Rośnie sieć Forever 21

W sobotę, 1 lipca, odbyło się otwarcie nowego salonu Forever 21. Czwarty sklep marki w Polsce jest zlokalizowany w centrum handlowym Arkadia.

Rozwój Forever 21 w naszym kraju jest częścią długoterminowego planu ekspansji firmy Teren Management Europe, wyłącznego franczyzobiorcy marki w dwunastu krajach Europy. Otwarcie salonu Forever 21 wzbudziło duże zainteresowanie wśród klientów.

Na dzień otwarcia salonu zaplanowano wiele atrakcji, mini-konkursów i niespodzianek, a dla pierwszych 400 osób odwiedzających sklep przygotowano vouchery podarunkowe. Gospodarzem imprezy był znany youtuber, Łukasz “Yoczook” Walaszek. W ciągu weekendu nowy salon odwiedziły setki osób. Klienci mieli okazję odkryć najnowsze kolekcje marki, zgodne z ostatnimi trendami w modzie.

Data publikacji: 5.07.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Uzależnienie kosztów najmu od sprzedaży. Czy portugalskie rozwiązanie jest możliwe w Polsce?

Trwająca już od wielu tygodni walka firm handlowych i usługowych o urealnienie zasad rozliczania zobowiązań wobec wynajmujących powierzchnie… więcej »

Aktualności:
85 lecie Izby Bawełny w Gdyni

W 2020 roku Izba Bawełny w Gdyni obchodzi Jubileusz 85-lecia swojej działalności. Od 1935… więcej »

Aktualności:
Protest firm handlowych w Galerii Północnej

Firmy handlowe i usługowe zrzeszone w Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług postanowiły… więcej »