Rubikom dzieli się wiedzą

Agencja strategiczna Rubikom opublikowała drugą część e-booka „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii”. Książkę można bezpłatnie pobrać z sieci.

E-book „Ogarnąć kosmos – o marketingu i strategii” Marcina Gieracza, CEO i głównego stratega w Rubikom Strategy Consultant to zbiór artykułów o marketingu i strategii, które
powstały na przestrzeni ostatnich lat w wyniku obserwacji rynku, konsumentów oraz bezpośredniej współpracy z dziesiątkami firm. “Przyszłość należy do tych, którzy jak najszybciej nabiorą wprawy w umiejętnym zaspokajaniu potrzeb konsumenckich i wdrożą strategie biznesowe oparte na wiedzy o klientach” – zachęca  do poszerzenia wiedzy autor.
Publikacja zbiegła się z dziesięcioleciem agencji Rubikom, która może się pochwalić współpracą z takimi klientami jak: EFL Credit Agricole, Coccodrillo, House, CUK Ubezpieczenia, Bonair SA, mBank, Agito.pl, Nestle, Orlen czy Cyfrowy Polsat.

Pobierz bezpłatnie e-book.

 

Data publikacji: 15.04.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Aktualności:
“Fashion and Technology” hasłem przewodnim Cracow Fashion Week

Jedno z najważniejszych modowych wydarzeń w Polsce odbędzie się już 17-26 marca 2024 r., a rozpocznie je Pokaz Dyplomowy SAPU – Cracow… więcej »