Rośnie sieć Forever 21

W sobotę, 1 lipca, odbyło się otwarcie nowego salonu Forever 21. Czwarty sklep marki w Polsce jest zlokalizowany w centrum handlowym Arkadia.

Rozwój Forever 21 w naszym kraju jest częścią długoterminowego planu ekspansji firmy Teren Management Europe, wyłącznego franczyzobiorcy marki w dwunastu krajach Europy. Otwarcie salonu Forever 21 wzbudziło duże zainteresowanie wśród klientów.

Na dzień otwarcia salonu zaplanowano wiele atrakcji, mini-konkursów i niespodzianek, a dla pierwszych 400 osób odwiedzających sklep przygotowano vouchery podarunkowe. Gospodarzem imprezy był znany youtuber, Łukasz “Yoczook” Walaszek. W ciągu weekendu nowy salon odwiedziły setki osób. Klienci mieli okazję odkryć najnowsze kolekcje marki, zgodne z ostatnimi trendami w modzie.

Data publikacji: 5.07.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Produkcja na żądanie zmienia branżę odzieżową na przyjaźniejszą dla środowiska
Zero nadprodukcji, marnowania wody i redukcja emisji dwutlenku węgla - dzięki produkcji na żądanie firmy odzieżowe mogą wdrażać ekologiczne rozwiązania, ograniczając… więcej »
Aktualności:
Giacomo Conti unowocześnia sklep internetowy. W ofercie e-commerce pojawi się Sunset Suits

Inwestycje w rozwój kanału e-commerce, uruchomienie promocji marki Sunset Suits w internecie i otwarcie nowych salonów stacjonarnych to… więcej »

Aktualności:
Eobuwie.pl ma nowego prezesa zarządu

Nowym prezesem eobuwie.pl został Damian Zapłata. Jego głównym celem będzie wzmocnienie strategicznego rozwoju spółki, w tym… więcej »