VM Forum, 26.10.2016: visual merchandising, który sprzedaje

Layout 1

26 października 2016 w Warszawie odbędzie się 4. edycja VM Forum. To coroczna impreza organizowana przez firmę Promedia prezentująca trendy w visual merchandisingu na kolejny rok.

Temat przewodni tegorocznej edycji to „Visual merchandising, który sprzedaje”. Będzie można dowiedzieć się nie tylko, jak pięknie i modnie zaaranżować sklep czy centrum handlowe, ale też w jaki sposób zadziałać na klienta, by chętniej robił u nas zakupy i regularnie powracał.

PROGRAM:

Rejestracja gości od godziny 9.30
10:05    Dokąd zmierza VM? Jerzy Osika,  prezes Promedia
10:30    Jak reklama obserwuje klienta, prowadzi z nim dialog i uczy się jego zachowań? Tomasz Sepioło, właściciel firmy Solix
11:10    Sensory merchandising, czyli przyśpieszony kurs uwodzenia. Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu IMS
11:30    Przerwa kawowa
12:10    Visual merchandising to początek dobrego customer experience. Joanna Bociag, project manager w projektach doradczych, Branch Brothers
12:30    Jak światło pomaga modzie. Jak wykorzystać w praktyce nową technologię LED? Zyta Szlachtowska, współwłaścicielka i członek zarządu Sentinel, Luxmateria
12:50    Nowe wyzwania w visual merchandisingu. Nowe wyzwania, jakie stawia konsument właścicielom sklepów.Dagmara Habiera, prezes VM Studio
13:15    Lunch
14:10    Pomiar efektywności działań merchandisingowych. Mariusz Pyc, client service director, Open Research
14:30    Trendy w rozwoju centrów handlowych, a visual merchandising. Elżbieta Dmowska – Mędrzycka, prezes Mediadem Consulting
15:00    Trendy w visual merchandisingu 2017. Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów VM

Na uczestnictwie w wydarzeniu skorzystają przede wszystkim:
– menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi,
– decydenci w zakresie visual merchandisingu w sieciach detalicznych i sklepach,
– osoby decydujące o visual merchandisingu i marketingu w centrach handlowych.

Dzięki udziałowi w wykładach, panelach dyskusyjnych i bezpłatnych konsultacjach na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum:
– zyskasz wiedzę o najnowszych trendach w visual merchandisingu sklepów i centrów handlowych,
– dowiesz się, jak dzięki emocjom skuteczniej oddziaływać na zmysły i zachowania zakupowe klientów,
– lepiej wykorzystasz sezonowe okazje do zwiększenia sprzedaży,
– łatwiej skorzystasz z nowych technologii wspierających sprzedaż,
– poznasz sekrety najlepszych sklepów na świecie

W przerwach między wykładami:

– skorzystasz z bezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum,
– nawiążesz ciekawe kontakty biznesowe przy smacznym poczęstunku.

Udział w Forum jest bezpłatny dla jednego przedstawiciela sieci detalicznej, centrum handlowego lub sklepu (dla pozostałych osób koszt netto wynosi 490 zł)

Prosimy pobrać i wypełnić „Formularz zgłoszeniowy” i przesłać go mailem na adres vmforum@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62 do dnia 24.10.2016.

Regulamin konferencji do pobrania.

Agenda do pobrania.

W związku z ograniczoną liczbą miejsc zastrzegamy sobie prawo potwierdzenia przyjęcia uczestnictwa.

Więcej informacji: tel. (0-22) 559 39 61, e-mail: a.lancow@promedia.biz.pl

Termin: 26.10.2016
Miejsce: Warszawa, Business Centre Club, Plac Żelaznej Bramy 10

Partnerzy Strategiczni: IMS, Lux Materia, Solix, Sentinel. Partner: Branch Brothers. Partnerzy Honorowi: PRCH, ZPPM Lewiatan, OIGPM, PIOT. Patroni Medialni: Fashionbusiness.pl, Ambiente, Galerie Handlowe, Galeriehandlowe.pl, Biznesmeble.pl, Meble.pl, Moda Męska, Meblarstwo, Lider Budowlany, Ambiente International. Sponsorzy upominków: Unilever, Primavika, Teekanne.

Organizator: 

Partnerzy Strategiczni

   

Partner

Partnerzy Honorowi

       

Patroni Medialni 

 

            

 

Sponsorzy upominków

       

Data publikacji: 20.10.2016
Przeczytaj również

Handel:
Innowacyjny retail: Modivo zastępuje wieszaki ekranami

Szybka przymiarka nowej kolekcji w Paryżu lub Mediolanie, bez wcześniejszego dotykania ubrań? Cyfrowe przymierzalnie dopasowujące się do… więcej »

Handel:
Jak zmienia się retail w Polsce

Odwiedzalność w centrach handlowych wynosi około 80% ubiegłorocznych wyników, najemcy oczekują przejściowych obniżek czynszów o około… więcej »

Handel:
LPP odracza płatności w e-sklepach

Firma LPP, właściciel Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, postanowiła wdrożyć w sklepach internetowych wszystkich swoich marek nową… więcej »

2 myśli nt. „VM Forum, 26.10.2016: visual merchandising, który sprzedaje

  1. Pingback: Visual merchandising jako część customer experience | FASHIONBUSINESS.pl

  2. Pingback: Lifestyle na sprzedaż | FASHIONBUSINESS.pl

Możliwość komentowania jest wyłączona.