Ważni branżowi gracze na III Kongresie Dyrektorów E-commerce

Organizatorzy Kongresu Dyrektorów E-commerce odsłaniają kolejne punkty agendy tegorocznej, trzeciej już edycji wydarzenia, które odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia w Krakowie. Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele najważniejszych rynkowych graczy z Polski, Niemiec, Danii i Wielkiej Brytanii. Wystąpią m.in. eksperci z Tchibo, Mulesoft, PPG, AB S.A., TIM S.A., MM Brown i Tołpa.

Przedsiębiorstwa, które często, przez dziesiątki lat rozwijały się w oparciu o te same systemy informatyczne, dedykowane pod określone kanały sprzedaży, napotykają na olbrzymie problemy w adaptacji omnichannel. Wśród dużych graczy omnichannel wspominany jest w kontekście leitmotiv’u dla strategicznych zmian. Agenda tegorocznego Kongresu koresponduje z tym trendem. – Komentuje Piotr Wrzalik, Wiceprezes Grupy Unity, przewodniczący Rady Programowej wydarzenia.

Pierwsza sesja tematyczna Kongresu poświęcona zostanie wyzwaniom, jakie niesie wdrożenie strategii omnichannel w ujęciu całej organizacji, w firmach handlowych i dystrybucyjnych. O budowaniu kultury organizacyjnej wspierającej częste zmiany, najważniejszych modelach omnichannel oraz różnicach w adopcji strategii na różnych rynkach opowiedzą w swoich wystąpieniach Lutz Spannuth ze Spannuth Direct! oraz Norbert Nemeth, Dyrektor eSklepów Tchibo w Polsce i na Węgrzech, a także Rafał Zaremba, Manager ds. Rozwoju Biznesu w AB S.A. i Justyna Torres, reprezentująca firmę Toys”R”Us France.

Na popołudniową sesję pierwszego dnia wydarzenia zaplanowano tematy bliższe technologicznej stronie prowadzenia e-biznesu. Elastyczne struktury IT, nowoczesne narzędzia sprzedaży online, enterprise mobile oraz integracja systemów to tylko niektóre z nich. Prelegentami tej części Kongresu będą m.in. Ada Westerinen, Client Architect w  MuleSoft, Rie Haagen, Digital Marketing Manager, AC EMEA Marketing w PPG Industries oraz Marcin Gadulski, Prezes Zarządu MM Brown Chocolissimo.

Wspólnym mianownikiem prelekcji drugiego dnia Kongresu będą modele biznesowe oraz procesy ich zmian. O skutecznej taktyce wychodzenia na zagraniczne rynki opowiedzą, na przykładzie swoich doświadczeń, Jasiek Stasz i Michał Juda, Właściciele SHOWROOM. Strategie Digital Transformation omówi natomiast Krzysztof Folta, Prezes TIM S.A.

Kongres Dyrektorów E-commerce to wydarzenie, cenione w branży ze względu na swój prestiżowy charakter, wysoki poziom merytoryczny, dużą dbałość o szczegóły organizacyjne oraz  atmosferę sprzyjającą budowaniu relacji biznesowych. Organizatorem Kongresu jest Grupa Unity, Partnerami tegorocznej edycji – Dotpay i Trusted Shops.

Pełna agenda konferencji oraz rejestracja dostępne są na: http://www.kongresecommerce.pl/.

Data publikacji: 11.03.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Tegoroczna konferencja E-commerce B2B przyniosła rekordową frekwencję

Dnia 19.11.2024 firma Promedia Jerzy Osika zorganizowała w Sound Garden Hotel w Warszawie konferencję E-commerce B2B. W wydarzeniu wzięło… więcej »

Aktualności:
Konferencja E-commerce B2B. Zgłoszenia tylko do 15 listopada! Ostatnia szansa na udział

19.11.2024 w Warszawie odbędzie konferencja E-commerce B2B poświęcona cyfryzacji handlu między przedsiębiorstwami.  Wydarzenie to… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Chcesz zwiększyć sprzedaż B2B? Weź udział w tym wydarzeniu!

19.11.2024 w Warszawie odbędzie konferencja E-commerce B2B poświęcona cyfryzacji handlu między przedsiębiorstwami.  Wydarzenie to… więcej »