Rubikom dzieli się wiedzą

Agencja strategiczna Rubikom opublikowała drugą część e-booka „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii”. Książkę można bezpłatnie pobrać z sieci.

E-book „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii” Marcina Gieracza, CEO i głównego stratega w Rubikom Strategy Consultant to zbiór artykułów o marketingu i strategii, które
powstały na przestrzeni ostatnich lat w wyniku obserwacji rynku, konsumentów oraz bezpośredniej współpracy z dziesiątkami firm. “Przyszłość należy do tych, którzy jak najszybciej nabiorą wprawy w umiejętnym zaspokajaniu potrzeb konsumenckich i wdrożą strategie biznesowe oparte na wiedzy o klientach” – zachęca  do poszerzenia wiedzy autor.
Publikacja zbiegła się z dziesięcioleciem agencji Rubikom, która może się pochwalić współpracą z takimi klientami jak: EFL Credit Agricole, Coccodrillo, House, CUK Ubezpieczenia, Bonair SA, mBank, Agito.pl, Nestle, Orlen czy Cyfrowy Polsat.

Pobierz bezpłatnie e-book.

 

Data publikacji: 15.04.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Hi!Fashion - relacja z pokazu Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru SAPU

Kraków po raz kolejny stał się prawdziwą stolicą mody! Młodzi projektanci z SAPU… więcej »

Aktualności:
Dariusz Miłek wraca na stanowisko prezesa zarządu Grupy CCC

Dariusz Miłek, dotychczasowy przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC, ponownie objął fotel prezesa zarządu, nadzorując dalszy rozwój marek… więcej »

Aktualności:
Recman wspiera fundację Rak’n’Roll i zachęca mężczyzn do badań profilaktycznych

Od dziś Recman rozpoczyna kampanię pod hasłem Męska Sprawa! Wyrazem męskości jest nie tylko charakter czy wygląd, ale także… więcej »