Spółka Eobuwie.pl zmienia nazwę na MODIVO i planuje debiut giełdowy

fot. www.eobuwie.com.pl

Eobuwie.pl S.A. rozpoczyna prace nad zmianą nazwy spółki. Według planów, od lutego 2022 roku formalnie będzie ona funkcjonować jako MODIVO S.A. Decyzja ta wiąże się z planowanym debiutem giełdowym oraz dalszym rozwojem na rynkach zagranicznych. Domena polskiego sklepu internetowego eobuwie.pl, jak i pozostałych platform na rynkach zagranicznych pozostaną bez zmian.

Decyzję o zmianie nazwy spółki podjęło Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy podczas posiedzenia w dniu 22.12.2021 r.

Zgodnie z prezentowanymi wcześniej planami, Spółka w swojej perspektywie ma debiut giełdowy. To niezwykle ważne wydarzenie w kontekście rozwoju biznesu i ekspansji na arenie międzynarodowej. Realizację tych ambitnych celów wspierać będzie chwytliwa i łatwa do wypowiedzenia w każdym kraju nazwa. Zdecydowaliśmy się na MODIVO, ponieważ wspiera ona nasz przekaz. Spółka ma ogromny potencjał wzrostu w strategicznym dla nas obszarze fashiontech – mówi Damian Zapłata, prezes zarządu eobuwie.pl S.A.

MODIVO to nazwa znana klientom modowego e-commerce. Pod tym szyldem eobuwie.pl S.A. sprzedaje odzież w 13 europejskich krajach. – Dziś oba nasze brandy eobuwie.pl i MODIVO pełnią istotną rolę na modowym rynku e-commerce w Europie. Chcemy tę pozycję umacniać nie tylko dzięki atrakcyjnej ofercie, ale także poprzez szybką dostawę i obsługę klientów na najwyższym poziomie – dodaje Damian Zapłata.

Jak wyjaśnia spółka bardziej uniwersalna nazwa, to również zmiana o charakterze praktycznym. Po zakończeniu procesu zmiany będzie wykorzystywana w relacjach z branżą i partnerami zagranicznymi. Natomiast klienci nadal będą robić zakupy na wybranych platformach eobuwie.pl i MODIVO.

W związku z podjętą decyzją spółka rozpoczyna proces legislacyjny w Sądzie Rejonowym w Zielonej Górze. Nowa nazwa formalnie obowiązywać ma od lutego 2022 roku.

Data publikacji: 27.12.2021
Przeczytaj również

Marketing:
Ewolucja zachowań konsumenckich: jak dotrzymać jej kroku i osiągać sukcesy [raport]

W tej erze przyspieszonej cyfryzacji przedsiębiorstwa muszą elastycznie reagować na potrzeby klientów. Lojalność wobec marki już nie… więcej »

Handel:
Polskie firmy handlowe toną w długach. Kto ma największe kłopoty? [raport]

Handel jest najbardziej zadłużonym sektorem polskiej gospodarki. Zajmuje się nim blisko… więcej »

Handel:
Jak bardzo wakacyjny boom rozkręci sprzedaż w sklepach?

Sprzedawcy oraz eksperci ds. handlu spodziewają się największego od paru lat wakacyjnego „boomu” zakupowego w tradycyjnych sklepach i… więcej »