Rośnie sieć Forever 21

W sobotę, 1 lipca, odbyło się otwarcie nowego salonu Forever 21. Czwarty sklep marki w Polsce jest zlokalizowany w centrum handlowym Arkadia.

Rozwój Forever 21 w naszym kraju jest częścią długoterminowego planu ekspansji firmy Teren Management Europe, wyłącznego franczyzobiorcy marki w dwunastu krajach Europy. Otwarcie salonu Forever 21 wzbudziło duże zainteresowanie wśród klientów.

Na dzień otwarcia salonu zaplanowano wiele atrakcji, mini-konkursów i niespodzianek, a dla pierwszych 400 osób odwiedzających sklep przygotowano vouchery podarunkowe. Gospodarzem imprezy był znany youtuber, Łukasz “Yoczook” Walaszek. W ciągu weekendu nowy salon odwiedziły setki osób. Klienci mieli okazję odkryć najnowsze kolekcje marki, zgodne z ostatnimi trendami w modzie.

Data publikacji: 5.07.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Zrównoważona produkcja odzieży na żądanie to żaden problem

Według niedawnego artykułu w Harvard Business Review, zatytułowanego więcej »

Aktualności:
Marka mody męskiej wchodzi w segment odzieży dla kobiet

Firma Lancerto, do tej pory specjalizująca się w produkcji i sprzedaży odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn, wprowadziła po raz pierwszy… więcej »

Aktualności:
Wyczerpują się nabory na dofinansowane szkolenia i doradztwo. Jak jeszcze z nich skorzystać?

W tym roku kończy się wiele programów dofinansowań do usług rozwojowych dla firm. W niektórych województwach można jeszcze startować w… więcej »