Polska firma Samanta rozpoczęła wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej. Odświeżone logo to początek zmian, które wprowadzać będzie marka produkująca od ponad 25 lat bieliznę w Makowie Podhalańskim.
Dekoracyjny logotyp został zastąpiony przez prostą formę z pogrubionymi elementami, uzupełnioną kobiecym detalem w postaci pudrowo-różowego koloru.

Lifting wizerunku to początek zmian, które będzie implementować marka w procesie produkcji czy magazynowania. Firma deklaruje, że jest świadoma zmian klimatycznych i staje się społecznie odpowiedzialną grupą. Wśród wdrażanych działań można wyróżnić:
- Opakowania, w których klientka otrzyma bieliznę, są wolne od plastiku.
- Pudełka, w których magazynowana jest bielizna, są w ciągłym obiegu, aby maksymalnie ograniczyć zużycie papieru i nadprodukcji dodatkowych kartonów.
- Wieszaki, choć wciąż plastikowe, są przesyłane pomiędzy salonami, wykorzystywane wielokrotnie, aby starczyły na dłużej, firma planuje zaprojektować trwalszy model wieszaków do produktów.
- Planowane, następne kolekcje będą powstawały z wykorzystaniem dzianin z recyklingu.
- Firma wspiera małe, lokalne manufaktury, od których zamawia tkaniny do projektów. Każda posiada certyfikat bezpieczeństwa.
- Wyeliminowane zostały torby plastikowe, wymienione na papierowe.
„Marka Samanta podchodzi świadomie do mody i ciągle zmieniających się trendów. W ofercie oprócz nowych kolekcji z wyszukanymi haftami, firma posiada linię Basic – ponadczasowych klasyków, które starczą kobietom na lata. Chcemy szybko reagować na potrzeby i zmiany zachodzące na rynku. Planujemy małe partie/dropy produkowane stricte pod potrzeby klientek. Badamy rynek by w pełni spełnić oczekiwania i dostarczyć do sprzedaży najwygodniejszą i piękną bieliznę.” – opowiada projektantka marki Samanta, Kornelia Adamek.
Pierwsze projekty z nowej kolekcji bielizny Samanta na sezon jesień-zima 2020 trafią do salonów partnerskich oraz do sklepu online już w sierpniu.