Sekuła twarzą Solara

Firma Solar zaprosiła modelkę Alicję Sekułę do sesji prezentującej kolekcję wiosna-lato 2017.  Zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.

Sesja dla marki Solar to pierwsza polska kampania Ali Sekuły, modelki odnoszącej znaczące sukcesy w branży międzynarodowej. Modelka ma na swoim koncie pokazy na wybiegach Prady, Miu Miu, Max Mara Resort i Diora, kampanie dla Pennyblack i Versace oraz lookbooki dla Miu Miu i Victorii Beckham.

– Alicja jest młoda, ale błyskawicznie udało się jej osiągnąć sukces w międzynarodowym modelingu, to imponujące. Współpracowaliśmy już z nią przy okazji lookbooka Solar, ale tym razem postanowiliśmy uczynić ją bohaterką naszej kampanii. Lekkie stylizacje na bazie naturalnych tkanin i subtelne tło podkreślają autentyczność i delikatną urodę Ali Sekuły – mówi Aleksandra Danel, wiceprezes zarządu Solar Company S.A.

Podczas sesji w studio powstał także film wizerunkowy wyreżyserowany przez Kubę Bujasa ze zdjęciami Piotra Uznańskiego.

Data publikacji: 27.02.2017
Przeczytaj również

Marketing:
Marka Samanta Lingerie rozpoczęła współpracę z Joanną Banaszewską. Powstała limitowana kolekcja Ellen

Linia Ellen jest efektem współpracy marki Samanta Lingerie z Joanną Banaszewską. Mamą dwójki dzieci, businesswoman oraz liderką opinii,… więcej »

Marketing:
LPP startuje z nową kampanią edukacyjną „Wear Your Story”. Uruchomi też akcję naprawiania ubrań w punktach krawieckich

Mimo iż Polacy mają coraz większą świadomość, że nadmierna konsumpcja i wyrzucanie ubrań mogą mieć negatywny wpływ na środowisko,… więcej »

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »