Trendy w sztucznej inteligencji, które rewolucjonizują branżę mody- zaproszenie na spotkanie online

Z przyjemnością zapraszamy na ekskluzywne spotkanie online „Wdrożenia AI w ecommerce branży fashion przed #fashionbusinesscongress 2024”, które odbędzie się 4 września o godzinie 10:00, tuż przed tegorocznym Fashion Business Congress: e-commerce w modzie.

Segmentify, jako partner i uczestnik nadchodzącego Fashion Business Congress, który będzie miał miejsce już 16 września w Warszawie, pragnie podzielić się z Państwem wcześniej najnowszymi trendami i rozwiązaniami w dziedzinie sztucznej inteligencji, które rewolucjonizują branżę fashion e-commerce.

Podczas spotkania będą mieli Państwo okazję:
– poznać najnowsze rozwiązania AI dedykowane branży fashion
– zapoznać się z fascynującymi case studies udanych wdrożeń
– wziąć udział w burzy mózgów z liderami branży
– skonsultować indywidualne wdrożenia AI dla swojego biznesu

To wyjątkowa szansa, aby być o krok przed konkurencją, i przygotować się na przyszłość e-commerce. Spotkanie dedykowane jest właścicielom sklepów online, szefom marketingu, kierownikom sprzedaży i wszystkim decydentom w branży fashion e-commerce.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc ograniczona. Zachęcamy do szybkiej rejestracji poprzez https://bit.ly/3T3uJh9.

Nie przegap tej okazji. Możesz zrewolucjonizować swój biznes i nawiązać wartościowe kontakty przed Fashion Business Congress 2024. Dołącz do nas i odkryj, jak AI może transformować Twój sklep online!

PS. Nie zapomnij zabrać ze sobą ulubionego soczku – kreatywność lubi dobrze nawodniony umysł!

Z niecierpliwością czekamy na spotkanie z Państwem, Zespół Segmentify oraz Promedia Jerzy Osika

Link do zapisu: https://bit.ly/3T3uJh9

Data publikacji: 28.08.2024
Przeczytaj również

Aktualności:
Kappahl uruchamia w swoich sklepach porady stylisty

Od 1 czerwca 2025 roku Kappahl oferuje nową, bezpłatną usługę Personal Styling dla wszystkich klientów w Polsce. Dzięki tej usłudze… więcej »

Aktualności:
Nowa kampania marki Ulla Popken porusza problem wykluczenia kobiet plus size

Marka Ulla Popken rozpoczęła kampanię społeczną „Bez Kompromisów”, której celem jest promowanie akceptacji ciała i różnorodności w… więcej »