Już 5 listopada 2015 r. w Warszawie odbędzie się forum poświęcone trendom w visual merchandisingu sklepów i centrów handlowych.
To już trzecia edycja VM Forum. Poprzednie były skoncentrowane na branży mody. W tym roku natomiast zakres tematyczny będzie rozszerzony na visual merchanndising w całym retailu – zarówno w sklepach, jak i w centrach handlowych. Będzie również poruszana kwestia spójności komunikacji visualnej między galerią a salonami najemców.
W programie znajdą się następujące tematy:
- Entuzjaści i bywalcy, generacja X i Yw centrach handlowych, Anna Bartoszewicz-Wnuk, dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa w JLL
- Centra handlowe przyszłości, Małgorzata Gajuk, Associate Director Capital Markets CEE BNP Paribas Real Estate Poland
- Trendy w visual merchandisingu centrów handlowych, Elżbieta Dmowska – Mędrzycka,
prezes Mediadem Consulting - Zmysłowy VM, Jerzy Osika, prezes Promedia
- Trendy w oświetleniu dla sklepów detalicznych i centrów handlowych, Zyta Szlachtowska, współwłaścicielka i członek zarządu Sentinel, Luxmateria
- Tendencje i technologie w wizualizacji cyfrowej produktów i ofert – digital signage, Tomasz Sepioło, Prezes Zarządu firmy Solix
- Trendy w audiomarketingu Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu IMS
- Po zapachu do kłębka. Przyciągnij klienta niewidzialną nicią, Maciej Kmieciak, współzałożyciel i dyrektor operacyjny Aromacorp
- Jak diagnozować potrzeby klienta, aby wykreować najlepsze doświadczenia zakupowe, Joanna Bociąg, konsultant Branch Brothers
- Visual merchandising w omnichannel, eksperci ds. e-commerce
- Jak dostosować komunikację w sklepie do potrzeb klientów – case study Toys’R’Us, Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry
- Jak zintegrować visual merchandising sklepu i centrum handlowego, Dagmara Habiera, VM Studio
- Trendy w visual merchandisingu 2016, panel dyskusyjny z udziałem ekspertów
Pełna agenda do pobrania.
VM Forum jest adresowane do osób, które zarządzają sieciami i centrami handlowymi oraz specjalistów od visual merchandisingu. Wstęp dla przedstawicieli sieci handlowych i centrów handlowych jest bezpłatny (dla jednej osoby z firmy), po uprzedniej akredytacji.
Zgłoszenia można nadsyłać na adres a.lancow@promedia.biz.pl do końca października. Liczba miejsc jest ograniczona.
Formularz zgłoszeniowy do pobrania.
Termin: 5 listopada 2015 r.
Miejsce: Business Centre Club, plac Żelaznej Bramy 10, Warszawa
Organizator: Promedia Jerzy Osika, www.promedia.biz.pl