Trespass wchodzi w regularne salony

Brytyjska marka outdoorowa Trespass otworzyła swój pierwszy regularny sklep w Polsce. Salon w warszawskim centrum handlowym Blue City uruchomiono 9 marca. Do tej pory marka obecna była w 10 obiektach outletowych.

– Pozytywne przyjęcie marki w dotychczasowych lokalizacjach skłoniło nas do poszukiwania dalszych możliwości rozwoju. Nasze wyniki wskazują na to, że produkty Trespass świetnie odpowiadają na potrzeby polskiego klienta – tłumaczy Konrad Jezierski european regional manager, odpowiedzialny za rozwój w Polsce i Europie. – Obserwujemy coraz większe zainteresowanie zdrowym i aktywnym stylem życia, a wraz z tym pojawiają się potrzeby w zakresie odzieży i akcesoriów.
Za realizację projektu i koncept sklepu odpowiedzialna jest ARS Retail Group. –Trespass to marka outdoorowa, promująca spędzanie czasu na świeżym powietrzu, dlatego zależało nam na tym, aby w sklepie pojawiło się wiele materiałów nawiązujących do natury – mówi Karolina Czapska z ARS Retail Group.
Partnerem Trespass w tym projekcie i operatorem sklepu jest ARS Shops, należąca do grupy ARS Retail.
Marka Trespass w planach ma kolejne otwarcia. – Cały czas poszukujemy atrakcyjnych komercyjnie lokalizacji – mówi Jezierski. Typowy sklep firmowy Trespass ma do 200m2 powierzchni, natomiast optymalna powierzchnia sklepu outletowego to 200-300m2. – Głównym czynnikiem jest dla nas atrakcyjność lokalizacji i warunki, dlatego w niektórych sytuacjach decydujemy się także na otwarcia zarówno na mniejszych, jak i większych przestrzeniach – dodaje.

Data publikacji: 17.03.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Zbliża się 13. Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. Znamy pierwsze tematy wykładów!

16 września w Warszawie odbędzie się 13. edycja Fashion Business Congress – wydarzenia konferencyjno-wystawienniczego poświęconego w… więcej »

Aktualności:
Zapraszamy na 13. edycję Fashion Business Congress: E-commerce w modzie! Bezpłatna rejestracja dla firm z sektora fashion!

Jeśli działasz w branży mody i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż internetową, nie możesz przegapić 13. edycji Fashion Business Congress!… więcej »

Aktualności:
Zentrada: „Stop subwencjom od UE dla Temu & Shein“

Platforma Zentrada uruchamia ogólnoeuropejską petycję w celu powstrzymania dotacji dla Temu & Shein. "Wielu naszych członków, zwłaszcza… więcej »