5 lipca 2017 r. w Warszawie odbędzie się piąta edycja konferencji organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu – „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion.
Rynek modowy e-commerce w Polsce ma ogromny potencjał dla rozwoju e-biznesu właśnie w tej branży. Odzież, obuwie i dodatki są najczęstszymi produktami na liście zakupów przez Internet. Warto zainwestować w nowoczesne narzędzia, wspierające handel elektroniczny i w ten sposób rozwijać i utrzymać satysfakcję klientów.
W trakcie piątej edycji konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion swoim doświadczeniem i wiedzą podzielą się eksperci branży modowej i rynku e-commerce:
– Ewa Małecka – Główny Projektant Produktu, LPP, Reserved
„TRENDY W MODZIE – proces ich śledzenia oraz globalny zasięg w epoce e-commerce”
– Barbara Stawarz-García – CEO, Happy Content
„Szyk social media w branży fashion. Jak budować zasięg i zaangażowanie?”
– Izabela Sękowska – Marketplace Manager, Brand24
„10 powodów, dla których monitoring internetu to must-have (każdego) sezonu”
– Kamil Bolek – Head of Communication, indaHash
„Dlaczego branża modowa uwielbia influencerów (z wzajemnością).”
– Paweł Gruszecki – Radca Prawny, Kochański, Zięba i Partnerzy
„Nowe wyzwania w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa serwisów – aspekty prawne – RODO i Dyrektywa NIS”
– Ewa Czertak – Ekspert personal branding, prezes Akademii Marki z Klasą, partner zarządzający Lady Business Club
– Grzegorz Wanio – Radca Prawny, Kancelaria Everberg
Uczestnikom konferencji organizatorzy zapewniają: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Miejsce konferencji: Centrum Konferencyjne Dago, Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.