Sekuła twarzą Solara

Firma Solar zaprosiła modelkę Alicję Sekułę do sesji prezentującej kolekcję wiosna-lato 2017.  Zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.

Sesja dla marki Solar to pierwsza polska kampania Ali Sekuły, modelki odnoszącej znaczące sukcesy w branży międzynarodowej. Modelka ma na swoim koncie pokazy na wybiegach Prady, Miu Miu, Max Mara Resort i Diora, kampanie dla Pennyblack i Versace oraz lookbooki dla Miu Miu i Victorii Beckham.

– Alicja jest młoda, ale błyskawicznie udało się jej osiągnąć sukces w międzynarodowym modelingu, to imponujące. Współpracowaliśmy już z nią przy okazji lookbooka Solar, ale tym razem postanowiliśmy uczynić ją bohaterką naszej kampanii. Lekkie stylizacje na bazie naturalnych tkanin i subtelne tło podkreślają autentyczność i delikatną urodę Ali Sekuły – mówi Aleksandra Danel, wiceprezes zarządu Solar Company S.A.

Podczas sesji w studio powstał także film wizerunkowy wyreżyserowany przez Kubę Bujasa ze zdjęciami Piotra Uznańskiego.

Data publikacji: 27.02.2017
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »