Sekuła twarzą Solara

Firma Solar zaprosiła modelkę Alicję Sekułę do sesji prezentującej kolekcję wiosna-lato 2017.  Zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.

Sesja dla marki Solar to pierwsza polska kampania Ali Sekuły, modelki odnoszącej znaczące sukcesy w branży międzynarodowej. Modelka ma na swoim koncie pokazy na wybiegach Prady, Miu Miu, Max Mara Resort i Diora, kampanie dla Pennyblack i Versace oraz lookbooki dla Miu Miu i Victorii Beckham.

– Alicja jest młoda, ale błyskawicznie udało się jej osiągnąć sukces w międzynarodowym modelingu, to imponujące. Współpracowaliśmy już z nią przy okazji lookbooka Solar, ale tym razem postanowiliśmy uczynić ją bohaterką naszej kampanii. Lekkie stylizacje na bazie naturalnych tkanin i subtelne tło podkreślają autentyczność i delikatną urodę Ali Sekuły – mówi Aleksandra Danel, wiceprezes zarządu Solar Company S.A.

Podczas sesji w studio powstał także film wizerunkowy wyreżyserowany przez Kubę Bujasa ze zdjęciami Piotra Uznańskiego.

Data publikacji: 27.02.2017
Przeczytaj również

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »

Handel:
Kluczowa rola personalizacji zamówień - przyszłość mody online

Rola wdrożenia personalizacji w e-commerce stała się nieodłącznym elementem sukcesu e-sklepów, w szczególności z branży fashion. Ta… więcej »

Aktualności:
DLA Piper: Co trzecia spółka wykorzystująca sztuczną inteligencję weszła w spór z regulatorem

Co trzecia spółka na świecie wdrażająca rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI) napotkała z tego tytułu kłopoty prawne i… więcej »