VM Forum: visual merchandising w handlu detalicznym

Już 5 listopada 2015 r. w Warszawie odbędzie się forum poświęcone trendom w visual merchandisingu sklepów i centrów handlowych.

To już trzecia edycja VM Forum. Poprzednie były skoncentrowane na branży mody. W tym roku natomiast zakres tematyczny będzie rozszerzony na visual merchanndising w całym retailu – zarówno w sklepach, jak i w centrach handlowych. Będzie również poruszana kwestia spójności komunikacji visualnej między galerią a salonami najemców.

W programie znajdą się następujące tematy:

  • Entuzjaści i bywalcy, generacja X i Yw centrach handlowych, Anna Bartoszewicz-Wnuk, dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa w JLL
  • Centra handlowe przyszłości, Małgorzata Gajuk, Associate Director Capital Markets CEE BNP Paribas Real Estate Poland
  • Trendy w visual merchandisingu centrów handlowych, Elżbieta Dmowska – Mędrzycka,
    prezes Mediadem Consulting
  • Zmysłowy VM, Jerzy Osika, prezes Promedia
  • Trendy w oświetleniu dla sklepów detalicznych i centrów handlowych, Zyta Szlachtowska, współwłaścicielka i członek zarządu Sentinel, Luxmateria
  • Tendencje i technologie w wizualizacji cyfrowej produktów i ofert – digital signage, Tomasz Sepioło, Prezes Zarządu firmy Solix
  • Trendy w audiomarketingu Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu IMS
  • Po zapachu do kłębka. Przyciągnij klienta niewidzialną nicią, Maciej Kmieciak, współzałożyciel i dyrektor operacyjny Aromacorp
  • Jak diagnozować potrzeby klienta, aby wykreować najlepsze doświadczenia zakupowe,    Joanna Bociąg, konsultant Branch Brothers
  • Visual merchandising w omnichannel, eksperci ds. e-commerce
  • Jak dostosować komunikację w sklepie do potrzeb klientów – case study Toys’R’Us, Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry
  • Jak zintegrować visual merchandising sklepu i centrum handlowego, Dagmara Habiera, VM Studio
  • Trendy w visual merchandisingu 2016, panel dyskusyjny z udziałem ekspertów

Pełna agenda do pobrania.

VM Forum jest adresowane do osób, które zarządzają sieciami i centrami handlowymi oraz specjalistów od visual merchandisingu. Wstęp dla przedstawicieli sieci handlowych i centrów handlowych jest bezpłatny (dla jednej osoby z firmy), po uprzedniej akredytacji.

Zgłoszenia można nadsyłać na adres a.lancow@promedia.biz.pl do końca października. Liczba miejsc jest ograniczona.

Formularz zgłoszeniowy do pobrania.

Termin: 5 listopada 2015 r.

Miejsce: Business Centre Club, plac Żelaznej Bramy 10, Warszawa

Organizator: Promedia Jerzy Osika, www.promedia.biz.pl

vm1

vm2

 

Data publikacji: 6.10.2015
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 w Warszawie odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego… więcej »

Szkolenia i konferencje:
O kondycji kształcenia branżowego


26.02.2020 r. w Expo-Łódź obędzie się konferencja „Kształcenie w branży odzieżowo-tekstylnej – potrzeby pracodawców i szkół.… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Okazjonalny VM 2020

„Okazjonalny Visual Merchandising 2020" to temat najbliższego szkolenia z cyklu „VM… więcej »