„Szyte na miarę” – rozwiązania dla branży fashion

23 marca w Łodzi odbędzie się konferencja „Szyte na miarę” na temat e-commerce w modzie.

W trakcie zbliżającej się, czwartej edycji konferencji swoim doświadczeniem i wiedzą podzielą się eksperci branży modowej i rynku e-commerce:

  • Magdalena Miernik – Prawnik, Lookreatywni.pl
    „Prawna ochrona marki modowej”
  • Daniel Bossy –  Kreator marketingu internetowego, założyciel Akademii Sukcesu
    „Top 10 błędów marketingowych”
  • Agnieszka Chabrzyk – Country Director, Business Factory
    „Jak zwiększyc efektywność działań sprzedażowych na Facebooku”
  • Jakub Gierszyński – Dyrektor e-commerce, DECATHLON
    „Jak budować nowoczesną markę ? Rola e-commerce w rozwoju organizacji”
  • Konrad Ozdowy i Patrick Deba – Założyciele mustache.pl
    „Jak sprzedawać modę w internecie?”
  • Anna Gorczyńska – Specjalista ds. Komunikacji i PR ORSAY Central Eastern Europe
    „Dlaczego DOBRY POMYSŁ nie zawsze jest dobry? Multi Channel Content Management, czyli jak stworzyć optymalną koncepcję treści na różne kanały.”

Miejsce konferencji: Hotel Focus , ul. Łąkowa 23/25,  Łódź

Rejestracji na konferencję można dokonać przez stronę: http://multiexpo.pl/szyte-na-miare/rejestracja Ilość miejsc jest ograniczona.  Decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt z organizatorem: Karolina Gromadzka, mobile: + 48 535 304 214, e-mail: karolina.gromadzka@pirbinstytut.pl

Data publikacji: 16.03.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »