Robert Lewandowski inwestuje w aplikację Less

fot. Łukasz Skwiot

Less to dostępna w AppStore i GooglePlay aplikacja mobilna służąca do sprzedaży i zakupów odzieży z drugiej ręki, którą w 10 miesięcy od startu zainstalowało 465 tys. osób. Na rynkowy potencjał projektu zwrócili uwagę inwestorzy: w wiosennej rundzie seed Less zebrało 12 mln zł na rozwój technologiczny aplikacji i budowę świadomości marki. Razem z Robertem Lewandowskim w akcjonariacie pojawili się, m.in. Krzysztof Pawiński, współzałożyciel i prezes Maspeksu oraz dwaj założyciele Allegro.

Less założyli Mateusz Oleksiuk, były menedżer audytu w Deloitte, oraz Dawid Urban, Business Angel (współzałożyciel e-Smoking World, a obecnie właściciel m.in. Take&Go) – Fakt, że Robert zainwestował w naszą aplikację to dobry prognostyk, ponieważ do 2023 roku zamierzamy zrobić z Less markę globalną – mówi Dawid Urban.

Less mocno akcentuje swój proekologiczny charakter. Jak tłumaczą założyciele, misją firmy jest ochrona środowiska naturalnego poprzez dawanie ubraniom drugiego życia i wspieranie gospodarki obiegu zamkniętego.

Data publikacji: 22.05.2020
Przeczytaj również

Aktualności:
Produkcja na żądanie zmienia branżę odzieżową na przyjaźniejszą dla środowiska
Zero nadprodukcji, marnowania wody i redukcja emisji dwutlenku węgla - dzięki produkcji na żądanie firmy odzieżowe mogą wdrażać ekologiczne rozwiązania, ograniczając… więcej »
Aktualności:
Giacomo Conti unowocześnia sklep internetowy. W ofercie e-commerce pojawi się Sunset Suits

Inwestycje w rozwój kanału e-commerce, uruchomienie promocji marki Sunset Suits w internecie i otwarcie nowych salonów stacjonarnych to… więcej »

Aktualności:
Eobuwie.pl ma nowego prezesa zarządu

Nowym prezesem eobuwie.pl został Damian Zapłata. Jego głównym celem będzie wzmocnienie strategicznego rozwoju spółki, w tym… więcej »