Weekend Stylowego Recyklingu

24 i 25 czerwca we wszystkich centrach Factory odbyła się IV edycja Stylowego Recyklingu. W akcji wzięło blisko 3 tysiące osób z całej Polski. Łącznie zebrano prawie 26 ton odzieży dla potrzebujących.

Mieszkańcy miast i okolic, w których znajdują się centra Factory pokazali, że chęć niesienia pomocy innym nie jest im obojętna. Największa frekwencja uczestników akcji dopisała w Factory Annopol, gdzie oddano 10 ton odzieży. W centrum outletowym w Krakowie ofiarowano ponad 6 ton ubrań. Natomiast w Factory Ursus i Factory Poznań wyniki były do siebie bardzo zbliżone – przekazano około 5 ton odzieży.

Wśród swoich klientów rozbudzamy chęć pomagania innym, przy okazji dając możliwość dodatkowych funduszy na zakupy. To była doskonała okazja do oddania niepotrzebnych ubrań, które przekazane zostały podopiecznym PCK. Factory, zarządzane przez firmę Neinver, dodatkowo nagradzało uczestników akcji bonami zakupowymi. – mówi Agnieszka Wrońska – Manager Projektu.

Tegoroczna edycja Stylowego Recyklingu jest zapowiedzią nowego projektu Factory – Stylowy Upcykling, podczas którego miłośnicy nadawania ubraniom drugiego życia będą mogli podejrzeć z bliska sztukę DIY. Cykl eventów, które odbędą się w Warszawie, w Krakowie i w Poznaniu ruszy już we wrześniu tego roku.

Data publikacji: 3.07.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki… więcej »

Aktualności:
Co nowego w branży mody?
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia nie zwalnia tempa i cały czas pracuje na rzecz sektora. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie wiedzy,… więcej »
Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »