VM Forum w modzie

3 października zainteresowani visual merchandisingiem w branży fashion spotkali się w Warszawie na szkoleniu VM Forum poświęconemu zasadom i trendom VM w sektorze mody.

Szkolenie składało się z wykładów i ćwiczeń. Uczestnicy mieli okazję zdobyć wiedzę, jak przełożyć działania visual merchandisingowe na zwiększenie sprzedaży, zapoznać się z przykładami najlepszych praktyk z zagranicy oraz poznać najnowsze światowe trendy w VM-ie. VM Forum spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem wśród uczestników. Chwali oni możliwość zapoznania się z nowościami zebranymi przez prowadzącego szkolenie Jerzego Osikę podczas jego „retailowych” podróży po świecie, przegląd trendów zarówno z najważniejszych targów branżowych, jak i tych opracowanych przez nowojorską agencję Fashion Snoops. Można było na przykład dowiedzieć się, jakie tendencje dominują w wyglądzie manekinów, oświetleniu czy też elementach budujących doświadczenie zakupowe. Duże zainteresowanie wzbudził także wykład Wojciecha Grendzińskiego, wiceprezesa zarządu IMS S.A. Wyjaśniał on, w jaki sposób możemy oddziaływać na zmysły klienta i uniknąć błędów popełnianych przez sklepy w kwestii doboru zapachu i muzyki, jak też działań w zakresie digital signage. Dla wielu uczestników spotkanie było również okazją do odświeżenia sobie zasad visual merchandisingu, a na pewno dla wszystkich świetną platformą do dyskusji, wymiany doświadczeń i idei.

Szkolenia poprowadził ekspert ds. sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu Jerzy Osika, który co roku ocenia setki konceptów handlowych, będąc jurorem w polskich oraz światowych konkursach, a także zaproszony przez niego ekspert – wykładowca ds. marketingu sensorycznego Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy IMS S.A.

Partnerem honorowym wydarzenia była Polska Rada Centrów Handlowych, a partnerem strategicznym firma IMS S.A. Upominki dla uczestników ufundowali: Patrizia Aryton, Cedar, Tenczynek Browar, Primavika i Vobro.

Kolejna edycja VM Forum – tym razem poświęcona sklepom z wyposażeniem wnętrz – odbędzie się 31 stycznia 2019 r. Więcej informacji na stronie www.vmforum.pl

Data publikacji: 12.10.2018
Przeczytaj również

Handel:
Nie da się mówić o customer experience bez danych – rola AI i omnichannel w dostarczaniu spójnych wrażeń

Zadowolenie klienta nie jest dziś wynikiem pojedynczego zakupu czy udanej rozmowy na… więcej »

Handel:
Kiedy wzrost nie przychodzi sam – nowe wyzwania e-commerce B2B


Choć branża e-commerce najczęściej kojarzy się z handlem detalicznym, sektor B2B generuje w Polsce obroty kilkukrotnie wyższe niż B2C.… więcej »

Aktualności:
Nadchodzi Konferencja E-commerce B2B: Sprawdź, jak zwiększyć sprzedaż business-to-business

20 listopada 2025 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Konferencji E-commerce B2B – corocznego wydarzenia adresowanego do firm, które… więcej »