Rubikom dzieli się wiedzą

Agencja strategiczna Rubikom opublikowała drugą część e-booka „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii”. Książkę można bezpłatnie pobrać z sieci.

E-book „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii” Marcina Gieracza, CEO i głównego stratega w Rubikom Strategy Consultant to zbiór artykułów o marketingu i strategii, które
powstały na przestrzeni ostatnich lat w wyniku obserwacji rynku, konsumentów oraz bezpośredniej współpracy z dziesiątkami firm. “Przyszłość należy do tych, którzy jak najszybciej nabiorą wprawy w umiejętnym zaspokajaniu potrzeb konsumenckich i wdrożą strategie biznesowe oparte na wiedzy o klientach” – zachęca  do poszerzenia wiedzy autor.
Publikacja zbiegła się z dziesięcioleciem agencji Rubikom, która może się pochwalić współpracą z takimi klientami jak: EFL Credit Agricole, Coccodrillo, House, CUK Ubezpieczenia, Bonair SA, mBank, Agito.pl, Nestle, Orlen czy Cyfrowy Polsat.

Pobierz bezpłatnie e-book.

 

Data publikacji: 15.04.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Tarcza antykryzysowa: ZPPHiU chwali autopoprawkę i krytykuje centra handlowe

Przegłosowana przez Sejm autopoprawka dotycząca tarczy antykryzysowej przynosi korzystne rozwiązania z punktu widzenia Związku Polskich… więcej »

Aktualności:
PRCH wspiera postulaty Rzecznika MŚP w sprawie ochrony miejsc pracy i dopłat do czynszów w zamkniętych placówkach

Trwają konsultacje rządowego programu “tarczy antykryzysowej”. W rozmowach z Ministerstwem Rozwoju, Polska Rada Centrów Handlowych wraz z… więcej »

Aktualności:
Od miseczki do maseczki

Firma Corin, specjalizująca się w produkcji bielizny i kostiumów kąpielowych,… więcej »