Together marketing na Retail Marketing Forum

21 kwietnia 2016 r. w Warszawie odbędzie się 9. Retail Marketing Forum. Spotkanie, organizowane przez firmę Promedia, będzie przebiegało w tym roku pod hasłem „together marketing”.  Ma ono zachęcać do zwiększania efektywności  marketingowej i sprzedażowej w retailu poprzez łączenie sił, integrację działań i poszukiwanie płaszczyzn współpracy.

 Forum już na stałe wpisało się w kalendarz profesjonalnych konferencji, jako ważne wydarzenie zarówno dla przedstawicieli sieci detalicznych, jak i centrów handlowych – właścicieli, kadry zarządzającej oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing.

Tematem przewodnim kwietniowego wydarzenia będzie „together marketing”. Stworzone przez organizatora hasło ma zachęcać do zwiększania efektywności  marketingowej i sprzedażowej w retailu poprzez łączenie sił, integrację działań, poszukiwanie płaszczyzn współpracy, budowanie mostów zamiast murów.

Ważnym tematem będzie integracja retailu z e-commerce w ramach omnichannel, poszerzona o nowe pomysły, jak e-mall, czyli centrum handlowe wspierające swych najemców także w sprzedaży internetowej.

Podczas forum eksperci przedstawią propozycje lepszego wykorzystania potencjału współpracy między galerią handlową i najemcami  także w takich obszarach, jak wspierające sprzedaż aktywności marketingowe, budowanie marki, poprawa jakości obsługi klienta  i efektywny visual merchandising.

Kolejny cel Retail Marketing Forum to prezentacja sprawdzonych sposobów na cross marketing – współpracę między najemcami, której efekt to dotarcie do nowych klientów bez ponoszenia dodatkowych kosztów – na zasadzie wymiany usług.

Inspiracją dla uczestników wydarzenia będą też z pewnością przykłady wspólnych działań sklepów w ramach tej samej ulicy handlowej czy w szerzej pojętej przestrzenie miejskiej.

Podczas forum poznamy także najlepsze sklepy – zwycięzców konkursu Retail Marketing Awards.

Uczestnicy będą mogli posłuchać interesujących wykładów, jak też wymienić się doświadczeniami w ramach paneli dyskusyjnych, a także poszerzyć swą wiedzę, dzięki bezpośrednim konsultacjom z ekspertami na stoiskach Partnerów Forum.

Udział w Retail Marketing Forum dla dwóch osób z firmy będącej centrum handlowym, siecią detaliczną, sklepem tradycyjnym lub internetowym jest bezpłatny po uprzedniej akredytacji przez organizatora. Dla pozostałych osób koszt uczestnictwa wynosi 490 zł netto.

Serdecznie zapraszamy!

Termin: 21 kwietnia 2016, godz. 9.00-16.00.

Miejsce: Warszawa, Business Centre Club,  Pl. Żelaznej Bramy 10.

Do pobrania:

Formularz zgłoszeniowy

Agenda konferencji

Partner Główny:

gł

Partnerzy Strategiczni:

strategiczni

Partner:

image010

Partnerzy Honorowi:

honorowi

Patroni Medialni:

medialni

Sponsorzy upominków:

upominki

Patroni medialni Retail Marketing Awards:

medialni RMA

Data publikacji: 18.03.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 w Warszawie odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego… więcej »

Szkolenia i konferencje:
O kondycji kształcenia branżowego


26.02.2020 r. w Expo-Łódź obędzie się konferencja „Kształcenie w branży odzieżowo-tekstylnej – potrzeby pracodawców i szkół.… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Okazjonalny VM 2020

„Okazjonalny Visual Merchandising 2020" to temat najbliższego szkolenia z cyklu „VM… więcej »