Udane półrocze w Grupie Redan

O 11% do 282 mln zł zwiększyły się w I półroczu br. obroty Grupy Redan względem tego samego okresu w roku ubiegłym. W samym czerwcu przychody wyniosły 52 mln zł i były aż o 17% wyższe w ujęciu r./r. Dobre wyniki to zasługa przede wszystkim sieci dyskontowej TXM textilmarket oraz sieci modowej Top Secret.

„Dla sieci dyskontowej TXM textilmarket zarówno czerwiec jak i całe pierwsze półrocze było bardzo udanym okresem pod względem zrealizowanej sprzedaży. Wysokie dodatnie dynamiki obrotów były osiągane w wyniku systematycznego zwiększania powierzchni handlowej, poprzez otwieranie nowych marketów, jak również dzięki utrzymywaniu bardzo atrakcyjnej oferty. Z kolei na wzrost obrotów sieci modowej Top Secret wpływ miało z pewnością dobre przyjęcie kolekcji letniej, dopasowanej do oczekiwań klientów. W skali całego półrocza obroty tej części biznesu były na nieznacznie wyższym poziomie niż rok wcześniej” – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes  Zarządu Redan SA.

Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w czerwcu br. uzyskała 32 mln zł obrotów, czyli o 24% więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Od stycznia do czerwca br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r. poprawiły się o 19% i wyniosły 168 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 369 sklepów własnych o łącznej powierzchni 84,6 tys. m2 i była o 20% większa niż na koniec czerwca 2015 r. 

W segmencie modowym czerwcowa sprzedaż towarów sięgnęła 20 mln zł i była wyższa o 8% niż w czerwcu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym obroty w pierwszym półroczu bieżącego roku wyniosły 114 mln zł i były o 1% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec czerwca 2016 r. miały łączną powierzchnię 42,3 tys. m2, czyli o 2% więcej niż w czerwcu 2015 r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec czerwca wyniosła 127 tys. m2, co oznacza wzrost o 13% w odniesieniu do czerwca 2015 r.

Data publikacji: 11.07.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »