Świąteczny pop-up store marki Recman w centrum handlowym Westfield Arkadia

W dniach 24.11-24.12 w Westfield Arkadia w Warszawie polska marka mody męskiej Recman wystawia wyjątkowy pop-up z dedykowaną ofertą męskich prezentów.

Kompaktowe stoisko na powierzchni kilkunastu metrów kwadratowych od Recman to miejsce dedykowane osobom poszukującym męskich prezentów. Zostało zlokalizowane na poziomie 1 tuż przy wjeździe schodami z poziomu 0, naprzeciwko sklepu Notino. Na stoisku profesjonalni styliści Recman oferują swoją pomoc w wyborze wyjątkowego upominku. Na potrzeby tego projektu zostały przygotowane dedykowane zestawy prezentowe oraz liczne dodatki i akcesoria z motywami świątecznymi. Uwagę zwracają również m.in. stylowy neon z napisem Męskie prezenty oraz ekran, na którym wyświetlane są aktualne propozycje prezentowe. Całośc została zaprojektowana spójnie z aktualnymi shop conceptem Recman.

– Grudzień to czas podsumowań całego roku. W naszej strategii na 2022 roku zaplanowaliśmy realizację projektu pop-up’ów w galeriach handlowych. Po edycji wiosenno-letniej, tym razem postawiliśmy na ofertę męskich upominków w jednej z największych galerii handlowych w Polsce.   Od podstaw zaprojektowaliśmy dedykowane stoisko, które wzbudza zainteresowanie osób odwiedzających centrum – zarówno ze względu na atrakcyjną ofertę, jak i elegancki design.  W przyszłym roku poza nowymi otwarciami salonów firmowych planujemy kontynuację projektu pop-up’ów w kolejnych lokalizacjach – powiedział Roman Tulwin, założyciel marki i Prezes Zarządu Recman Sp. z o.o.

Recman to polska marka oferująca odzież, obuwie i akcesoria dla mężczyzn. Firma prowadzi sprzedaż w blisko 80 salonach firmowych na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym: www.Recman.pl

Data publikacji: 6.12.2022
Przeczytaj również

Aktualności:
Co przyniesie rok 2023? Prognozy dla sprzedaży, marketingu, technologii i cyfrowej transformacji

Rosnące koszty pracy, wysoka inflacja, lawinowo rosnące koszty nośników energii zmuszą firmy w 2023 do wielu zmian. Z pewnością jednym z… więcej »

Aktualności:
LPP podsumowuje wyniki za trzeci kwartał i przygotowuje się na spowolnienie popytu

W trzecim kwartale br. obrotowego przychody polskiego producenta odzieży wzrosły o prawie 40 proc. Strategia wzmacniania obecności marek LPP na… więcej »