Przykłady najlepszych praktyk VM z całego świata, trendy z renomowanych źródeł, zdjęcia i inspiracje z najciekawszych miejsc handlowych oraz praktyczne wskazówki, jak przełożyć działania visual merchandisingowe na wzrost sprzedaży – z tego wszystkiego będą mogli skorzystać uczestnicy szkolenia VM Forum organizowanego 3 i 4 października w Warszawie.
VM Forum to cykl szkoleń poświęconych najlepszym światowym praktykom z zakresu visual merchandisingu. 3 października w Warszawie odbędą się warsztaty dedykowane handlowi z branży mody, natomiast 4 października sklepom z branży wyposażenia wnętrz. – Celem szkoleń jest dostarczenie uczestnikom inspiracji z całego świata, by wykorzystać je w kraju – wyjaśnia Jerzy Osika, prowadzący VM Forum. – Koncentrujemy się przede wszystkim na praktycznych przykładach wspierających sprzedaż – podkreśla. Wśród źródeł inspiracji wymienia m.in.: swoje podróże po interesujących miejscach handlowych, branżowych targach i konferencjach, przykłady sklepów nagrodzonych w międzynarodowych konkursach, jak też opracowania nowojorskiej agencji Fashion Snoops, którą reprezentuje w Polsce.
Szkolenia są adresowane zarówno do właścicieli i pracowników sklepów, jak i menadżerów oraz specjalistów ds. visual merchandisingu w sklepach i sieciach handlowych. Z udziału w warsztatach skorzystają również przedstawiciele centrów handlowych, którzy współpracują z najemcami w zakresie podnoszenia poziomu VM na rzecz zwiększania liczby odwiedzających. Dla firm wyposażających sklepy, udział w VM Forum jest okazją do nawiązania nowych kontaktów i wymiany doświadczeń.
Szkolenia poprowadzi ekspert ds. sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu Jerzy Osika, który co roku ocenia setki konceptów handlowych, będąc jurorem w polskich oraz światowych konkursach, a także zaproszony przez niego wykładowca ds. marketingu sensorycznego Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy IMS S.A.
O trenerze:
Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, visual merchandisingu, marketingu, zarządzania, trendów konsumenckich, motywacji, sklepów tymczasowych (tzw. pop-up stores). Członek jury konkursów oceniających najlepsze praktyki w handlu detalicznym w Polsce (m.in. PRCH Retail Awards, Retail Marketing Awards) i na świecie (m.in. Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju). Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia – organizuje i prowadzi konferencje i szkolenia dla handlu (m.in. Retail Marketing Forum, VM Forum, Pop-up Forum).
Jest wykładowcą i moderatorem paneli dyskusyjnych na międzynarodowych targach i konferencjach (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Mumbaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów branżowych, misji handlowych i konferencji). Wydawca i redaktor naczelny fachowych czasopism i portali adresowanych do handlu z branży wyposażenia wnętrz (Ambiente, Ambiente International, Ambiente.info.pl) i mody (Fashionbusiness.pl, Moda Męska). Członek Rady Programowej magazynu Galerie Handlowe. Jest przedstawicielem na Polskę nowojorskiej agencji Fashion Snoops.
Więcej informacji o trenerze: http://www.promedia.biz.pl/ w zakładce „Szkolenia”.
O wykładowcy:
Wojciech Grendziński – wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy IMS S.A. Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Gdańskiego. Rozpoczął karierę w środowisku handlowym na stanowisku przedstawiciela handlowego w Masterfoods Polska w roku 1992. Opuszczając Mars Polska, 16 lat później, był członkiem zarządu Działu Sprzedaży na stanowisku national field sales managera. W lutym 2008 roku dołączył do IMS S.A i objął stanowisko dyrektora ds. handlowych i członka zarządu spółki. W spółce jest odpowiedzialny za sprzedaż usług sensorycznych (audiomarketing, aromamarketing, digital signage) oraz sprzedaż reklam audio oraz video w sieciach handlowych i galeriach. Jako wiceprezes spółki IMS S.A angażuje się aktywnie we wszelkie inicjatywy, które budują wiedzę i przekonanie o potędze działania zmysłów w procesie sprzedaży.
ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU, NALEŻY ZAREJESTROWAĆ SIĘ NA STRONIE: http://www.vmforum.pl/rejestracja#content
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.