówi Dawid Urban.

Less mocno akcentuje swój proekologiczny charakter. Jak tłumaczą założyciele, misją firmy jest ochrona środowiska naturalnego poprzez dawanie ubraniom drugiego życia i wspieranie gospodarki obiegu zamkniętego.

Data publikacji: 22.05.2020
Przeczytaj również

Aktualności:
Sprawdź, jak najlepiej sprzedawać modę w internecie. Weź udział w Fashion Business Congress

24 października firmy z branży mody spotkają się na 12. edycji Fashion Business Congress w Łodzi. Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone… więcej »

Aktualności:
Poznaj historie kultowych domów mody Prada i Hermes

Wydawnictwo Arkady wypuściło kolejne pozycje opisujące dzieje znanych marek modowych. Po książkach poświęconych domom mody: Louis Vuitton,… więcej »

Aktualności:
Grupa CCC i Authentic podpisały europejski kontrakt dot. marki Reebok

Grupa CCC podpisała z jednym z największych licencjodawców na świecie Authentic Brands Group, 10-letnią umowę licencyjną (z opcją… więcej »