Targi eHandlu tym razem w Gdańsku

10 maja w Gdańsku już po raz 12. odbędą się Targi eHandlu. Organizatorzy po raz pierwszy dokonują ekspansji na północ Polski, co pośrednio jest ukłonem w kierunku krajów nadbałtyckich. #TEH jest oficjalnie objęty patronatem medialnym IAB.Polska.

Hale Amber Expo w Gdańsku zgromadzą ponad 120 wystawców. Staną oni przed wyzwaniem zaprezentowania od najlepszej strony swoich wizji współpracy oraz rozmaitych, innowacyjnych rozwiązań dla branży handlu internetowego. Jednocześnie na 4 scenach prezentacyjnych wystąpi łącznie 32 wybranych prelegentów, na których swoje głosy przez 2 tygodnie oddawali internauci. Impreza ma na celu stworzenie tym samym przestrzeni do poszerzania wiedzy i aktywizowania zainteresowanych rozwojem technologii IT dla biznesu on-line. Mile widziani będą wszyscy mający do czynienia ze sklepami internetowymi, którzy chcą się przekonać jakie wymierne korzyści przynoszą ukierunkowane, przemyślane i sprawdzone działania. Jak mówi jeden z zaproszonych specjalistów, Wojciech Mazur z firmy Elephate.co: “Na XI Targach eHandlu opowiem o tym jak zdobyć więcej ruchu w Twoim e-commerce za pomocą content marketingu. Podzielę się najlepszymi praktykami oraz przykładami działań z prowadzonych kampanii content marketingowych, które prowadzą do znacznego zwiększenia ruchu na stronie.”

Innym inspirujący gościem na #TEH będzie firma GetResponse, która niekonwencjonalnie podeszła do swojej ekspansji, rozpoczynając ją nie na rodzimym rynku, a w USA. Obecnie posiada biura m.in w Kanadzie, Indiach, Rosji i Malezji.

W Targach eHandlu uczestniczymy regularnie już od pierwszej edycji – są w naszym kalendarzu wydarzeniem, którego nie możemy opuścić. Bez względu na to, gdzie się odbywają, zawsze tam jesteśmy! To jedyne tak duże Targi na polskim rynku, które stanowią świetną okazję do wymiany doświadczeń branżowych i rozmów z wieloma klientami. Tegoroczna lokalizacja Targów bardzo nas cieszy – nasza firma wywodzi się z Gdańska – podsumowuje Natalia Paczóska, Dyrektor ds. Marketingu w GetResponse.

Organizatorzy podkreślają, że ta edycja ma być najciekawszą ze wszystkich, które się dotychczas odbyły. Wpływ na to ma w dużej mierze rekordowa ilość nowych wystawców.

Obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój Polskiego e-handlu przy jednoczesnych inwestycjach gigantów tej branży w naszym kraju. Sprzedaż Internetowa w przeciwieństwie do tradycyjnej daje producentom opakowań możliwość sprzedaży dwóch pudeł do tego samego produktu – jednego do producenta, drugiego do e-sklepu. Dlatego chcemy nawiązać bliższe relacje z branżą, zaprezentować funkcjonalności naszych rozwiązań oraz podzielić wiedzą zdobytą w badaniach konsumenckich przeprowadzonych przez nas w roku 2016 – mówi Jakub Balter, Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Stora Enso.

Dostępność do uczestnictwa w imprezie ułatwią darmowe wejściówki oraz łatwy sposób rejestracji on-line. Organizatorzy spodziewają się ok. 4000 wizytujących, a wśród nich właścicieli, managerów i CEO firm E-commerce. Połowa ankietowanych z poprzednich edycji deklaruje potrzebę odbycia spotkania z Wystawcami, udział w prezentacjach oraz – co być może najważniejsze – chęć poznania nowych rozwiązań branżowych.

 

Data publikacji: 6.04.2017
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 w Warszawie odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego… więcej »

Szkolenia i konferencje:
O kondycji kształcenia branżowego


26.02.2020 r. w Expo-Łódź obędzie się konferencja „Kształcenie w branży odzieżowo-tekstylnej – potrzeby pracodawców i szkół.… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Okazjonalny VM 2020

„Okazjonalny Visual Merchandising 2020" to temat najbliższego szkolenia z cyklu „VM… więcej »