Rośnie trend na sklepy pop-up

8 listopada w Warszawie odbyła się druga edycja Pop-up Forum – jedynego wydarzenia edukacyjnego w Polsce poświęconego formatom sklepów tymczasowych.

Omówiono różne modele biznesowe sklepów pop-up, które warto wziąć pod uwagę, by osiągnąć zamierzone cele sprzedażowe i marketingowe. Analizie został poddany cały proces, począwszy od znalezienia odpowiedniej lokalizacji, przez skuteczne zaproszenie klientów i atrakcyjny visual merchandising, po profesjonalną obsługę klienta i działania posprzedażowe.

Spotkanie prowadził Jerzy Osika, prezes Promedia, oraz Agnieszka Ochowska-Wasiljew – właścicielka Sell More. Zgodnie z sugestiami uczestników organizator – firma Promedia, zapowiada kontynuację Pop-up Forum w 2017 roku.

Data publikacji: 15.11.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży

14 października zapraszamy na szkolenie online, które pomoże Wam w skutecznym radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży B2B (business… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Jak skorzystać z dofinansowań do szkoleń dla branży mody

Sprawdź, jak możesz uzyskać dofinansowanie na szkolenia realizowane przez firmę Promedia Jerzy Osika:

Już 14-15 września odbędzie się 8. edycja Golden Marketing Conference, na której prelegenci przedstawią trendy w social mediach (Facebook,… więcej »