Vistula ubierze polskich piłkarzy

Vistula Group S. A. poinformowała o zawarciu umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której firma uzyskała tytuł „Oficjalnego Partnera PZPN”. Vistula opracuje i wykona kolekcję ubrań (składającą się z garniturów, płaszczy, koszul oraz obuwia) dla piłkarskiej reprezentacji Polski.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawartej umowy. Vistula to uznany producent odzieży i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w Polsce. Jej produkty znane są z najwyższej jakości, dlatego niezmiennie cieszymy się, że właśnie w garniturach tej polskiej firmy reprezentacja Polski wyjedzie na turniej finałowy EURO 2016 – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– Cieszymy się, że możemy zadbać o wygląd naszych piłkarzy. Połączenie lidera na rynku modowym z polską drużyną sportową jest czymś naturalnym. Piłka nożna to najważniejsza dyscyplina sportu w naszym kraju oraz najgorętszy temat nadchodzącego sezonu. Vistula  mocno kibicuje i wierzy w sukces reprezentacji Polski na turnieju EURO 2016 we Francji. Mamy świetnych sportowców w drużynie, co nie raz mieliśmy okazję widzieć na boisku. Tym bardziej jesteśmy dumni, że PZPN wybrał nas na swojego partnera i polska drużyna będzie prezentować się w skrojonych na miarę garniturach Vistuli – mówi Grzegorz Pilch, prezes spółki Vistula Group S.A.

W ramach umowy Vistula otrzymała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN” w swoich działaniach marketingowych, promocyjnych oraz reklamowych.

Data publikacji: 15.03.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Ponadczasowa moda, ponadczasowe relacje. Kampania „Pokolenia” Patrizia Aryton

Marka Patrizia Aryton przygotowała specjalną kampanię „Pokolenia” poświęconą relacjom między matką a córką. Jak mówią… więcej »

Marketing:
Marka Tommy Hilfiger zaprosiła do współpracy polskiego piłkarza Arkadiusza Milika

Tommy Hilfiger, który od trzech dekad zaciera granice między modą a sportem, łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W… więcej »

Marketing:
Najpopularniejsze social media. Jakich treści poszukują w nich internauci [raport]

Chociaż na przełomie ostatnich trzech lat postrzeganie social mediów zmieniło się, podium ulubionych platform pozostaje bez zmian. W… więcej »