Startują szkolenia on-line dedykowane sklepom z branży fashion

Chcesz sprzedawać lepiej w modowym sklepie? Skorzystaj 23 i 30 lipca z profesjonalnych szkoleń online dla salonów z branży mody. Celem warsztatów jest wzrost przychodów sklepów dzięki zwiększeniu efektywności sprzedaży.

Szkolenia są przeznaczone dla właścicieli, kierowników i sprzedawców w sklepach oferujących produkty modowe (od odzieży, przez obuwie, dodatki, biżuterię po bieliznę), jak też dla menadżerów odpowiedzialnych za sprzedaż w sieciach detalicznych z branży mody. Cykl warsztatów sprzedażowych jest również skierowany do przedstawicieli centrów handlowych, które wspierają najemców w podnoszeniu jakości obsługi klientów.

Harmonogram szkoleń:

23.07.2020, godz. 9.00 – 15.00

„Jak zwiększysz sprzedaż w sklepie z modą, podnosząc jakość obsługi klienta”

Cel szkolenia:
Zwiększenie efektywności sprzedaży w sklepie z modą, dzięki podniesieniu jakości obsługi klienta na poszczególnych etapach procesu sprzedaży.

W programie:

• Jak profesjonalnie przygotować się do sprzedaży i wywrzeć na kliencie pierwsze dobre wrażenie?
• W jaki sposób rozpoznać typ klienta i nawiązać z nim adekwatny kontakt sprzedażowy?
• Efektywna diagnoza potrzeb i prezentacja produktów
• Jak mówić, by sprzedać?
• Jak skutecznie finalizować sprzedaż?

Dowiedz się więcej >>>

30.07.2020, godz. 9.00 – 15.00

„Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i zyskać lojalnych klientów sklepie z modą”

Cel szkolenia:
Podniesienie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży i pozyskiwania lojalnych klientów sklepu z branży mody.

W programie:

  • Jak temu samemu klientowi sprzedać więcej produktów
  • W jaki sposób obsłużyć jednocześnie kilku klientów
  • Sprawdzone techniki uchylania obiekcji klientów
  • Jak sobie poradzić z obsługą trudnych klientów
  • Jak zyskać lojalnych klientów

 Dowiedz się więcej >>>

Trener: Jerzy Osika

www.jerzyosika.com

Więcej informacji: e.fijalkowska@promedia.biz.pl

Serdecznie zapraszamy!

Data publikacji: 14.07.2020
Przeczytaj również

Handel:
Jak zyskać klientów w czasie nowych wyzwań?
Otwarcie sklepów i centrów handlowych zmotywowało większość firm do aktualizacji prognoz nadchodzących zmian oraz kierunków dalszego rozwoju. Jakich zmian w zachowaniach … więcej »
Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego szkolenia w… więcej »

Szkolenia i konferencje:
O kondycji kształcenia branżowego


26.02.2020 r. w Expo-Łódź obędzie się konferencja „Kształcenie w branży odzieżowo-tekstylnej – potrzeby pracodawców i szkół.… więcej »