Momad Metropolis, międzynarodowe targi mody zorganizowane przez IFEMA, umacniają obszar mody dla dzieci w ramach swojej wielobranżowej oferty prezentowanej na targach.
Pokaz Espacio Little, obecny na dwóch ostatnich edycjach imprezy, będzie można zobaczyć również w trakcie najbliższych targów, które odbędą się w dniach 11-13 września 2015. Tym razem będzie on obejmować około dwudziestu marek – o 33% więcej niż poprzednio. Świat Little z oryginalnie zaprojektowanym stoiskiem, będzie zlokalizowany w hali 14 Feria de Madrid.
Obecność Little na Momad Metrópolis ma na celu przede wszystkim zaproponowanie stałym nabywcom mody damskiej rozwoju koncepcji ich sklepów, poprzez dodanie kolekcji odzieży dziecięcej i zestawienie odzieży dla dorosłych i dzieci w jednym miejscu.
Little będzie też po raz pierwszy obecny na Momad Retail Forum – obszarze targów poświęconym zdobywaniu wiedzy i wymianie poglądów. Debata, która się tam odbędzie, obejmie dyskusję na temat obecnego stanu sektora dziecięcego, a także nowych możliwości biznesowych dla tradycyjnych butików z modą damską.
Dwa miesiące przez rozpoczęciem zbliżającej się edycji, Momad Metropolis przekroczył już początkowe prognozy dotyczące liczby uczestników. Frekwencja ma być większa niż na obu poprzednich edycjach, we wrześniu 2014 i w lutym 2015. Potwierdzonych jest ponad 1 200 marek i około 18 000 metrów kwadratowych powierzchni netto.
Oprócz mody dla dzieci, Momad Metrópolis zaprezentuje również modę damską; młodzieżową i miejską; modę męską; obuwie; akcesoria i wyroby skórzane, jak również wysokiej klasy marki krajowe i międzynarodowe, młodych projektantów, czy rozwijające się firmy. Z tak szeroką ofertą, zajmując cztery hale Feria de Madrid, Momad Metrópolis potwierdził swój status największej przestrzeni poświęconej modzie na Półwyspie Iberyjskim i jednej z największych w Europie.
Wrześniowy Momad Metrópolis po raz kolejny odbędzie się w tym samym czasie co Intergift, Bisutex i MadridJoya. Przez kilka dni, kompleks Feria de Madrid będzie zatem największym i najbardziej wszechstronnym miejscem prezentacji mody i trendów w Europie Południowej.