Targi Mody Poznań: marki, które się sprzedają

W dniach 5-7 września wystawcy z różnych stron świata pokażą uczestnikom poznańskich targów co mają najlepszego w swojej ofercie.

Przed nami najważniejsze targi modowe w Polsce. Na tle innych imprez krajowych Targi Mody Poznań wyróżniają się biznesowym charakterem oraz liczbą wystawców. Na Międzynarodowe Targi Poznańskie dwa razy w roku przyjeżdżają przedsiębiorcy z branży fashion z kilkunastu państw, aby zamówić kolekcje do swoich sklepów. We wrześniu cztery hale wypełnią się tysiącami nowości na sezon jesień-zima 2017/2018 i wiosna-lato 2018. Zakres tematyczny obejmuje: odzież, obuwie, akcesoria, galanterię i skóry.

Różnorodność prezentowanych na targach marek gwarantuje znalezienie odpowiedniego towaru zarówno przez większe sieci, niewielkie sklepy multibrandowe, jak i designerskie showroomy. Coraz częstszymi gośćmi targów są również właściciele sklepów internetowych, którzy szukają niszowych produktów.

Jak wynika z badań przeprowadzonych podczas targów, polscy producenci cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno ze strony rodzimych sklepów, jak i zagranicznych przedsiębiorców. Powodem wyboru polskich marek jest najczęściej wysoka jakość za niewygórowaną cenę. Trend na polskie marki podsyca również większa świadomość konsumentów i wspieranie ruchu fair trade.

Odpowiedzią na wspomnianą popularność krajowych producentów jest koordynowany przez Targi Mody Poznań projekt Polska Moda. Wszyscy producenci zrzeszeni pod znakiem programu muszą wykazać się doskonałym wzornictwem i wysoką jakością materiałów. W grupie Polskiej Mody są już: Carl Verssen, Faber, Mapepina, KASTOR, Sempre, Lanieri Fashion, MMER, VIZARD, BOCA, Gioiello, Dorota Goldpoint, Feria, L’Ame de Femme, P&V, Marselini, Natali Dler, blu, Semper, Senso, Sun of Gaba, Sunwear oraz Pocopato. Część kolekcji Polskiej Mody będzie można zobaczyć na ekskluzywnym pokazie zorganizowanym pierwszego dnia targów.

Produkty uczestników projektu Polska Moda można znaleźć na blogu polskamoda.pl oraz na Facebooku. Zachęcamy do zasubskrybowania kanału Polskiej Mody na YouTube, gdzie są zamieszczone filmy z pokazów oraz nowa kampania z udziałem tancerzy You Can Dance:

 

Wideo w doskonały sposób pokazuje dobry styl i wygodę krajowych ubrań. Intensywne działania promocyjne Targów Poznańskich spowodowały, że przywieszki do ubrań i dodatków z charakterystycznym logotypem inicjatywy są rozpoznawane przez klientów. Jak zauważają organizatorzy, grono fanów Polskiej Mody rośnie w szybkim tempie.

Już teraz można pobrać bezpłatne zaproszenie online na Targi Mody Poznań za pośrednictwem platformy mtp24.pl. Odwiedzając wydarzenie nie można przegapić szkoleń marketingowych. Są to spotkania skierowane wyłącznie do branży mody, dostosowane do charakteru polskiego rynku i możliwości finansowych średnich przedsiębiorstw.

Data publikacji: 29.06.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Targi:
Techtextil i Texprocess 2024:
Wgląd w przyszłość przemysłu odzieżowo-tekstylnego

23 - 26 kwietnia we Frankfurcie odbędą się targi Techtextil i Texprocess. To świetna okazja, aby zobaczyć, w jakim kierunku zmierza produkcja… więcej »

Targi:
Targi RetailShow 2023 już w tym tygodniu

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędą się 22-23 listopada br.  w Centrum EXPO XXI w Warszawie. To najważniejsze… więcej »