19 października o godz. 19.30 odbyło się wielkie otwarcie regionalnego centrum Posnania, nowej inwestycji Apsys o wartości ponad 1,2 miliarda złotych. Ceremonię uświetniła aktorka, modelka, projektantka kolekcji modowej Eva Longoria.
– Posnania to rezultat 20 lat doświadczeń Apsys na rynku handlowym i odpowiedź na wyzwania XXI wieku oraz nowe oczekiwania coraz bardziej wymagającego klienta. Wierzę, że podobnie jak Manufaktura w Łodzi, Posnania stanie się nową referencją nie tylko w portfolio Apsys, ale i dla całego sektora rynkowego. Ta inwestycja z pewnością ugruntowała naszą pozycję, jako dewelopera oraz menedżera centrów handlowych, który zarządza obecnie 10% rynku takich obiektów. W Posnanii postawiliśmy na szeroki wybór marek, komfort klienta, design, technologiczne nowości. Wierzę, że jest to miejsce na miarę aspiracji mieszkańców Poznania i Wielkopolski – powiedział Fabrice Bansay, CEO Apsys Group.
Posnania jest największym w Wielkopolsce centrum zakupowym z szeroką i różnorodną ofertą mody, usług, rozrywki i rekreacji. Na 100 tys. mkw. ulokowano 300 marek, spośród których część debiutuje na rynku poznańskim, w tym np. Forever 21, Etam, Bierhalle. Znajdują się tu dwa sklepy wielkoformatowe: Carrefour i Leroy Merlin oraz ponad 200 butików – od marek popularnych, poprzez koncepty polskich projektantów, aż po marki premium. Całość wzbogaca oferta life stylowa, mieszcząca się na 25 tys. m2 GLA. Są tu: nowej generacji multiplex Helios, kręgle i bilard – Grawitacja, klub fitness z basenem – Fabryka Formy, interaktywne place zabaw oraz bardzo zróżnicowana oferta kulinarna. Wygodny i dobrze zaprojektowany food court z tarasem na pierwszym piętrze oraz położone na parterze kawiarnie, puby i restauracje tworzą koncept Dining Village.
Posnania została zaprojektowana, jako przestrzeń interaktywna i mobilna. Zaawansowane rozwiązania technologiczne i cyfrowe służą tu rozrywce i informacji oraz wzbogacają ofertę usług tworząc unikalny „customer experience”. Ważną częścią tej koncepcji jest siatka 22 ekranów oraz ścian kinetycznych z oprogramowaniem i aplikacjami do ich obsługi. W Posnanii stanął pierwszy w Europie, transparentny ekran eliptyczny o wymiarach 9,7 m x 9,2 m. Dzięki nowej generacji aplikacji mobilnej wykorzystującej geolokalizację, klienci są nawigowani po obiekcie i jego parkingu, informowani o specjalnych wydarzeniach odbywających się w centrum, a także dedykowanych im ofertach i promocjach dostępnych w poszczególnych sklepach.
Posnania zadbała również o wysoką jakość obsługi klienta i szeroką ofertę ponad 30 usług dla ułatwienia i uprzyjemnienia pobytu i zakupów. Jako pierwsza na poznańskim rynku oferuje takie usługi jak: hands free shopping, click & try i valet parking. Wiele udogodnień zaoferowano rodzinom, rowerzystom oraz osobom zmotoryzowanym.
– Naszym celem było zbudowanie nowoczesnej przestrzeni handlowej, atrakcyjnej dla najemców, ale też miejsca gościnnego i przyjaznego, gdzie można spotykać innych, bawić się i inspirować nowościami. Wierzę, że dla bardzo wielu Posnania stanie się częścią ich „stylu życia” – powiedział Benoit Charles, Dyrektor Generalny Apsys Polska.
19 października, ceremonię otwarcia Posnanii, uświetniła Eva Longoria, amerykańska aktorka, modelka i projektantka kolekcji modowej. Wraz z jury – Łukaszem Jemiołem (projektantem mody), Anną Zejdler-Ibisz (redaktor naczelną Gali), Marceliną Zawadzką (modelką oraz prezenterką telewizyjną) i Anną Zeman (stylistką i kostiumografem) – wybrała zwycięską kreację w konkursie dla młodych polskich projektantów Dress for the Star. Zaprojektuj sukienkę dla Gwiazdy. Eva Longoria zaprezentowała też w Posnanii swoją autorską kolekcję z serii The Limited, uzupełnioną stylizacjami wybranymi w butikach centrum.