Grupa Vistula podsumowała rok 2015, w którym osiągnęła 28,23 mln zł zysku, czyli prawie 8 mln więcej niż w roku 2014. W planach spółki na rok 2016 jest przede wszystkim dalszy rozwój sieci detalicznej oraz inwestycje odtworzeniowe.
Według raportu rocznego firmy, Grupa Vistula odnotowała w 2015 roku 28,23 mln zł skonsolidowanego zysku netto – rok wcześniej było to 20,29 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 46,87 mln zł, czyli 10 mln więcej niż w roku 2014. Wzrosły także przychody ze sprzedaży, które w zeszłym roku były na poziomie 517,69 mln, a więc ponad 70 mln więcej niż w roku poprzednim.
Na koniec 2015 roku spółka posiadała 322 salony o łącznej powierzchni sprzedażowej 28 000 mkw. W tym roku planuje otwarcie kolejnych 52 – 54 nowych salonów własnych oraz franczyzowych o łącznej powierzchni 2 800 mkw. „W roku bieżącym zamierzamy przekroczyć poziom łącznie 370 salonów wszystkich marek odzieżowych oraz segmentu jubilerskiego” – informuje w liście do akcjonariuszy prezes spółki Grzegorz Pilch. Spośród planowanych salonów 18-19 ma należeć do sieci sprzedaży segmentu jubilerskiego, a sieć segmentu odzieżowego zyska 34-35 nowych lokali. Jak czytamy w liście, „łącznie nakłady finansowe w roku 2016 przeznaczone na rozwój sieci detalicznej oraz inwestycje odtworzeniowe w najważniejszych lokalizacjach wyniosą około 12 mln zł”.