Targi retailowe ReDI już w czerwcu

Już 10-11 czerwca, podczas ReDI w Warszawie, będzie można zapoznać się z najnowszą ofertą lokalizacji handlowych oraz technologii i usług dla retailu. W tym roku targi zostaną wzbogacone m.in. o Strefę Omnichannel oraz HUSH Warsaw Zone – przestrzeń poświęconą młodym projektantom.

Targi ReDI, Retail Destination Initiative to europejskie miejsce spotkań i rozmów przedstawicieli miast, najemców, deweloperów oraz instytucji finansowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Organizatorem wydarzenia jest Polska Rada Centrów (PRCH). W I edycji targów ReDI, które odbyły się w dniach 28-29 maja 2014 roku na  Stadionie Narodowym w Warszawie, uczestniczyło blisko 1400 decydentów z branży nieruchomości handlowych, ponad 350 przedstawicieli sieci handlowych i usługowych, ponad 50 wystawców, którzy prezentowali portfolio ponad 100 centrów handlowych z Polski oraz Europy Centralnej i Wschodniej.

Najbliższa edycja targów ReDI odbędzie się już 10-11 czerwca 2015 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie. W ramach imprezy będzie można zapoznać się z prezentacjami nowych i istniejących centrów handlowych oraz ofertą nowych technologii i usług dla retailu. Targi ReDI to także przestrzeń i okazja do wymiany wiedzy oraz doświadczeń. Podczas tegorocznej edycji odbędą się cztery panele dyskusyjne, które poruszać będą najważniejsze dla branży tematy:
•    ReDI for Young Designers – młodzi projektanci w retailu
•    ReDI for Infrastructure – Rozwój handlu w węzłach komunikacyjnych
•    ReDI for Best Practices – wzorce międzynarodowe i polskie w rozliczaniu kosztów wspólnych
•    ReDI for International Retailers – strategie rozwoju sieci handlowych

W tym roku organizatorzy przygotowali także szereg nowości:
•    HUSH Warsaw Zone – centrum kontaktu dla młodych projektantów
•    B2B Zone – specjalna strefa spotkań
•    ReDI Study Tours – bezpłatne wycieczki po centrach handlowych – 11.06
•    Strefa Omnichannel – prezentacje i punkty konsultacyjne przygotowywane we współpracy z firmą Promedia Jerzy Osika

Więcej infomacji: http://www.redi.org.pl/pl/

Data publikacji: 18.05.2015
Przeczytaj również

Targi:
Pitti Uomo: Punkt zwrotny dla branży mody męskiej?
Na początku lipca zakończyła się letnia edycja najważniejszych targów mody męskiej Pitti Uomo we Florencji. To tu można podpatrzeć rodzące się zmiany w kroju,… więcej »
Targi:
Francuskie e-targi dla przemysłu lekkiego

Dynamiczny rynek tekstyliów wymaga skutecznych i szybkich rozwiązań, by podążać za potrzebami producentów i konsumentów. Wychodząc… więcej »

Targi:
ISPO Munich Online 2021: ponad 500 wystawców i ciekawy program

Tegoroczna monachijska edycja targów odzieży, obuwia i sprzętu sportowego ISPO odbędzie się w wersji online. Impreza, wraz z programem… więcej »