Van Graaf wchodzi w e-commerce

fot. www.vangraaf.com/pl

Niemiecka multibrandowa sieć uruchomiła w Polsce swój pierwszy zagraniczny sklep internetowy. W ten sposób do siedmiu salonów Van Graaf zlokalizowanych w Polsce dołączył kolejny – online’owy.

W sklepie vangraaf.com dostępne są kolekcje ponad 200 marek. Witryna umożliwia także sprawdzanie online dostępności wybranego produktu w poszczególnych salonach. Dostawy są realizowane do domu lub jednego z siedmiu salonów stacjonarnych, a zwrotów można dokonać bezpłatnie w terminie 14 dni. Posiadacze Karty Klienta Van Graaf mogą dodatkowo korzystać z bezpłatnej dostawy na dowolny adres w Polsce.

Uruchomienie sklepu to dalszy krok w ekspansji marki na polskim rynku. – Polska jest pierwszym poza Niemcami krajem, w którym uruchamiamy nasz sklep internetowy. Z ofertą ponad 200 najlepszych światowych marek, zawierającą wybrane hity mody damskiej, męskiej oraz dziecięcej, umożliwiamy klientom wybór idealnych ubrań i akcesoriów na każdą okazję oraz w każdym guście. Naszym celem w vangraaf.com jest zapewnienie im wyjątkowych usług i dostępu do ulubionych marek niezależnie od miejsca zamieszkania. Chcemy, aby vangraaf.com był adresem, pod którym klienci znajdą szereg modowych inspiracji i do którego będą wracać z przyjemnością – tłumaczy Nils Pötter, dyrektor działu e-commerce w Van Graaf. 

Van Graaf jest jednym z największych domów mody typu multibrand. W krótkim czasie firma zbudowała silną pozycję w branży mody w oparciu o sieć salonów zlokalizowanych w ważnych europejskich metropoliach w Polsce, Austrii, Szwajcarii, Czechach i na Węgrzech. W 2012 roku firma uruchomiła sklep internetowy vangraaf.com w Niemczech.

Data publikacji: 31.03.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Co przyniesie rok 2023? Prognozy dla sprzedaży, marketingu, technologii i cyfrowej transformacji

Rosnące koszty pracy, wysoka inflacja, lawinowo rosnące koszty nośników energii zmuszą firmy w 2023 do wielu zmian. Z pewnością jednym z… więcej »

Aktualności:
LPP podsumowuje wyniki za trzeci kwartał i przygotowuje się na spowolnienie popytu

W trzecim kwartale br. obrotowego przychody polskiego producenta odzieży wzrosły o prawie 40 proc. Strategia wzmacniania obecności marek LPP na… więcej »