Weekend Stylowego Recyklingu

24 i 25 czerwca we wszystkich centrach Factory odbyła się IV edycja Stylowego Recyklingu. W akcji wzięło blisko 3 tysiące osób z całej Polski. Łącznie zebrano prawie 26 ton odzieży dla potrzebujących.

Mieszkańcy miast i okolic, w których znajdują się centra Factory pokazali, że chęć niesienia pomocy innym nie jest im obojętna. Największa frekwencja uczestników akcji dopisała w Factory Annopol, gdzie oddano 10 ton odzieży. W centrum outletowym w Krakowie ofiarowano ponad 6 ton ubrań. Natomiast w Factory Ursus i Factory Poznań wyniki były do siebie bardzo zbliżone – przekazano około 5 ton odzieży.

Wśród swoich klientów rozbudzamy chęć pomagania innym, przy okazji dając możliwość dodatkowych funduszy na zakupy. To była doskonała okazja do oddania niepotrzebnych ubrań, które przekazane zostały podopiecznym PCK. Factory, zarządzane przez firmę Neinver, dodatkowo nagradzało uczestników akcji bonami zakupowymi. – mówi Agnieszka Wrońska – Manager Projektu.

Tegoroczna edycja Stylowego Recyklingu jest zapowiedzią nowego projektu Factory – Stylowy Upcykling, podczas którego miłośnicy nadawania ubraniom drugiego życia będą mogli podejrzeć z bliska sztukę DIY. Cykl eventów, które odbędą się w Warszawie, w Krakowie i w Poznaniu ruszy już we wrześniu tego roku.

Data publikacji: 3.07.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia. Podsumowanie działalności
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia powstała 7 lat temu.  Głównym celem projektu jest umożliwienie  przedsiębiorcom  z sektora oddziaływanie  na… więcej »
Aktualności:
Cracow Fashion Awards rozstrzygnięty! Sprawdźcie, jaka kolekcja skradła serca jurorów

To był maraton kreatywności i wyjątkowe przeżycie dla miłośników mody! Tegoroczna edycja konkursu dla młodych projektantów Cracow Fashion… więcej »

Aktualności:
Zalando podsumowuje 2022 rok i publikuje ostrożne prognozy
na przyszłość

Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej, wyniki finansowe platformy za cały rok 2022 były zgodne z wcześniejszymi założeniami firmy. Wartość… więcej »