Rubikom dzieli się wiedzą

Agencja strategiczna Rubikom opublikowała drugą część e-booka „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii”. Książkę można bezpłatnie pobrać z sieci.

E-book „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii” Marcina Gieracza, CEO i głównego stratega w Rubikom Strategy Consultant to zbiór artykułów o marketingu i strategii, które
powstały na przestrzeni ostatnich lat w wyniku obserwacji rynku, konsumentów oraz bezpośredniej współpracy z dziesiątkami firm. “Przyszłość należy do tych, którzy jak najszybciej nabiorą wprawy w umiejętnym zaspokajaniu potrzeb konsumenckich i wdrożą strategie biznesowe oparte na wiedzy o klientach” – zachęca  do poszerzenia wiedzy autor.
Publikacja zbiegła się z dziesięcioleciem agencji Rubikom, która może się pochwalić współpracą z takimi klientami jak: EFL Credit Agricole, Coccodrillo, House, CUK Ubezpieczenia, Bonair SA, mBank, Agito.pl, Nestle, Orlen czy Cyfrowy Polsat.

Pobierz bezpłatnie e-book.

 

Data publikacji: 15.04.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Zbliża się 13. Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. Znamy pierwsze tematy wykładów!

16 września w Warszawie odbędzie się 13. edycja Fashion Business Congress – wydarzenia konferencyjno-wystawienniczego poświęconego w… więcej »

Aktualności:
Zapraszamy na 13. edycję Fashion Business Congress: E-commerce w modzie! Bezpłatna rejestracja dla firm z sektora fashion!

Jeśli działasz w branży mody i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż internetową, nie możesz przegapić 13. edycji Fashion Business Congress!… więcej »

Aktualności:
Zentrada: „Stop subwencjom od UE dla Temu & Shein“

Platforma Zentrada uruchamia ogólnoeuropejską petycję w celu powstrzymania dotacji dla Temu & Shein. "Wielu naszych członków, zwłaszcza… więcej »