Klienci CH Ogrody w Elblągu mogą już korzystać z usługi Click & Collect, czyli możliwości zrobienia zakupów przez Internet i odebrania ich w dogodnym terminie w sklepach na terenie obiektu. Usługa Click & Collect pod nazwą „Szybko i wygodnie. Kupuj online, odbieraj w Ogrodach” jest dostępna w ponad 30 sklepach, między innymi w Carrefour, Media Markt, Douglas, Reserved, Mango, Go Sport, Monnari, Ochnik i Empik.
– Ta wygodna forma zakupów zyskała już wierne grono odbiorców na terenie naszego centrum. W czasie cyfrowej rewolucji klienci doceniają rozwiązania pozwalające zaoszczędzić im czas. Dlatego cieszymy się, że tak wiele sklepów w CH Ogrody zdecydowało się zaoferować tę usługę. To kolejne nowatorskie rozwiązanie, które dostosowuje ofertę centrum do potrzeb naszych klientów – komentuje Anna Krakowska, dyrektor Centrum Handlowego Ogrody.
Centrum Handlowe Ogrody to pierwszy, powstały w 2002 roku, kompleks handlowo-usługowy w Elblągu. Po 23 miesiącach prac budowlanych w marcu 2015 roku odbyło się ponowne otwarcie rozbudowanego obiektu. Obecnie, Ogrody to największa i najbardziej nowoczesna galeria handlowa w regionie, o powierzchni użytkowej 42 tys. mkw., ze 130 lokalami handlowo-usługowymi i restauracjami na dwóch poziomach, kompleksem kinowym, oraz trzypoziomowym parkingiem. W Ogrodach znajdują się między innymi: Carrefour, Multikino, H&M, KFC, McDonald’s, Media Markt, TK MAXX, Euro RTV AGD, Mango, Empik, CCC, Go Sport, Douglas, Smyk, Hebe, Rossmann. Inwestorem jest CPI Poland. Galerią zarządza Cushman & Wakefield.