Less to dostępna w AppStore i GooglePlay aplikacja mobilna służąca do sprzedaży i zakupów odzieży z drugiej ręki, którą w 10 miesięcy od startu zainstalowało 465 tys. osób. Na rynkowy potencjał projektu zwrócili uwagę inwestorzy: w wiosennej rundzie seed Less zebrało 12 mln zł na rozwój technologiczny aplikacji i budowę świadomości marki. Razem z Robertem Lewandowskim w akcjonariacie pojawili się, m.in. Krzysztof Pawiński, współzałożyciel i prezes Maspeksu oraz dwaj założyciele Allegro.
Less założyli Mateusz Oleksiuk, były menedżer audytu w Deloitte, oraz Dawid Urban, Business Angel (współzałożyciel e-Smoking World, a obecnie właściciel m.in. Take&Go) – Fakt, że Robert zainwestował w naszą aplikację to dobry prognostyk, ponieważ do 2023 roku zamierzamy zrobić z Less markę globalną – mówi Dawid Urban.
Less mocno akcentuje swój proekologiczny charakter. Jak tłumaczą założyciele, misją firmy jest ochrona środowiska naturalnego poprzez dawanie ubraniom drugiego życia i wspieranie gospodarki obiegu zamkniętego.