Trendy w e-commerce B2B na E-commerce Innovations w Katowicach

21 marca w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym odbyła się 9. edycja E-commerce Innovation – konferencji dla wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami w e-commerce B2B. 

Podczas wydarzenia można było wysłuchać wielu ciekawych i inspirujących wykładów, wziąć udział w panelu dyskusyjnym z ekspertami z branży e-commerce oraz uzyskać indywidualne porady na stoiskach Partnerów konferencji. Program przyciągnął kilkudziesięciu uczestników, przedstawicieli zarówno firm prowadzących sprzedaż tradycyjną, jak i internetową.

E-commerce Innovations otworzył wykład Marka Trajdosa, Kierownika Projektu w firmie DAMET Sp.j., na temat stref pakowania sklepów internetowych i znaczenia ergonomii dla efektu biznesowego. Następnie, prezentację pod tytułem „Dostrzegaj nieoczywiste, czyli jak zbudować wyróżniającą się strategię B2B” przedstawił Bartosz Górecki, Global Brand Manager w i-systems. Na koniec pierwszego bloku wykładów, Maciej Sarnot, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Streamsoft Sp. z o.o., zaprezentował wykład pt. „7 kroków do satysfakcji. Jak system ERP Streamsoft Verto usprawnia realizację procesów w e-commerce B2B”.

Po przerwie kawowej Mateusz Jeżyk, New Business Team Leader w agencji JU:, przedstawił prezentację pt. „Teoria właściwego e-narzędzia – analiza przypadków”. Następnie, na pytanie „Jak angażować użytkowników na platformie B2B, aby zwiększać sprzedaż” odpowiedział Grzegorz Sadłoń, Prezes Zarządu Codarius.com. Artur Halik, Head of Shoper Premium, przedstawił uczestnikom najczęstsze błędy, których można uniknąć w sprzedaży internetowej B2B, a Igor Czajkowski, General Manager w 2ClickShop, przybliżył temat e-commerce B2B nowej generacji.

Kolejną porcję wiedzy przyniósł uczestnikom wykład Borysa Skraby, Prezesa Zarządu Strix Poland, na temat transformacji B2B Commerce. Wykład o nowoczesnych formach płatności, które zwiększają sprzedaż w sklepach online, poprowadzili przedstawiciele imoje – ING Bank Śląski oraz Twisto. „Jak technologia Progressive Web App zmienia e-commerce?” to temat ostatniego wykładu, jakiego można było wysłuchać podczas tegorocznej konferencji. Temat zaprezentował Andrzej Szylar, CEO w Global4Net. Konferencję zamknął panel dyskusyjny z udziałem prelegentów oraz konkurs upominkowy dla uczestników. Prezenty ufundowały firmy Patrizia Aryton i MT Biznes.

Partnerami Głównymi konferencji E-commerce Innovations były firmy: i-systems, Streamsoft i Damet. Partnerzy Strategiczni: Shoper, Agencja JU:, 2ClickShop, Codarius, Strix, Twisto, imoje, global4net. Partner wydarzenia: Przesyłkownia.pl.

Patronami Honorowymi konferencji były: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Polsko-Kazachstańska Izba Handlowo-Przemysłowa, PIOT – Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Izba Bawełny w Gdyni, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Polska Izba Przemysłu Skórzanego i Targi w Brnie.

Patroni Medialni: Fashionbusiness.pl, Ambiente.info.pl, OOH Magazine, Kreatorzy.eu, Brella, Gazeta MSP, msportal.pl, biznes2biznes.com, ŚląskiBiznes.pl.

Kolejna, jesienna edycja konferencji E-commerce Innovations będzie poświęcona zagadnieniom e-eksportu. Już teraz można się na nią rejestrować przez stronę: http://ecommerceinnovations.pl/. Wydarzenie odbędzie się 19.09.2019 w Warszawie.

Data publikacji: 29.03.2019
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »