Rośnie trend na sklepy pop-up

8 listopada w Warszawie odbyła się druga edycja Pop-up Forum – jedynego wydarzenia edukacyjnego w Polsce poświęconego formatom sklepów tymczasowych.

Omówiono różne modele biznesowe sklepów pop-up, które warto wziąć pod uwagę, by osiągnąć zamierzone cele sprzedażowe i marketingowe. Analizie został poddany cały proces, począwszy od znalezienia odpowiedniej lokalizacji, przez skuteczne zaproszenie klientów i atrakcyjny visual merchandising, po profesjonalną obsługę klienta i działania posprzedażowe.

Spotkanie prowadził Jerzy Osika, prezes Promedia, oraz Agnieszka Ochowska-Wasiljew – właścicielka Sell More. Zgodnie z sugestiami uczestników organizator – firma Promedia, zapowiada kontynuację Pop-up Forum w 2017 roku.

Data publikacji: 15.11.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
GMC Summer Camp – otwórz drzwi internetowej sprzedaży

Jak długo w Polsce potrwa okres digitalizacji usług? To pytanie często zadawane znawcom rynku e-commerce oraz zagadnienie poruszone w wielu… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Jak zwiększyć sprzedaż, pozbyć się zapasów i obniżyć koszty, mimo pandemii?

Najlepszym sposobem na nowe wyzwania są nowe rozwiązania. W czasie dynamicznych zmian najlepiej radzą sobie Ci, którzy postawili na… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu

9 lutego 2021 zapraszamy na szkolenie online „Fashion Business 2021. Jak zwiększyć dochody mimo kryzysu”. Warsztaty poprowadzi Jerzy Osika,… więcej »