Rośnie sieć Forever 21

W sobotę, 1 lipca, odbyło się otwarcie nowego salonu Forever 21. Czwarty sklep marki w Polsce jest zlokalizowany w centrum handlowym Arkadia.

Rozwój Forever 21 w naszym kraju jest częścią długoterminowego planu ekspansji firmy Teren Management Europe, wyłącznego franczyzobiorcy marki w dwunastu krajach Europy. Otwarcie salonu Forever 21 wzbudziło duże zainteresowanie wśród klientów.

Na dzień otwarcia salonu zaplanowano wiele atrakcji, mini-konkursów i niespodzianek, a dla pierwszych 400 osób odwiedzających sklep przygotowano vouchery podarunkowe. Gospodarzem imprezy był znany youtuber, Łukasz “Yoczook” Walaszek. W ciągu weekendu nowy salon odwiedziły setki osób. Klienci mieli okazję odkryć najnowsze kolekcje marki, zgodne z ostatnimi trendami w modzie.

Data publikacji: 5.07.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki… więcej »

Aktualności:
Co nowego w branży mody?
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia nie zwalnia tempa i cały czas pracuje na rzecz sektora. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie wiedzy,… więcej »
Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »