Rośnie sieć Forever 21

W sobotę, 1 lipca, odbyło się otwarcie nowego salonu Forever 21. Czwarty sklep marki w Polsce jest zlokalizowany w centrum handlowym Arkadia.

Rozwój Forever 21 w naszym kraju jest częścią długoterminowego planu ekspansji firmy Teren Management Europe, wyłącznego franczyzobiorcy marki w dwunastu krajach Europy. Otwarcie salonu Forever 21 wzbudziło duże zainteresowanie wśród klientów.

Na dzień otwarcia salonu zaplanowano wiele atrakcji, mini-konkursów i niespodzianek, a dla pierwszych 400 osób odwiedzających sklep przygotowano vouchery podarunkowe. Gospodarzem imprezy był znany youtuber, Łukasz “Yoczook” Walaszek. W ciągu weekendu nowy salon odwiedziły setki osób. Klienci mieli okazję odkryć najnowsze kolekcje marki, zgodne z ostatnimi trendami w modzie.

Data publikacji: 5.07.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Firmy zbulwersowane nierównym traktowaniem w lockdownie. Będą pozwy?

Przedstawiciele firm zrzeszonych w Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług rozważają pozwy wobec Skarbu Państwa. Kancelarie prawne… więcej »

Aktualności:
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia: Podsumowanie roku 2020
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia działa nieprzerwanie od października 2016 roku jako inicjatywa wypływająca z potrzeb branży. Naszym nadrzędnym… więcej »
Aktualności:
Galerie i najemcy apelują do klientów o troskę o bezpieczeństwo

W ostatnią sobotę listopada, kiedy po trzech tygodniach ponownie uruchomiono sklepy w galeriach handlowych, odwiedzalność obiektów była o… więcej »