Agencja strategiczna Rubikom opublikowała drugą część e-booka „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii”. Książkę można bezpłatnie pobrać z sieci.
E-book „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii” Marcina Gieracza, CEO i głównego stratega w Rubikom Strategy Consultant to zbiór artykułów o marketingu i strategii, które
powstały na przestrzeni ostatnich lat w wyniku obserwacji rynku, konsumentów oraz bezpośredniej współpracy z dziesiątkami firm. “Przyszłość należy do tych, którzy jak najszybciej nabiorą wprawy w umiejętnym zaspokajaniu potrzeb konsumenckich i wdrożą strategie biznesowe oparte na wiedzy o klientach” – zachęca do poszerzenia wiedzy autor.
Publikacja zbiegła się z dziesięcioleciem agencji Rubikom, która może się pochwalić współpracą z takimi klientami jak: EFL Credit Agricole, Coccodrillo, House, CUK Ubezpieczenia, Bonair SA, mBank, Agito.pl, Nestle, Orlen czy Cyfrowy Polsat.