Usługa „Click & Collect” w CH Ogrody

fot. Cushman & Wakefield

Klienci CH Ogrody w Elblągu mogą już korzystać z usługi Click & Collect, czyli możliwości zrobienia zakupów przez Internet i odebrania ich w dogodnym terminie w sklepach na terenie obiektu. Usługa Click & Collect pod nazwą „Szybko i wygodnie. Kupuj online, odbieraj w Ogrodach” jest dostępna w ponad 30 sklepach, między innymi w Carrefour, Media Markt, Douglas, Reserved, Mango, Go Sport, Monnari, Ochnik i Empik.

– Ta wygodna forma zakupów zyskała już wierne grono odbiorców na terenie naszego centrum. W czasie cyfrowej rewolucji klienci doceniają rozwiązania pozwalające zaoszczędzić im czas. Dlatego cieszymy się, że tak wiele sklepów w CH Ogrody zdecydowało się zaoferować tę usługę. To kolejne nowatorskie rozwiązanie, które dostosowuje ofertę centrum do potrzeb naszych klientów – komentuje Anna Krakowska, dyrektor Centrum Handlowego Ogrody.

Centrum Handlowe Ogrody to pierwszy, powstały w 2002 roku, kompleks handlowo-usługowy w Elblągu. Po 23 miesiącach prac budowlanych w marcu 2015 roku odbyło się ponowne otwarcie rozbudowanego obiektu. Obecnie, Ogrody to największa i najbardziej nowoczesna galeria handlowa w regionie, o powierzchni użytkowej 42 tys. mkw., ze 130 lokalami handlowo-usługowymi i restauracjami na dwóch poziomach, kompleksem kinowym, oraz trzypoziomowym parkingiem. W Ogrodach znajdują się między innymi: Carrefour, Multikino, H&M, KFC, McDonald’s, Media Markt, TK MAXX, Euro RTV AGD, Mango, Empik, CCC, Go Sport, Douglas, Smyk, Hebe, Rossmann. Inwestorem jest CPI Poland. Galerią zarządza Cushman & Wakefield.

Data publikacji: 28.09.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Perspektywy rozwoju polsko-niemieckiej współpracy w branży fashion. Zaproszenie na wykład

Zapraszamy na wykład pt. „Potencjał polskiej branży modowej i perspektywy rozwoju współpracy polsko-niemieckiej” na targach ISPO… więcej »

Aktualności:
Skorzystaj z dofinansowań do szkoleń dla branży mody

Trwają jeszcze nabory do Projektu "Przepis na Rozwój - kompetencje szyte na miarę 2". Program skierowany jest do producentów z sektora… więcej »

Aktualności:
Pilotażowy projekt marki 4F „Naprawiamy zimę”

Marka 4F rusza z pilotażowym projektem naprawy ubrań. W dniach 17-19 listopada w sklepach 4F w Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Katowicach… więcej »