Udane półrocze w Grupie Redan

O 11% do 282 mln zł zwiększyły się w I półroczu br. obroty Grupy Redan względem tego samego okresu w roku ubiegłym. W samym czerwcu przychody wyniosły 52 mln zł i były aż o 17% wyższe w ujęciu r./r. Dobre wyniki to zasługa przede wszystkim sieci dyskontowej TXM textilmarket oraz sieci modowej Top Secret.

„Dla sieci dyskontowej TXM textilmarket zarówno czerwiec jak i całe pierwsze półrocze było bardzo udanym okresem pod względem zrealizowanej sprzedaży. Wysokie dodatnie dynamiki obrotów były osiągane w wyniku systematycznego zwiększania powierzchni handlowej, poprzez otwieranie nowych marketów, jak również dzięki utrzymywaniu bardzo atrakcyjnej oferty. Z kolei na wzrost obrotów sieci modowej Top Secret wpływ miało z pewnością dobre przyjęcie kolekcji letniej, dopasowanej do oczekiwań klientów. W skali całego półrocza obroty tej części biznesu były na nieznacznie wyższym poziomie niż rok wcześniej” – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes  Zarządu Redan SA.

Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w czerwcu br. uzyskała 32 mln zł obrotów, czyli o 24% więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Od stycznia do czerwca br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r. poprawiły się o 19% i wyniosły 168 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 369 sklepów własnych o łącznej powierzchni 84,6 tys. m2 i była o 20% większa niż na koniec czerwca 2015 r. 

W segmencie modowym czerwcowa sprzedaż towarów sięgnęła 20 mln zł i była wyższa o 8% niż w czerwcu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym obroty w pierwszym półroczu bieżącego roku wyniosły 114 mln zł i były o 1% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec czerwca 2016 r. miały łączną powierzchnię 42,3 tys. m2, czyli o 2% więcej niż w czerwcu 2015 r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec czerwca wyniosła 127 tys. m2, co oznacza wzrost o 13% w odniesieniu do czerwca 2015 r.

Data publikacji: 11.07.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje kolejny kwartał. Strategia spółki w czasie pandemii.

Sprzedaż LPP  (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) w drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021 była… więcej »

Rynek:
Prezes Esotiq & Henderson pełen optymizmu. Podwójny wzrost e-commerce.

W pierwszej połowie 2020 r. polski producent bielizny Esotiq & Henderson S.A wypracował 78,0 mln zł skonsolidowanych przychodów ze… więcej »

Rynek:
Perspektywy dla branży tekstylno-odzieżowej

Branża tekstylno-odzieżowa w Europie warta 205 mld EUR nie uniknęła szerokiego spadku gospodarczego, który wstrząsa światem od początku… więcej »