W Warszawie ruszył pierwszy w Polsce salon Karla Lagerfelda

Pierwszy w Polsce salon Karla Lagerfelda otwarto w Galerii Mokotów. Kolekcja damska, męska oraz duży wybór dodatków są prezentowane 110 metrach kwadratowych.

Wystrój wnętrza sklepu inspirowany jest biurem i domem Karla Lagerfelda. Zastosowano w nim luksusowe akcenty z marmuru, chromu i mosiądzu, ściany zdobią oprawione szkice prace projektanta. Wewnątrz znajdują się także wykonane na zamówienie fotele z czerwonego aksamitu, inspirowane zabytkowymi meblami i tradycyjną francuską architekturą z paryskiej posiadłości słynnego projektanta.

Bardzo nas cieszy, że kolejna renomowana maka wybrała Galerię Mokotów na miejsce swojego debiutu rynkowego w Polsce, będąc kolejnym wzmocnieniem uniklanej oferty dostępnej w naszym centrum handlowym. To także dowód na to, że wśród silnych marek nie słabnie zapotrzebowanie na dobre lokalizacje dla sprzedaży stacjonarnej, gdzie mają najlepszy kontakt z klientem. — mówi Grzegorz Grajkowski,Dyrektor Operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce, właściciela i zarządcy Galerii Mokotów.

Nowy salon otworzyła kolekcja jesień-zima 2021, która czerpie inspirację z pasji Karla do architektury i stylu Art Deco. Kolekcja łączy elementy Style Moderne z charakterystycznym dla projektanta rockowym szykiem oraz wysokiej klasy nadrukami monogramów. Całość zawarta jest w ponadczasowych ubraniach łączących przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. W tym sezonie pojawia się także nowy House-monogram, będący pomysłową aranżacją inicjałów zmarłego projektanta, który znaleźć można na dżinsach, dzianinach, odzieży sportowej, a także na odzieży wierzchniej, akcesoriach i elementach stylu życia.

Data publikacji: 30.11.2021
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »