Samanta odświeża logo i wdraża ekologiczne rozwiązania

Polska firma Samanta rozpoczęła wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej. Odświeżone logo to początek zmian, które wprowadzać będzie marka produkująca od ponad 25 lat bieliznę w Makowie Podhalańskim.

Dekoracyjny logotyp został zastąpiony przez prostą formę z pogrubionymi elementami, uzupełnioną kobiecym detalem w postaci pudrowo-różowego koloru.

Lifting wizerunku to początek zmian, które będzie implementować marka w procesie produkcji czy magazynowania. Firma deklaruje, że jest świadoma zmian klimatycznych i staje się społecznie odpowiedzialną grupą. Wśród wdrażanych działań można wyróżnić:

  • Opakowania, w których klientka otrzyma bieliznę, są wolne od plastiku.
  • Pudełka, w których magazynowana jest bielizna, są w ciągłym obiegu, aby maksymalnie ograniczyć zużycie papieru i nadprodukcji dodatkowych kartonów.
  • Wieszaki, choć wciąż plastikowe, są przesyłane pomiędzy salonami, wykorzystywane wielokrotnie, aby starczyły na dłużej, firma planuje zaprojektować trwalszy model wieszaków do produktów.
  • Planowane, następne kolekcje będą powstawały z wykorzystaniem dzianin z recyklingu.
  • Firma wspiera małe, lokalne manufaktury, od których zamawia tkaniny do projektów. Każda posiada certyfikat bezpieczeństwa.
  • Wyeliminowane zostały torby plastikowe, wymienione na papierowe.

„Marka Samanta podchodzi świadomie do mody i ciągle zmieniających się trendów. W ofercie oprócz nowych kolekcji z wyszukanymi haftami, firma posiada linię Basic – ponadczasowych klasyków, które starczą kobietom na lata. Chcemy szybko reagować na potrzeby i zmiany zachodzące na rynku. Planujemy małe partie/dropy produkowane stricte pod potrzeby klientek. Badamy rynek by w pełni spełnić oczekiwania i dostarczyć do sprzedaży najwygodniejszą i piękną bieliznę.” – opowiada projektantka marki Samanta, Kornelia Adamek.

Pierwsze projekty z nowej kolekcji bielizny Samanta na sezon jesień-zima 2020 trafią do salonów partnerskich oraz do sklepu online już w sierpniu.

Data publikacji: 31.07.2020
Przeczytaj również

Marketing:
Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe… więcej »

Marketing:
Kolekcja QΠШ Robert Kupisz dla TIFFI w obiektywie Agaty Serge

W zeszłym sezonie QΠШ Robert Kupisz po raz pierwszy połączył siły z marką TIFFI. W sezonie jesień–zima 2020/21 marki wznawiają… więcej »

Marketing:
Jak przyciągnąć klientów do pop-up store'u?
Dla sklepów tymczasowych liczy się efekt krótko terminowy bardziej niż dla innych. Dlatego najlepiej współpracować z influencerami w oparciu o kupony rabatowe,… więcej »