Chcesz sprzedawać lepiej w modowym sklepie? Skorzystaj 23 i 30 lipca z profesjonalnych szkoleń online dla salonów z branży mody. Celem warsztatów jest wzrost przychodów sklepów dzięki zwiększeniu efektywności sprzedaży.
Szkolenia są przeznaczone dla właścicieli, kierowników i sprzedawców w sklepach oferujących produkty modowe (od odzieży, przez obuwie, dodatki, biżuterię po bieliznę), jak też dla menadżerów odpowiedzialnych za sprzedaż w sieciach detalicznych z branży mody. Cykl warsztatów sprzedażowych jest również skierowany do przedstawicieli centrów handlowych, które wspierają najemców w podnoszeniu jakości obsługi klientów.
Harmonogram szkoleń:
23.07.2020, godz. 9.00 – 15.00
„Jak zwiększysz sprzedaż w sklepie z modą, podnosząc jakość obsługi klienta”
Cel szkolenia:
Zwiększenie efektywności sprzedaży w sklepie z modą, dzięki podniesieniu
jakości obsługi klienta na poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
W programie:
• Jak profesjonalnie przygotować się do
sprzedaży i wywrzeć na kliencie pierwsze dobre wrażenie?
• W jaki sposób
rozpoznać typ klienta i nawiązać z nim adekwatny kontakt sprzedażowy?
• Efektywna
diagnoza potrzeb i prezentacja produktów
• Jak mówić, by
sprzedać?
• Jak skutecznie
finalizować sprzedaż?
30.07.2020, godz. 9.00 – 15.00
„Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i zyskać lojalnych klientów sklepie z modą”
Cel szkolenia:
Podniesienie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i
pozyskiwania lojalnych klientów sklepu z branży mody.
W programie:
- Jak temu samemu klientowi sprzedać więcej produktów
- W jaki sposób obsłużyć jednocześnie kilku klientów
- Sprawdzone techniki uchylania obiekcji klientów
- Jak sobie poradzić z obsługą trudnych klientów
- Jak zyskać lojalnych klientów
Trener: Jerzy Osika
Więcej informacji: e.fijalkowska@promedia.biz.pl
Serdecznie zapraszamy!