Robert Lewandowski inwestuje w aplikację Less

fot. Łukasz Skwiot

Less to dostępna w AppStore i GooglePlay aplikacja mobilna służąca do sprzedaży i zakupów odzieży z drugiej ręki, którą w 10 miesięcy od startu zainstalowało 465 tys. osób. Na rynkowy potencjał projektu zwrócili uwagę inwestorzy: w wiosennej rundzie seed Less zebrało 12 mln zł na rozwój technologiczny aplikacji i budowę świadomości marki. Razem z Robertem Lewandowskim w akcjonariacie pojawili się, m.in. Krzysztof Pawiński, współzałożyciel i prezes Maspeksu oraz dwaj założyciele Allegro.

Less założyli Mateusz Oleksiuk, były menedżer audytu w Deloitte, oraz Dawid Urban, Business Angel (współzałożyciel e-Smoking World, a obecnie właściciel m.in. Take&Go) – Fakt, że Robert zainwestował w naszą aplikację to dobry prognostyk, ponieważ do 2023 roku zamierzamy zrobić z Less markę globalną – mówi Dawid Urban.

Less mocno akcentuje swój proekologiczny charakter. Jak tłumaczą założyciele, misją firmy jest ochrona środowiska naturalnego poprzez dawanie ubraniom drugiego życia i wspieranie gospodarki obiegu zamkniętego.

Data publikacji: 22.05.2020
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Aktualności:
“Fashion and Technology” hasłem przewodnim Cracow Fashion Week

Jedno z najważniejszych modowych wydarzeń w Polsce odbędzie się już 17-26 marca 2024 r., a rozpocznie je Pokaz Dyplomowy SAPU – Cracow… więcej »