Robert Lewandowski inwestuje w aplikację Less

fot. Łukasz Skwiot

Less to dostępna w AppStore i GooglePlay aplikacja mobilna służąca do sprzedaży i zakupów odzieży z drugiej ręki, którą w 10 miesięcy od startu zainstalowało 465 tys. osób. Na rynkowy potencjał projektu zwrócili uwagę inwestorzy: w wiosennej rundzie seed Less zebrało 12 mln zł na rozwój technologiczny aplikacji i budowę świadomości marki. Razem z Robertem Lewandowskim w akcjonariacie pojawili się, m.in. Krzysztof Pawiński, współzałożyciel i prezes Maspeksu oraz dwaj założyciele Allegro.

Less założyli Mateusz Oleksiuk, były menedżer audytu w Deloitte, oraz Dawid Urban, Business Angel (współzałożyciel e-Smoking World, a obecnie właściciel m.in. Take&Go) – Fakt, że Robert zainwestował w naszą aplikację to dobry prognostyk, ponieważ do 2023 roku zamierzamy zrobić z Less markę globalną – mówi Dawid Urban.

Less mocno akcentuje swój proekologiczny charakter. Jak tłumaczą założyciele, misją firmy jest ochrona środowiska naturalnego poprzez dawanie ubraniom drugiego życia i wspieranie gospodarki obiegu zamkniętego.

Data publikacji: 22.05.2020
Przeczytaj również

Aktualności:
Co przyniesie rok 2023? Prognozy dla sprzedaży, marketingu, technologii i cyfrowej transformacji

Rosnące koszty pracy, wysoka inflacja, lawinowo rosnące koszty nośników energii zmuszą firmy w 2023 do wielu zmian. Z pewnością jednym z… więcej »

Aktualności:
LPP podsumowuje wyniki za trzeci kwartał i przygotowuje się na spowolnienie popytu

W trzecim kwartale br. obrotowego przychody polskiego producenta odzieży wzrosły o prawie 40 proc. Strategia wzmacniania obecności marek LPP na… więcej »