Pierwszy w Polsce salon Karla Lagerfelda otwarto w Galerii Mokotów. Kolekcja damska, męska oraz duży wybór dodatków są prezentowane 110 metrach kwadratowych.
Wystrój wnętrza sklepu inspirowany jest biurem i domem Karla Lagerfelda. Zastosowano w nim luksusowe akcenty z marmuru, chromu i mosiądzu, ściany zdobią oprawione szkice prace projektanta. Wewnątrz znajdują się także wykonane na zamówienie fotele z czerwonego aksamitu, inspirowane zabytkowymi meblami i tradycyjną francuską architekturą z paryskiej posiadłości słynnego projektanta.
— Bardzo nas cieszy, że kolejna renomowana maka wybrała Galerię Mokotów na miejsce swojego debiutu rynkowego w Polsce, będąc kolejnym wzmocnieniem uniklanej oferty dostępnej w naszym centrum handlowym. To także dowód na to, że wśród silnych marek nie słabnie zapotrzebowanie na dobre lokalizacje dla sprzedaży stacjonarnej, gdzie mają najlepszy kontakt z klientem. — mówi Grzegorz Grajkowski,Dyrektor Operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce, właściciela i zarządcy Galerii Mokotów.
Nowy salon otworzyła kolekcja jesień-zima 2021, która czerpie inspirację z pasji Karla do architektury i stylu Art Deco. Kolekcja łączy elementy Style Moderne z charakterystycznym dla projektanta rockowym szykiem oraz wysokiej klasy nadrukami monogramów. Całość zawarta jest w ponadczasowych ubraniach łączących przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. W tym sezonie pojawia się także nowy House-monogram, będący pomysłową aranżacją inicjałów zmarłego projektanta, który znaleźć można na dżinsach, dzianinach, odzieży sportowej, a także na odzieży wierzchniej, akcesoriach i elementach stylu życia.