Warsztaty z Fashion Businessu

Agencja Pink Cigarette – Fashion Business Consulting rusza w lipcu z cyklem warsztatów skierowanych do wszystkich zainteresowanych rynkiem mody. Warsztaty poprowadzi Monika Kapłan – ekspert marketingu mody, współtwórczyni strategii wielu marek z branży m.in. House, Reserved, Sinsay, Mohito, Medicine, 5.10.15., Lous, Badura, Answear, Diverse.

Każdy warsztat to niepowtarzalna okazja poznania i nauczenia się zasad, którymi rządzi się biznes mody. Podczas spotkań uczestnicy dowiedzą się m.in. jak stworzyć markę modową, zbudować spójny wizerunek marki oraz zaprojektować kolekcję dostosowaną do różnych potrzeb klientów.

Kalendarz warsztatów:

16 lipca 2016 – INŻYNIERIA KOLEKCJI. Jak zbudować rynkowy plan kolekcji?
http://pinkcigarette.pl/inzynieria-kolekcji/

17 lipca 2016 – STRATEGIA MARKI W BRANŻY FASHION.
http://pinkcigarette.pl/warsztat-strategia-marki-w-branzy-fashion/

23 lipca 2016 – JAK STWORZYĆ MARKĘ FASHION? ABC mody.
http://pinkcigarette.pl/jak-stworzyc-marke-fashion/

24 lipca 2016 – BRAND PERSONY. Jak zaprojektować kolekcję dostosowaną do różnych potrzeb klientów?
http://pinkcigarette.pl/brand-persony/

Warsztaty odbywać będą się w Warszawie podczas dwóch lipcowych weekendów (16-17 oraz 23-24 lipca). Każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia kursu. Koszt jednego warsztatu to 790 zł brutto. Liczba miejsc jest ograniczona.

Monika Kapłan to specjalistka marketingu mody, założycielka Pink Cigarette – Fashion Business Consulting. Karierę zawodową rozpoczęła we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu LPP, była prezesem Deni Cler. Współtwórczyni strategii wielu marek z branży mody m.in House, Reserved, Sinsay, Mohito, Medicine, 5.10.15., Lous, Badura, Answear, Diverse. Jest wykładowczynią wyższych uczelni: Akademii Leona Koźmińskiego, ViaMody oraz School of Form. Zasiada w jury konkursu Fashion Live Awards Bratysława.

Data publikacji: 23.06.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 w Warszawie odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego… więcej »

Szkolenia i konferencje:
O kondycji kształcenia branżowego


26.02.2020 r. w Expo-Łódź obędzie się konferencja „Kształcenie w branży odzieżowo-tekstylnej – potrzeby pracodawców i szkół.… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Okazjonalny VM 2020

„Okazjonalny Visual Merchandising 2020" to temat najbliższego szkolenia z cyklu „VM… więcej »

Jedna myśl nt. „Warsztaty z Fashion Businessu

  1. Pingback: Case study: w poszukiwaniu esencji marki | FASHIONBUSINESS.pl

Możliwość komentowania jest wyłączona.