Ruszyła Galeria Północna

fot. serwis prasowy Galerii Północnej

14 września otworzyła swoje podwoje Galeria Północna. To pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północno-wschodniej części Warszawy. 

Na terenie centrum handlowego o powierzchni ponad 64 000 mkw. znalazło się ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, jedyne w Warszawie 11-salowe kino z systemem Dolby Atmos oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, wszystkie marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, EURO RTV AGD, CCC i Carrefour.  Otwarcie obiektu przyciągnęło ponad 60 000 osób. Atrakcje związane  z uruchomieniem galerii potrwają ponad dwa tygodnie. Zakończy je wielka impreza powitalna z udziałem gwiazd, która odbędzie się w weekend 29/30 września-1 października.

– Przez cały czas przygotowań do otwarcia Galerii Północnej czuliśmy, że obiekt wzbudza bardzo duże zainteresowanie, a inauguracja to potwierdziła. Pierwsze komentarze naszych gości pokazują, że wpisaliśmy się w oczekiwania klientów. W mediach społecznościowych pojawiło się dużo pozytywnych opinii dotyczących architektury Galerii Północnej, jasnych, otwartych przestrzeni i ogrodu na dachu. Klienci chwalili czas spędzony na food courcie, rozwiązania zaprojektowane z myślą o rodzinach z dziećmi oraz nowe marki, które debiutują w Galerii Północnej. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się sklepy sieci Hamleys oraz Homla – komentowała pierwszy dzień działalności obiektu Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej.

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północno-wschodniej części Warszawy. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC. Zgodnie z szacunkami inwestora, w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalnie zaaranżowany ogród na dachu, umożliwiający aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold.

Data publikacji: 26.09.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Produkcja na żądanie zmienia branżę odzieżową na przyjaźniejszą dla środowiska
Zero nadprodukcji, marnowania wody i redukcja emisji dwutlenku węgla - dzięki produkcji na żądanie firmy odzieżowe mogą wdrażać ekologiczne rozwiązania, ograniczając… więcej »
Aktualności:
Giacomo Conti unowocześnia sklep internetowy. W ofercie e-commerce pojawi się Sunset Suits

Inwestycje w rozwój kanału e-commerce, uruchomienie promocji marki Sunset Suits w internecie i otwarcie nowych salonów stacjonarnych to… więcej »

Aktualności:
Eobuwie.pl ma nowego prezesa zarządu

Nowym prezesem eobuwie.pl został Damian Zapłata. Jego głównym celem będzie wzmocnienie strategicznego rozwoju spółki, w tym… więcej »