Spersonalizowane trampki „od ręki” tylko w Polsce

fot. serwis prasowy

W Warszawie ruszył jedyny w Europie sklep marki Converse, w którym można stworzyć na miejscu zaprojektowane przez siebie buty.

W nowym sklepie brandu w Złotych Tarasach została stworzona strefa „Converse by You”, gdzie klienci mogą  dać upust swojej kreatywności personalizując swoje nowe sneakersy. Dzięki inteligentnej technologii łączącej rozszerzoną rzeczywistość i mapping 3D, można tworzyć swoje unikatowe grafiki. Do stworzenia niepowtarzalnych butów wystarczy przynieść zdjęcie, zaprojektować własną grafikę lub wybrać jeden z motywów Converse. Specjalna drukarka nadrukuje wybrany wzór na nowej parze sneakersów. Warszawski sklep Converse jako jedyny w Europie pozwala na skorzystanie z takiej opcji.

Punkt handlowy w Złotych Tarasach to pierwszy na naszym kontynencie salon marki zaprojektowany według nowego, bardziej „miejskiego” konceptu. Jest to też jedyny sklep Converse na świecie, który wykorzystuje system projekcji grafik na trampkach.

spersonalizowane-sneakersy-w-warszawie

maszyna-do-personalizacji-moda

Nowo otwarty salon to już dziesiąty sklep marki Converse w Polsce. Pozostałe placówki mieszczą się w Warszawie w Galerii Mokotów i Arkadii, w Krakowie w Serenadzie i Galerii Krakowskiej, w Trójmieście w Rivierze i Galerii Bałtyckiej, wrocławskiej Wroclavii, łódzkiej Manufakturze oraz poznańskiej Posnanii. Converse Inc., jest spółką należącą do NIKE Inc.

Data publikacji: 4.09.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Marka mody męskiej wchodzi w segment odzieży dla kobiet

Firma Lancerto, do tej pory specjalizująca się w produkcji i sprzedaży odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn, wprowadziła po raz pierwszy… więcej »

Marketing:
Marki luksusowe walczą ze spadkami dopasowując się do nowych oczekiwań konsumentów [raport]

Przychody ze sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w… więcej »

Aktualności:
4F wprowadza do sklepów używaną odzież sportową. Początek rewolucji?

Obieg cyrkularny odzieży to jedno z głównych założeń projektu Change marki 4F. Inicjatywa OTCF (właściciela 4F) – lidera wśród marek… więcej »